X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Ploty,Ploty ploteczki :D
Odpowiedz

Ploty,Ploty ploteczki :D

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 21 stycznia 2014, 09:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to faktycznie mozna spróbować. 10-11 dzień powinno juz chyba coś wyjść nie? BO ja nie wiem... Nie znam się :D

Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 stycznia 2014, 09:49

• nick nieaktualny

Wysłany: 21 stycznia 2014, 09:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniu poczekaj do 12dpo najlepiej :) wtedy juz cos moze sie pokazac :) oby 2 krechy:D

• nick nieaktualny

Wysłany: 21 stycznia 2014, 09:51

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam problem :D W tamtym roku na dzień babci i dziadka dawaliśmy rączkę Michasia odbitą w masie solnej. I tak sie zastanawiam, bo nie mam żadnego pomysłu w tym roku, czy nie zrobić odbitej stópki? Michaś nie bardzo jeszcze do laurek, a nie chcę dawać kupowanych prezentów... Czy to nie będzie odebrane jako pójście na łatwiznę?

• Eweloka84 Autorytet

Wysłany: 21 stycznia 2014, 09:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    oo Ania no to teraz i na Ciebie bede czekac :D boziu ja to się stresuje Waszymi testami jak nie wiem hahaha

Dorotucha lubi tę wiadomość

Córcia Natalka :* :*
    nqtkdf9hwyyfmv3n.png
  • Dorotucha Autorytet

Wysłany: 21 stycznia 2014, 09:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nadrobiłam :)

Eweloka84, Czarnula87 lubią tę wiadomość

https://www.maluchy.pl/li-69459.png
    2nn3dqk3jjvpzuar.png
  • Dorotucha Autorytet

Wysłany: 21 stycznia 2014, 09:56

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniulka nie mogę się doczekać Twojego testowania bo czuję że II kreski będą :D

2nn3dqk3jjvpzuar.png
  • Dorotucha Autorytet

Wysłany: 21 stycznia 2014, 09:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olga fajny pomysł z tą odbitą stópką będzie do kolekcji z rączką :) moja Córcia rysuje ostatnio ostro to laurki po swojemu narysowała ;)

2nn3dqk3jjvpzuar.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 21 stycznia 2014, 09:59