Forum Starając się - ogólne Ploty,Ploty ploteczki :D
Odpowiedz

Ploty,Ploty ploteczki :D

Oceń ten wątek:
  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny ja sie obudzilam z bolacym podbrzuszem.. nie wiem o co chodzi no ale coz tempka w gore poszla wiec jest spoko...

    Saramago, Eweloka84 lubią tę wiadomość

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    saramago mysle ze sie fasolka zagniezdza... :)

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry dziewczynki :)
    Spojrzcie na moj wykres :)

    Saramago, kada24, Sowa, Paula_29, Macierzanka:), Ania1986, Dorotucha lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asia ja mysle, ze to u Ciebie bylo zagniezdzanie :) dlatego taki spadek :) jeszcze pare dni kochana :)

    Paula55 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kada mnie czesto podbrzusze bolalo, jestes swiezo po owulce moze dlatego :)

  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze tak i jajeczko sobie wedruje teraz...jak by popatrzec od piatkowej owulce to 2 dzien jest hehe to sobie wedruje teraz..

    Ruda27, Sowa lubią tę wiadomość

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Dzien dobry dziewczynki :)
    Spojrzcie na moj wykres :)
    705190mbhcoc7b0b.gif slij wiruski!!! :) gratulacje kochana :)

    Ruda27 lubi tę wiadomość

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaria Kochanie! jak cudownie. Zielona Kropka. Uwielbiam Cię :* Całuje..... mów pisz mów jej,:)

    Ruda27, Eweloka84 lubią tę wiadomość

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe dziewczynki ale sie ciesze, ale prawde mowiac do mnie to nie dociera ejszcze w pelni.
    Poza tym oboje z mezem mamy obawy przez ten antybiotyk :( wiec dopoki nie zobacze serduszka to bede sie bala..
    Kochane jestescie :**
    Teraz za was trzymam mocno kciuki :***

    Saramago, Eweloka84, Paula_29, Macierzanka:), Mili, Dorotucha lubią tę wiadomość

  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 24 listopada 2013, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masz już mdłości? Możesz pić kawę? hahahaha
    żartuje, strasznie się cieszę. Widzisz niedowiarku? Ciocia Asia miała racje :) Kiedy zrobisz bete?

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • Sowa Koleżanka
    Postów: 60 35

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 brawo!!! :D :D :D

    Saramago, Eweloka84 lubią tę wiadomość

    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe Asia nic nie mam jeszcze :p
    Kurde ciesze sie, ale boje tez...

    Dziekuje Sowa :**

  • Sowa Koleżanka
    Postów: 60 35

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda bez obaw bedzie wszystko dobrze! jak fajnie ze Wam sie udalo :D

    Saramago lubi tę wiadomość

    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sierpniowa dzidzia

    _13_AA_orig.gif

    Sowa, Czarnula87 lubią tę wiadomość

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • Sowa Koleżanka
    Postów: 60 35

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    az mi sie morda cieszy do telefonu :)

    Saramago lubi tę wiadomość

    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No sierpniowa :D w rocznice zareczyn by wyszlo :)
    Nie dociera do mnie myszki :) byle te 2 tyg teaz przetrwac i leciec serudszko zobaczyc :p

    Sowa, Eweloka84, Saramago lubią tę wiadomość

  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bedzie dobrze ruda mysl pozytywnie teraz :)

    Saramago lubi tę wiadomość

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje kada. Wiem tak musi byc :)
    Kurde ze akurat teraz musze ten antybiotyk brac..

    Dziewczyny jakie plany dizsiaj? Ja do pracy za 2 h :/

  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w domQ maz w pracy..napewno cos z corka bedziemy robic moze gdzies sie na spacer wybierzemy do wujka albo mojej bratowej hehe

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • Eweloka84 Autorytet
    Postów: 6019 3763

    Wysłany: 24 listopada 2013, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Dzien dobry dziewczynki :)
    Spojrzcie na moj wykres :)
    Daria oooo zielonooooo :D :D :D kochana !!!

    Ruda27 lubi tę wiadomość

    Córcia Natalka :* :*
    nqtkdf9hwyyfmv3n.png
‹‹ 111 112 113 114 115 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak liczyć, który to tydzień ciąży?

Udało Wam się zajść w ciążę? Gratulacje! Określenie tygodnia ciąży jest kluczowe z wielu powodów. Przede wszystkim pozwala ustalić, czy dziecko rozwija się prawidłowo oraz umożliwia wykrycie wcześniejszego porodu bądź poronienia. Pozwala też rodzicom przygotować się do momentu przywitania nowego członka rodziny na świecie. Zobacz, w jaki sposób można ustalić wiek ciąży.

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego