X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Początkujące:)
Odpowiedz

Początkujące:)

Oceń ten wątek:
  • lilirose Autorytet
    Postów: 1282 547

    Wysłany: 5 stycznia 2015, 07:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Felicity wrote:
    hej dziewczyny:) pozwolę się przyłączyć do Was- też jestem początkująca:)
    Staramy się z mężem od 4cykli a od miesiąca biorę euthyrox50 na zbicie tsh.
    Jutro idę zrobić kolejne badania krwi (anty-tpo i ponownie tsh) Oby tylko coś spadło..

    Jak myślicie, jest sens zrobić od razu progesteron i prolaktyne? Zawsze mialam odczuwalną owulację a w tym miesiącu kompletnie nic nie czuje..
    Hej Felicity :) witam (niestety) w klubie z niedoczynnością, też jestem na euthyroxie. Myślę, że możesz zrobić od razu inne badania hormonów, byle były robione odpowiedniego dnia cyklu (bo TSH właściwie bez różnicy kiedy). Na forum znajdziesz info kiedy robić progesteron i prolaktynę. Powodzenia! :)

    Szczęśliwy 3 cs, maluszku zostań z nami ♥
    p19uyx8dp2cbt5uf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 stycznia 2015, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 listopada 2015, 12:46

  • madlenka Autorytet
    Postów: 3568 1515

    Wysłany: 5 stycznia 2015, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczkaa a Ty kiedy testujesz kochana? Podglądam Twój wykres i nie mogę się doczekać zielonej kropeczki :)

    qdkk2n0ao2txirxa.png
  • EP!C Autorytet
    Postów: 497 341

    Wysłany: 5 stycznia 2015, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczyny! :)

    16udskjo085vr1ot.png 82dogu1rybsnof6k.png
    20150530650113.png
  • mallinka Autorytet
    Postów: 421 323

    Wysłany: 5 stycznia 2015, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Jestem ma małej przerwie ale tylko na chwilkę :)
    Wpadłam sie przywitać!
    Epic to już 15 tydzień! - Boże jak ten czas leci, dopiero co testowałaś :)

    EP!C lubi tę wiadomość

    201602031762.png