Początkujące:)
-
WIADOMOŚĆ
-
Felicity wrote:hej dziewczyny:) pozwolę się przyłączyć do Was- też jestem początkująca:)
Staramy się z mężem od 4cykli a od miesiąca biorę euthyrox50 na zbicie tsh.
Jutro idę zrobić kolejne badania krwi (anty-tpo i ponownie tsh) Oby tylko coś spadło..
Jak myślicie, jest sens zrobić od razu progesteron i prolaktyne? Zawsze mialam odczuwalną owulację a w tym miesiącu kompletnie nic nie czuje..Szczęśliwy 3 cs, maluszku zostań z nami ♥
-
nick nieaktualny
-
a w ogóle jak tam po imprezach sylwestrowych ? ja myślałam, że nie wytrzymam do 24 ! o 22 tak mi się chciało spać, że usypiałam na kolanach mojemu T. ale wstalam, poruszałam się troche i wytrzymałam brzoskwiniowy szampan 'Party Pop' strzelił, fajerwerki pooglądane i spać
-
EP!C wrote:a w ogóle jak tam po imprezach sylwestrowych ? ja myślałam, że nie wytrzymam do 24 ! o 22 tak mi się chciało spać, że usypiałam na kolanach mojemu T. ale wstalam, poruszałam się troche i wytrzymałam brzoskwiniowy szampan 'Party Pop' strzelił, fajerwerki pooglądane i spać
Ep!c ja to podobnie. Tyle, że szampan prawdziwy
-
Madlenka jeszcze poczekam do końca tego tygodnia, bo jakoś tak czuję się dzisiaj jak by miała @ przyjść . Jak do 10ego (sobota) nie przyjdzie, to zrobię test. Ale ja mam takie cudowne (nie)szczęście, że jak robię test, to zaraz wieczorem przychodzi @. Tak jakoś pechowo
-
Rozumiem. Ja w tym cyklu też mam taki plan, że jak w poniedziałek nie dostane @ to dopiero wracając z pracy kupie test. Mam nadzieję, że wytrzymam w tym postanowieniu. I mam nadzieje, że temperatura będzie rosła i będę mogła pochwalić się zieloną kropką.
monika_89 lubi tę wiadomość
-
Felicity wrote:lilirose a Ty jak długo się starałaś z niedoczynnością?
teraz jak już jesteś w ciąży to pewnie musisz zwiększać dawkę euthyroxu?
Dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa