Forum Starając się - ogólne Rocznik 93 (staraczki)
Odpowiedz

Rocznik 93 (staraczki)

Oceń ten wątek:
  • Britty Autorytet
    Postów: 1065 478

    Wysłany: 14 czerwca 2017, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lilly_Ana oby przyszla jak najszybciej @. Zaczynaie starania po okresie? Llly a wysylalas próbki badan, wiadomo co bylo przyczyna poronienia? Czy nie bylo trzeba? U nas zawsze robią dokładne badania w poznaniu.

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • welonka Autorytet
    Postów: 3491 1468

    Wysłany: 15 czerwca 2017, 07:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szatynka dobrze ze Twoi bliscy wspierają Cie i ułatwiają trzymać dietę .

    A ja postawiłam ze jesli nie uda się będę musiała miec przerwę od clo to wtedy składam wypowiedzenie bo juz nie daje rady . Wczoraj dziewczyna z płaczem wyszla zwolniła się .

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • Britty Autorytet
    Postów: 1065 478

    Wysłany: 15 czerwca 2017, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Welonka aż tak zle? Masakra co sie dzieje na tym rynku pracy. Ja przynajmniej przez 4 mies jestem oficjalnie bezrobotna. Moj M jest w sumie zadowolony ja tak średnio.

    Dziewczyny polecam koniecznie picie dużej ilości wody! To moj 1 cykl w ktorym nie musze używać lubrykantow, moze to tez działa inofolic.

    Szatynkowato wiesz cos więcej o tej witaminie D? Wystarczy suplement czy musi być naturalna witamina? Tez są takie dostępne w aptece.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 czerwca 2017, 08:48

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • welonka Autorytet
    Postów: 3491 1468

    Wysłany: 15 czerwca 2017, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Britty zgodzę sie co do wody w pracy wypijam minimum 1,5wody niegazowanej i nie mam od jakiegoś czasu problemu z suchością pochwy a bardzo mialam z tym problem .

    A co do pracy niesyty jest coraz gorzej ,dziewczyna powiedziała mu ze zglosci to wszystko do inspekcji pracy to odrazu poprawiał listy nagle stwierdził ze wypłaci nadgodziny stawka 8zl kpina jakaś . Ostatnio wyżywał sie na pracownikach bo dziewczyna przyniosła zwolnienie bo jest w ciąży.
    Britty odpoczniesz wykorzystaj ten czas dla siebie i męża

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • szatynkowato Ekspertka
    Postów: 478 81

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Britty wrote:
    Szatynkowato lepie zrób badanie i jeden stres brdzie mniej. Kiedy będziesz miała operacje? Juz cos wiadomo? Len podoba bardzo dobrze działa na żołądek i jeita. Moj M pije codziennie len podobno tez pozytywnie wpływa na nasienie

    Piłam siemię lniane tez na śluz, ale nie było efektów jeśli chodzi o jelita - jeśli chodzi o śluz to owszem.
    Nic jeszcze nie wiem, mam wizytę dopiero 8 lipca, nie wiem czy coś już wtedy się konkretnego dowiem. Na nfz ze zwykłym skierowaniem niektóre kobitki czekają ponad rok, czytałam, że np. w Krakowie jednej wyznaczyli za 22 miesiące. A prywatnie to koszt 10-15tys i czeka się trzy miesiące.
    Na razie moją misją jest dostać się do szpitala, zobaczymy co będzie, naprawdę ciężko mi przewidzieć, co powie mi ten lekarz.

    Endometrioza DIE, ANA+, zespół antyfosfolipidowy,
    ruch a plemników 0%, aglutynacja, test MAR 25%.
  • szatynkowato Ekspertka
    Postów: 478 81

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Britty wrote:

    Szatynkowato wiesz cos więcej o tej witaminie D? Wystarczy suplement czy musi być naturalna witamina? Tez są takie dostępne w aptece.

    Niestety nic nie wiem :( W moich witaminach jest witamina D i się tym więcej nie interesowałam :(
    Welonka wrote:
    A co do pracy niesyty jest coraz gorzej ,dziewczyna powiedziała mu ze zglosci to wszystko do inspekcji pracy to odrazu poprawiał listy nagle stwierdził ze wypłaci nadgodziny stawka 8zl kpina jakaś . Ostatnio wyżywał sie na pracownikach bo dziewczyna przyniosła zwolnienie bo jest w ciąży.
    Może to mu właśnie uświadomi coś i zacznie Was lepiej traktować? Może jeśli nie prośbą, to groźbą?

    Dla równowagi powiem Wam, że dobrzy szefowie też są. Jak ostatnio miałam ten ciężki czas co krwawiłam... Naprawdę chyba wyglądałam fatalnie... Przyszedł szef do mnie, dosiadł się do mojego biurka i się zapytał, czy mogli by mi jakoś pomóż, bo się o mnie martwi. Naprawdę bardzo miło mi się zrobiło.

