POZNAŃ i okolice - staraczki
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Witajcie. Ja równiez z okolic Poznania-kierunek Gniezno. Ale spracuje w samym Poznaniu. W ciąży z synek chodziłam do dr. Beaty Kroczek-Grządzielskiej na Mickiewicza a teraz do Sławka Mellera bo przyjmuje także w mojej miejscowości
Kaka-gratulacje!! Co u Ciebie? Udało ci się w pierwszym cyklu po.... super! a miałaś robiony zabieg??kaka470 lubi tę wiadomość
😇😁😇😇😁 -
Mam pytanie odnośnie invitro. Orientujecie sie jak to jest z opłatami bo miasto coś podobno dopłaca? Ja jestem całkiem zielona w tej materii. Czy nie mieszkając typowo w Poznaniu ale w wielkopolsce też moge liczyć na pomoc ze strony miasta Poznania?
05.03.2018: 202,4;
07.03.2018: 455;
13.03.2018: 3300
20.03.2018
jednak naprawde musze sie dużo jeszcze nauczyć. nie miałam pojęcia czym jest IUI. już wiem. Dziękuję Eni_gmo jak do konca roku nie damy rady to wtedy sie na to zdecydujemy. póki co, od połowy sierpnia moge wrócic do starań. i zaczynamy przygode z Ovarinem.
Eni_gma lubi tę wiadomość
05.03.2018: 202,4;
07.03.2018: 455;
13.03.2018: 3300
20.03.2018
Zgredek 12 wrote:Witajcie. Ja równiez z okolic Poznania-kierunek Gniezno. Ale spracuje w samym Poznaniu. W ciąży z synek chodziłam do dr. Beaty Kroczek-Grządzielskiej na Mickiewicza a teraz do Sławka Mellera bo przyjmuje także w mojej miejscowości
Kaka-gratulacje!! Co u Ciebie? Udało ci się w pierwszym cyklu po.... super! a miałaś robiony zabieg?? -
witam
w końcu mam badania na inseminacje zdecydowaliśmy się na Polna
będę chodziła na ocenę u siebie w mieście.
Lekarz mówił mi że jak będzie już odpowiedni pęcherzyk to mam jechać na Polną na 7
teraz mnie zastanawia czy nie trzeba się jakoś prędzej umówić
Czy ktoś mi może opisać jak to przebiega tak od "a do z"
pozdrawiam z góry dzięki!
III IUI nie udane
I et 😢
II et 😢 -
nick nieaktualny
-
Anet_86 wrote:Hej, ja leczyłam się u dr Mościckiego na Polnej na NFZ, a w pon idę na pierwszą wizytę do Dr Jędrzejczaka. Ktoś cos wie na jego temat?
-