X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne ***S I E R P N I O W E 2 K R E S K I***
Odpowiedz

***S I E R P N I O W E 2 K R E S K I***

Oceń ten wątek:
  • Meggs Autorytet
    Postów: 3945 5917

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny odebrałam wyniki i jestem okazem zdrowia :) wszystko w normie.

    Z tych ważniejszych:
    TSH : 1,082 ulU/ml
    Prolaktyna : 8,9 ng/ml

    Kruszynka1990, Nona, przedszkolanka:), SylwiaLu lubią tę wiadomość

    Trombofilia wrodzona
    25.10.19 - Wiktorek ❤
    cEAdp1.png
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    O taki wplyw zly na organizm ,np.przy tarczycy czy mozna, czy moze uczulic, jakie sa te uboczne..
    Lekarz nie widział przeciwwskazań. Może podnieść prolaktynę jeżeli są za małe dawki przyjmowane. Ale podstawową funkcją to powolne regulowanie hormonów. Na dobrych stronach zielarskich są fajne opisy.
    U mnie się sprawdził, ale czytałam też że nic nie daje. To zioła i trzeba je stosować długo i regularnie

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • belly_love Ekspertka
    Postów: 205 118

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja już przypadam na testowanie wrześniowe, ale zaglądam tu, czytam Was i widzę, że dalej mało serduszek.. Jest Was bardziej doświadczonych tu dużo to zadam takie może trochę głupie pytanie.. Dziewczyny jak myślicie, wybieram się w najbliższym czasie do ginekologa i pomyślałam, że może umówię się tak żeby lekarz w jakiś sposób podpowiedział czy w tym cyklu mam owulację :) Nie byłam jeszcze na żadnym monitoringu, to 8 cs ale chciałabym właśnie już cokolwiek wiedzieć :) I teraz pytanie, jeśli owulację mam prawdopodobnie (!) w 16 dc a mam możliwość umówienia się do ginekologa w 14 dc i w 16 dc to który z nich wybrać żeby lekarz mógł jakoś stwierdzić co z tą owulacją? :D Boję się, że w 16 może już być po owu i co wtedy? :D

    Starania od 01.2018
    Kwiecień 2019 - [*] 6 tc
    30.09.2019 - beta 124,5 ❤️ (4t+5)
    02.10.2019 - beta 430,6 ♥️ (5t+0)
    10.10.2019 - beta 5673,0 ♥️ (6t+2)
    14.10.2019 - jest pęcherzyk z ciałkiem żółtym
    28.10.2019 - jest już ♥️, fasolka ma 1,5 cm

    Encorton
    Duphaston
    Heparyna
    Euthyrox
  • belly_love Ekspertka
    Postów: 205 118

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meggs wrote:
    Dziewczyny odebrałam wyniki i jestem okazem zdrowia :) wszystko w normie.

    Z tych ważniejszych:
    TSH : 1,082 ulU/ml
    Prolaktyna : 8,9 ng/ml
    Ale super wyniki pozazdrościć :)

    Starania od 01.2018
    Kwiecień 2019 - [*] 6 tc
    30.09.2019 - beta 124,5 ❤️ (4t+5)
    02.10.2019 - beta 430,6 ♥️ (5t+0)
    10.10.2019 - beta 5673,0 ♥️ (6t+2)
    14.10.2019 - jest pęcherzyk z ciałkiem żółtym
    28.10.2019 - jest już ♥️, fasolka ma 1,5 cm

    Encorton
    Duphaston
    Heparyna
    Euthyrox
  • Meggs Autorytet
    Postów: 3945 5917

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    belly_love wrote:
    Ale super wyniki pozazdrościć :)
    Hehe to tylko gdzie ta ciąża :P

    Trombofilia wrodzona
    25.10.19 - Wiktorek ❤
    cEAdp1.png
  • Iga66 Autorytet
    Postów: 712 615

