Pomagamy,wspieramy i czekamy na dzidziusia
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Rudasku ładniusi
Ja dziś palnęłam do męża, ze chce tapetę w sypialni na jednej ścianie położyć, tej co łóżeczko będzie a on, ze nie ma problemu hi hi a myślałam, że będzie marudził, że znowu coś wymyślam a niedługo się stąd wynosić będziemy 
Dobra, posieję troche paniki - powiedzcie mi czy cycki wam tak sflaczaly trochę na poczatku ciązy czy cały czas były nabrzmiałe? Bo moje dzisiaj jakby mniejsze
mizzelka lubi tę wiadomość

-
Kurcze, bo oczywiście nie pamiętam jak było w pierwszej ciąży a do wczoraj były OGROMNE i obolałe troszkę a dzisiaj jakby takie normalne
Ja to mam jednak nasrane we łbie 
O jeny, i znowu żołądek mnie boli i biegunka idzie, kolejny raz. Codziennie cholerka no
Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 listopada 2014, 19:35

-
przedszkolanka:) wrote:Livia przy drugiej ciąży też może inaczej cyce , bo już karmiły ,nie wiem nie znam się

a tam się przejmujesz, niech pomarudzi Ty wysłuchasz i wracasz do nas
Ale to przykre jak cholera jest... ona zawsze wszystko krytykowała, nigdy mnie nie pochwaliła. Paznokcie na ślub "e, myślałam, że będa ładniejsze". Teraz jak w ciąży jestem to mówi, żebyśmy sypialnie sobie przenieśli do wiekszego pokoju, w którym mam biuro teraz, mówię, że nie ma sensu "no to powodzenia w tej klitce"... można by wiele pisać. Pretensję, że na święta nie chcę przyjechać, no nie chce cholera jak mam ciągle krytyki słuchac to ochoty nie mam. Poza tym u nich zawsze wszystko takie sztuczne jest, że szok...

-
aaaaa....no to faktycznie! u mnie znów zaciekawiona, co kupulismy nowego dla małego, zeby nie kupiła tego samego ale nie wscibska

dzis ucieszkona bo na kocyk dała i jej sie podoba
jeszcze kazała jakas wanienke poszukać to tez da kasiurke:) -
Rudasku widziałam linka na ten kocyk Twój, przekonałaś mnie, biorę u Ciebie
fajnie,że można kolor i wzór osobno wybrać a cenowo wychodzi tak samo
za chwilkę zamawiam