    Endometrioza DIE, ANA+, zespół antyfosfolipidowy,
    ruch a plemników 0%, aglutynacja, test MAR 25%.
  • welonka Autorytet
    Postów: 3491 1468

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zazdroszczę szefa wiem ze tacy sie trafiają,mój to by mnie jeszcze dobił.

    Szatynka a mowil Ci ktos żebyś sprawdziła czy nie masz bakterii HELICOBACTER PYLORI to jest podstawa przy dolegliwościach z przewodu pokarmowego . Pare lat temu moja siostra miała problemy jelitowe gastrolog dawał silne leki i tyle dopiero nasza dobra dentystka powiedziała zeby zrobiła sobie badania na ta bakterie i u niej wyszla ta bakteria przeszła kuracje antybiotykiem i wszystkie dolegliwości przeszły po bakterii została jej nadżerka .

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • szatynkowato Ekspertka
    Postów: 478 81

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    welonka wrote:
    Zazdroszczę szefa wiem ze tacy sie trafiają,mój to by mnie jeszcze dobił.

    Szatynka a mowil Ci ktos żebyś sprawdziła czy nie masz bakterii HELICOBACTER PYLORI to jest podstawa przy dolegliwościach z przewodu pokarmowego . Pare lat temu moja siostra miała problemy jelitowe gastrolog dawał silne leki i tyle dopiero nasza dobra dentystka powiedziała zeby zrobiła sobie badania na ta bakterie i u niej wyszla ta bakteria przeszła kuracje antybiotykiem i wszystkie dolegliwości przeszły po bakterii została jej nadżerka .

    Cały czas podejrzewałam jakąś bakterię, zwłaszcza, że wszystko z jelitami zaczęło się po jelitówce. Od tego momemntu przestałam też przyswajać laktozę - zanim do tego sama doszłam trzy miesiące ból żołądka po wszystkim co miało mleko. Pytałam się lekarza czy byłoby możliwe, żeby to była jakaś bakteria to mi powiedział "że bakterie właśnie muszą być". I gadaj z takim. Przede wszystkim teraz na kolonoskopia... Lekarz mi powiedział, że powinni mi pobrać jakieś wycinki do badań, ciekawe. Ale odkąd dowiedziałam się, że mam endometriozę i ona baaaardzo często atakuje też jelita/odbytnicę/pęcherz... A może i bakteria i endomenda... Sama nie wiem :(

    Endometrioza DIE, ANA+, zespół antyfosfolipidowy,
    ruch a plemników 0%, aglutynacja, test MAR 25%.
  • AleksandraW Autorytet
    Postów: 551 159

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szatynkowato, walcz i sie nie poddawaj! trzymam kciuki zebys jak najszybciej ogarnęła swój organizm :)

    szatynkowato lubi tę wiadomość

    xnw4ugpjxa3k91nv.png
    05.03.2018: 202,4;
    07.03.2018: 455;
    13.03.2018: 3300
    <3 20.03.2018
    _____________________________________
    Ig: hazel_eye16
  • szatynkowato Ekspertka
    Postów: 478 81

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AleksandraW wrote:
    szatynkowato, walcz i sie nie poddawaj! trzymam kciuki zebys jak najszybciej ogarnęła swój organizm :)

    Nie poddam się! Tylko czasem mam taki chwilowy spadek sił, że bym się zakopała w kołdrze i przespała z nadzieją, że się obudzę, a to był tylko sen... ;)

    Endometrioza DIE, ANA+, zespół antyfosfolipidowy,
    ruch a plemników 0%, aglutynacja, test MAR 25%.
  • AleksandraW Autorytet
    Postów: 551 159

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale od czasu do czasu pozwól sobie na to. zrób sobie jeden dzień resetu. wyłącz telefon, zakop się w łóżku(litr lodów by ci pomógł ale skoro z laktozą nie bardzo, to polecam laktocontrol, tez mam ten sam problem, pozniej problemy żołądkowe mi nie straszne ;) ) nadrób zaległości w serialach ;) a następnego dnia bedzie ci o wiele lepiej

    szatynkowato lubi tę wiadomość

    xnw4ugpjxa3k91nv.png
    05.03.2018: 202,4;
    07.03.2018: 455;
    13.03.2018: 3300
    <3 20.03.2018
    _____________________________________
    Ig: hazel_eye16
  • Britty Autorytet
    Postów: 1065 478

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szatynkowato oby wszystko jak najlepiej i najszybciej se udalo czytałam ze po laporoskopii są duże szanse na dzidzie :)a propo lekarzy to wiesz jak jest. Mjej siostrze przez rok wmawiali,ze problemy z układem wydalniczym to efekt choroby a teraz się okazało ze to bakteria e-coli. Oczywiście badanie robila prywatnie.

