Forum Starając się - ogólne Rozne pytanka
Odpowiedz

Rozne pytanka

Oceń ten wątek:
  • ulek Autorytet
    Postów: 253 238

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 07:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nusiaa, ja tam absolutnie spokojna i cierpliwa nie jestem ;) okres mi się jeszcze nie zaczął, a od owulacji miałam już ze trzy dni pt. "chlip, chlip nic z tego nie wyjdzie" ;) i tak co miesiąc ;)
    Beta najwcześniej powinna wyjść 2 dni po implantacji - ale ile to będzie dokładnie, 7 czy 9 dni po owulacji to ciężko powiedzieć :/
    Najgorsze jest to czekanie - najpierw na owulacje, później na implantację, później na testowanie... Ale musimy być dobrej myśli :)

    biedronka1982 lubi tę wiadomość

  • Nusiaa Autorytet
    Postów: 331 156

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokladnie ! ;) wkoncu musi się udać :)

    cab360a44b.png
  • Makak Ekspertka
    Postów: 229 198

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień doberek! Jak fajnie, że powstał taki wątek :)
    Może Wy mi powiecie Kochane o co chodzi z tym mlecznym śluzem na początku ciąży - jak to wygląda, ile tego jest. Już kilka razy natrafiłam na posty, w których dziewczyny o tym pisały...

    20110812580114.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makak wrote:
    Dzień doberek! Jak fajnie, że powstał taki wątek :)
    Może Wy mi powiecie Kochane o co chodzi z tym mlecznym śluzem na początku ciąży - jak to wygląda, ile tego jest. Już kilka razy natrafiłam na posty, w których dziewczyny o tym pisały...

    Ja niestety nie pomogę, nie miałam tak będąc w ciąży...ale podbijam :)

  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dezisiaj czytałam ,że ten śluz jest po to,żeby utworzył się czop śluzowy,który zamyka ujscie macicy[hyba]żeby maleństwo było bezpieczne.
    I faktycznie jak zaszłam to najpierw był taki bardzo wodnisty a potem mleczny,a gdy minęło 9 miesięcy to własnie po wypadnięciu czopu śluzowego,wiedziałam,że poród sie zaczął i trzeba do lekarza.Pozdrawiam

    Andzia33
  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dopiero zaciazylam ale sluz juz mam. faktycznie czuje sie "mokra caly czas . Wyglada jak kremowy rozciagliwy .Tak bym to ujela . Ale czemu tak i jak dlugo to potrwa to juz trzeba zapytac III trymestr :-)
    Pozdrawiam

    atdci09k18tcna0b.png
  • Blysk_kotka Ekspertka
    Postów: 247 210

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tym śluzem to mylące, faktycznie kobiety w ciąży tak mają . Niemniej po tabletkach anty też sie robi taki śluz i wtedy to może być mylące. Jeśli ktoś nie miewa takiego a potem się zjawia to jest to jakiś sygnał z pewnością

    "Gdy idzie o zachodzenie w ciąże , jajeczka kobiety są jak jajka na miekko, nigdy nie wiesz kiedy będą w sam raz"
  • Matylda36 Autorytet
    Postów: 1305 1651

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tym śluzem jest bardzo różnie. Ja zawsze śluz miałam, jak zaszłam w ciążę, po terminie spodziewanej @ śluzu nie miałam w ogóle.

    Mama najcudowniejszych skarbów :-)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mam caly czas wodnisty. Teraz czekam, moze sie rozciagliwy pojawi. I to caly moj repertuar, bo kremowego niet. Ale jesli to ciazowy, to zagadka rozwiazana!

  • Makak Ekspertka
    Postów: 229 198

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie dosłownie takie białe, gęste mleko zalewa i zastanawiam się czy złapałam jakąś infekcję czy może coś jest na rzeczy...

    20110812580114.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy moze mi ktoras podpowiedziec, jak oznaczac na wykresie serduszka, tzn. od kiedy do kiedy jest rano, a kiedy wieczorem?

  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wieczor to chyba po poludniu :D a rano no to rano po 12 w nocy zreszta nie musisz przykladac do tego az tak duzej uwagi :-) nie ma tu wyznaczonych godzin porannych czy wieczornych wiec wpisuj na oko ;-)

    biedronka1982 lubi tę wiadomość

    atdci09k18tcna0b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To moze rano= dzien, czyli poki widno, a wieczorem= noc, czyli jak juz ciemno?
    ;-)

  • ulek Autorytet
    Postów: 253 238

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Biedronka napisz do admina, żeby utworzyli specjalnie dla Ciebie nową kategorię - "w ciągu dnia" :D ;)

    biedronka1982 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ulek wrote:
    Biedronka napisz do admina, żeby utworzyli specjalnie dla Ciebie nową kategorię - "w ciągu dnia" :D ;)
    Ulek, uwielbiam Twoje pomysly!!! :-)

  • ulek Autorytet
    Postów: 253 238

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzeba dbać, żeby nam tu dobrze było, nie? ;) swoją drogą mogliby do bazy wiedzy jeszcze jakieś artykuły czy wywiady powrzucać

  • nutka Autorytet
    Postów: 1577 2184

    Wysłany: 13 sierpnia 2013, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mogliby, mogli. Bo i te podpowiedzi pod wykresem już któryś raz się powtarzają;P
    A co do określania rano-wieczór też mam z tym problem.:P Ale zawsze tak w połowie dnia sobie dzielę.:)

    f2w39n73l8deede4.png
    90zm9tq.png
    Jezu ufam Tobie! Jezu Dziękuję Ci!
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 14 sierpnia 2013, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny, ledwie skończyło mi się krwawienie i zaznaczyłam przy dzisiejszym dniu plamienie i detektor pokazuje mi "dzień przypuszczalnie płodny" kiedy on płodny być nie może. Czy też tak macie ???

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 14 sierpnia 2013, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej..musialas wpisac cos ze ci sie pokazalo przypuszczalnie plodny dzien..ja tak teraz mialam bo od poczatku cyklu mialam szyjke wysoko i potem byl problem bo mialam dlluuggoo plodne dni...ale jak prowadzisz juz tu swoje wykresy wiesz mniej wiecej kiedy moga byc naprawde plodni i blisko owu..przypuszczalnie plodny to jeszcze nie plodny ;-)

    Anutka lubi tę wiadomość

  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 14 sierpnia 2013, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybko moje płodne powinny być co najmniej za 10 dni :) to mój 2 wykres tutaj i pierwszy z "zółtym światełkiem". Właśnie zaznaczyłam szyjkę wysoko, bo... zawsze tak mam po @ :) ale... tak między nami kobietkami to... uważasz, że mimo wszystko kochać się ??? chciałabym czerpać z seksu przyjemność a ni jakąś mechanikę :/

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego