Forum Starając się - ogólne poważny spadek libido
Odpowiedz

poważny spadek libido

Oceń ten wątek:
  • dariina Autorytet
    Postów: 292 165

    Wysłany: 27 maja 2019, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny chyba za szybko oceniłam te tabl. :(Kilka dni szału i opadło... damnnnn :/

    01.2018r. histeroskopia Zespół Ashermana, cewnik Foleya
    03.2018r. histeroskopia diagnostyczna
    03.2018r. drożność jajowodów OK
    11.2018r. histeroskopia, usunięcie zrostów.
    amh 3,55
    02.2019r. SonoHSG Zrosty Zrosty.. , niedrożne jajowody
    04.04 histeroskopia, zrosty, adenomioza Usunięto +drożność OK
    11.04 histeroskopia again.. levosert wkładka
    30.07 histeroskopia usunięta wkładka Wszystko OK
    08 cykl na estrofem
    6.09 histeroskopia zrosty, adeno :( usunięto, za miesiąc kontrol histero
    9.10 histero -jest ok :D
    październik ->1 ivf próbujemy.. invimed kato
    01.2020 biochemiczna.. x
  • Rozeczka Debiutantka
    Postów: 6 1

    Wysłany: 10 lutego, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No bo dużo zależy od tego jaki ma się nastrój.... Jeśli nastrój na bara bara nie jest dobry, poza tym jeśli jesteśmy zmęczeni to nic dziwnego, że się nie chce jak się bierze tabletki.
    Ile mozna je brać bez efektów niepożądanych?

  • Susanne Debiutantka
    Postów: 12 10

    Wysłany: 12 lutego, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Postanowiłam zostawic swoje dwa slowa. Z mezem jesteśmy razem 10 lat, przechodzilam rozne fazy z libido. Nasz seks ewoluował na przestrzeni lat.
    Moim zdaniem na libido ma wpływ przede wszystkim styl życia, dieta, uzupełnienie witamin.
    Z suplementow polecam bardzo korzeń maca, dodawany w postaci pudru np do koktajli. Ma super wlasciwosci i dziala pozytywnie zarowno na Panie jak i Panów.
    Nie zapominalabym również o samostymulacji, czy myslicie o seksie? Marzycie, fantazjujecie? Czy ogladalyscie kiedys jakis dobry erotyk? Czy rozmawiacie o seksie z partnerem?
    Ciezko miec ochote, kiedy dużo pracujemy, ciagle głową zajęta problemami. Jezeli nie pomożemy sobie same, nie wprowadzimy innego tematu do głowy, no to cudu nie będzie. Czasem wystarczy maly bodziec, uwierzcie :)
    Mowie to jako osoba bedaca od 10 lat z jednym partnerem, umówmy się motylkow juz nie ma, ale to co mamy teraz jest 1000 razy lepsze. Szczerość, otwartość, oddanie i libodo high Level.

    Pozdrawiam

  • Vienne Znajoma
    Postów: 20 0

    Wysłany: 17 lutego, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rozeczka wrote:
    No bo dużo zależy od tego jaki ma się nastrój.... Jeśli nastrój na bara bara nie jest dobry, poza tym jeśli jesteśmy zmęczeni to nic dziwnego, że się nie chce jak się bierze tabletki.
    Ile mozna je brać bez efektów niepożądanych?
    Ale pytasz się o tabletki anty czy moze o te na libido?

  • Rozeczka Debiutantka
    Postów: 6 1

    Wysłany: 18 lutego, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O tabletki na libido ;) No te libido therapy, kupiłam sobie, jestem w trakcie pierwszego opakowania i działa na mnie ale zastanawiam sie ile mozna je brać. Bo nie ma żadnej informacji na opakowaniu.

  • Vienne Znajoma
    Postów: 20 0

    Wysłany: 19 lutego, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyle ile potrzebujesz. Jest to ziołowy środek, tak wiec nie powoduje efektów ubocznych tak więc jest to bardzo bezpieczne.

1 2 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)