    Kurczę nie ogarniam swojego cyklu inofolic miał przyspieszyć owuacje a tym czasem tylko ja opóźnia. Śluz jest wciąż rozciagliwy ale testy owu wychodzą negatywnie. Nic juz nie wiem, nie wiem czy wgl cos bedzie z tego cyklu :/

    szatynkowato lubi tę wiadomość

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • szatynkowato Ekspertka
    Postów: 478 81

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny <3

    Może testy są jakieś wadliwe?

    Endometrioza DIE, ANA+, zespół antyfosfolipidowy,
    ruch a plemników 0%, aglutynacja, test MAR 25%.
  • Britty Autorytet
    Postów: 1065 478

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ogl nie zawsze testy wychodzą bo nie każdy organizm wyrzuca naraz hormon lh,ostatnio mi testy wychodzily. Ale zobaczymy jak temp sie ulozy to chyba najwiarygodniejsze źródło :) dzisiaj miałam duży spadek temperatury i sie zastanawiałam czy moze to być oznak owulki.

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Britty wrote:
    Szatynkowato oby wszystko jak najlepiej i najszybciej se udalo czytałam ze po laporoskopii są duże szanse na dzidzie :)a propo lekarzy to wiesz jak jest. Mjej siostrze przez rok wmawiali,ze problemy z układem wydalniczym to efekt choroby a teraz się okazało ze to bakteria e-coli. Oczywiście badanie robila prywatnie.

    Kurczę nie ogarniam swojego cyklu inofolic miał przyspieszyć owuacje a tym czasem tylko ja opóźnia. Śluz jest wciąż rozciagliwy ale testy owu wychodzą negatywnie. Nic juz nie wiem, nie wiem czy wgl cos bedzie z tego cyklu :/

    Mi inofem, który jest polecany przy PCOS rozwalił całkiem cykle, tak to miałam co max 30 dni po odstawieniu anty z samym kwasem foliowym. Inofem piłam 4 miesiące ani jednej @.

  • Britty Autorytet
    Postów: 1065 478

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    PatSim a twój ginekolog cos powiedzial na temat tego leku? Słyszałam ze nie jest do konca znane działanie tego leku.
    Odstawiam to i zdaje sie na nature, zawsze miałam owulacje wole nie kombinować z tym lekiem.

    02.09.2020 Gabryś <3
    dqprj48a0vyap3wu.png
    22.07.2018 Zuzanka <3
    gg64t5odwuht857b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiedziała, że ogólnie można to pić i obserwować, jak dzieje się coś nie tak to odstawić.

  • Marudaruda Autorytet
    Postów: 833 274

    Wysłany: 17 czerwca 2017, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć. Dołączam od drugiego cyklu do Was :)

    "Nie ma nic gorszego niż człowiek, który się czegoś spodziewa… I którego nic nie spotyka."...

    PCOS, ↑ testosteron.
  • Lilly_Ana Autorytet
    Postów: 1103 510

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Przepraszam że mnie tu ostatnio nie ma, nie nadrabiam, nie odpisuje itp
    Nasza (Tż) babcia jest w szpitalu od zeszłej soboty. Miała udar, jest w ciężkim stanie. Głównie nie ma z nią kontaktu, ale czasem jest przytomna. Byliśmy u niej w czwartek i dziś też jedziemy. Rodzice są tam praktycznie codziennie... Lekarz kazał czekać na śmierć bo raczej się już nie polepszy... A w czwartek miała urodziny, miała być impreza bo to okrągłe 90 urodziny. A tu takie rzeczy.. W czwartek się rozkleiłam u niej w szpitalu, nie mogę patrzeć jak cierpi.. Już chyba lepiej było gdyby zmarła i się nie męczyła :( Dziadek bardzo rozpacza, ale nie ma co się dziwić, w kwietniu minęło 63 lata jak są małżeństwem.


    A co do mojej @ - wciąż jej nie ma.

    Córeczka 16.12.2018 <3

    Starania od listopada 2019.


    Starania od maja 2014.
    Aniołek 10tc [*] 11.04.2017
    Aniołek 6tc [*] 5.12. 2017
  • Lilly_Ana Autorytet
    Postów: 1103 510

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Britty wrote:
    Lilly_Ana oby przyszla jak najszybciej @. Zaczynaie starania po okresie? Llly a wysylalas próbki badan, wiadomo co bylo przyczyna poronienia? Czy nie bylo trzeba? U nas zawsze robią dokładne badania w poznaniu.
    Nie wracam do kliniki więc nie będę miała wywoływanej owulacji więc szans na ciąże nie ma :) Nie, nie wiadomo, nie wysyłałam, wszyscy mówią że przy pierwszej ciąży i pierwszym poronieniu to "normalne"
    Miałam tylko pobrane do badań hist - pat.

    Córeczka 16.12.2018 <3

    Starania od listopada 2019.


    Starania od maja 2014.
    Aniołek 10tc [*] 11.04.2017
    Aniołek 6tc [*] 5.12. 2017
‹‹ 118 119 120 121 122 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego