Postanowienie na 2016 - zajdę w upragnioną ciążę
-
WIADOMOŚĆ
-
Magduullina ja niestety po sztjce nie za bardzo umiem określać więc super pomocna nie bedę ale owu chyba była 17 albo 18 dc ale nie wiem, nie znam się jaki ten Twój kochany, jutro się nie zaskoczy bo przecież on wie że już jesteś w ciąży a który to Twój cykl starań?
Magduullina lubi tę wiadomość
"Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości. Daruj sobie myślenie o tym co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego akurat się nie spodziewasz."
"Zwycięstwo sprzyja wysiłkowi!" -
nick nieaktualny
-
Ale mimo wszystko miło usłyszeć takie słowa no ja rozumiem że 7 to szczęśliwa liczba i dla Ciebie też stanie się taka
Magduullina lubi tę wiadomość
"Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości. Daruj sobie myślenie o tym co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego akurat się nie spodziewasz."
nick nieaktualny
-
Magduullina i bardzo dobrze zapisałam się do ginekologa na piątek mam nadzieję że @ skończy mi się do tego czasu
Magduullina, Aurellka lubią tę wiadomość
nick nieaktualny
-
Szarlotka tęsknimy tutaj za Tobą! Jak u Ciebie? Staranka zawieszone czy tak tylko w połowie? no małpiszon się przypałętał ale bez załamki i bez stresu teraz się uda. Idę się badać w tym cyklu
Magduullina ja mam prywatną opiekę medyczną. Pewnie miała bym wizyte na jutro gdyby nie to źe wole w swojej okolicy iść a nie jechać w miejsca oddalone bardzo na innych osiedlachMagduullina, Szarlotka123 lubią tę wiadomość
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnySzarlotka123 wrote:Hej Kochane.
Nie piszę ale czytam na bieżąco
Ukija, co za wredny małpiszon, ale przynajmniej więcej chęci na ten cykl :*
rosax, trzymam kciuki mocno, aż mnie ręce bolą.
Makowa, borsuk, jak u was staranki? Borsuk, śliczne paznokietki, ja idę robić dzisiaj.
anka, jak sprawy sądowe? Już po?
Tulipanowa, jak się czujesz?
I co z MMM ciekawe, dawno się nie odzywała.
Oj tak, musi być u was zielono