X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Postanowienie na 2016 - zajdę w upragnioną ciążę
Odpowiedz

Postanowienie na 2016 - zajdę w upragnioną ciążę

Oceń ten wątek:
  • Ukija Autorytet

Wysłany: 7 marca 2016, 09:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina ja niestety po sztjce nie za bardzo umiem określać więc super pomocna nie bedę :) ale owu chyba była 17 albo 18 dc :P ale nie wiem, nie znam się :D jaki ten Twój kochany, jutro się nie zaskoczy bo przecież on wie że już jesteś w ciąży :D a który to Twój cykl starań? :)

Magduullina lubi tę wiadomość

"Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości. Daruj sobie myślenie o tym co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego akurat się nie spodziewasz."

"Zwycięstwo sprzyja wysiłkowi!"
  • nick nieaktualny

Wysłany: 7 marca 2016, 09:25

Cytuj  /     /  Zgłoś
    no teraz trwa 7 cykl takich starań konkretnych. Tak kochany a ja nie dokońca wiem o co chodzi więc nie przyjmuje do siebie takich słów od niego bo nie chce się nastawiać bo może być róźnie .

• Ukija Autorytet

Wysłany: 7 marca 2016, 09:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale mimo wszystko miło usłyszeć takie słowa :) no ja rozumiem że 7 to szczęśliwa liczba i dla Ciebie też stanie się taka :D

Magduullina lubi tę wiadomość

"Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości. Daruj sobie myślenie o tym co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego akurat się nie spodziewasz."

• nick nieaktualny

Wysłany: 7 marca 2016, 09:39

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ukija wrote:
    Ale mimo wszystko miło usłyszeć takie słowa :) no ja rozumiem że 7 to szczęśliwa liczba i dla Ciebie też stanie się taka :D

A no tak miło... No napewno byłabym prze szczęśliwa ale z dystaNSEm do tego podchodzę ...

• Ukija Autorytet

Wysłany: 7 marca 2016, 09:51

Cytuj  /     /  Zgłoś