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    belly_love wrote:
    Dziewczyny ja już przypadam na testowanie wrześniowe, ale zaglądam tu, czytam Was i widzę, że dalej mało serduszek.. Jest Was bardziej doświadczonych tu dużo to zadam takie może trochę głupie pytanie.. Dziewczyny jak myślicie, wybieram się w najbliższym czasie do ginekologa i pomyślałam, że może umówię się tak żeby lekarz w jakiś sposób podpowiedział czy w tym cyklu mam owulację :) Nie byłam jeszcze na żadnym monitoringu, to 8 cs ale chciałabym właśnie już cokolwiek wiedzieć :) I teraz pytanie, jeśli owulację mam prawdopodobnie (!) w 16 dc a mam możliwość umówienia się do ginekologa w 14 dc i w 16 dc to który z nich wybrać żeby lekarz mógł jakoś stwierdzić co z tą owulacją? :D Boję się, że w 16 może już być po owu i co wtedy? :D

    Jesli chcesz mieć dobrze monitorowany cykl to potrzeba min 2 wizyty z monitoringiem, przed owu ok 12dc - lekarz juz stwierdzi czy jest pęcherzyk i kiedy moze byc owu i koleny raz 2-3dni po owu.
    Ja robie 3 wizyty owu mam 14-15dc: 9-10dc, 12-13dc i 16-17dc i wtedy widać cxy pęcherzyk rośnie prawidłowo i czy była owu.
    Dodatkowo w 7-8dpo robie proga.

    W Twojej syt poszłabym w 14dc

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 sierpnia 2018, 22:26

    belly_love lubi tę wiadomość

    40 lat - 13cs 🥰
    Czekamy na Zuzię 😍❤ 6.01.2020
    thgf3e3khr8j7bti.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 10:20

    belly_love lubi tę wiadomość

  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16063 11970

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    koktajlowa wrote:
    A miałaś z clearblue czy inne? Ja miałam te dual z clearblue.

    Robilam rossmanowskie i jakieś z apteki. Te clearblue dopiero przyszły.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2019, 10:20

  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16063 11970

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isaura81 wrote:
    Lekarz nie widział przeciwwskazań. Może podnieść prolaktynę jeżeli są za małe dawki przyjmowane. Ale podstawową funkcją to powolne regulowanie hormonów. Na dobrych stronach zielarskich są fajne opisy.
    U mnie się sprawdził, ale czytałam też że nic nie daje. To zioła i trzeba je stosować długo i regularnie

    Poczytam i zdecyduje czy kupic. Najbardziej mi zależy na progesteronie..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16063 11970

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona wrote:
    9dc dzis, mam cyke 27 dni zawsze. Owu chyba kolo 13-14dc, kiedy wspolzyc przy rzadkim wspolzyciu?Niestety serio 3-4 x w miesiacu u nas...
    10 i 13 dc?

    A masz śluz albo jakieś bóle owulacyjne?

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • koktajlowa Autorytet
    Postów: 1566 1027

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Robilam rossmanowskie i jakieś z apteki. Te clearblue dopiero przyszły.
    To mam nadzieję, że sprawdzą ci się clearblue we wrześniu :)

    💊 Miositogyn, Castagnus, Biaron D

    PAI homo
    ANA typ homogenny 1:640

    04.2024 cb (7cs)
    10.2023 wznowienie starań
    04.2020 cp - zaśniad groniasty częściowy (7cs)
    02.2020 cb (6cs)
    08.2018 rozpoczęcie starań
    01.2016 córka 💙
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16063 11970

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    koktajlowa wrote:
    To mam nadzieję, że sprawdzą ci się clearblue we wrześniu :)
    Lepiej oby już tylko ciąźowy haha ;p ale w razie W tych mam zapas na kolejne ;p

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • koktajlowa Autorytet
    Postów: 1566 1027

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 22:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona wrote:
    9dc dzis, mam cyke 27 dni zawsze. Owu chyba kolo 13-14dc, kiedy wspolzyc przy rzadkim wspolzyciu?Niestety serio 3-4 x w miesiacu u nas...
    10 i 13 dc?
    12, 13, 14 dc ? A czemu owu "chyba"? Robisz testy owu?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 sierpnia 2018, 23:01

    Nona lubi tę wiadomość

    💊 Miositogyn, Castagnus, Biaron D

    PAI homo
    ANA typ homogenny 1:640

    04.2024 cb (7cs)
    10.2023 wznowienie starań
    04.2020 cp - zaśniad groniasty częściowy (7cs)
    02.2020 cb (6cs)
    08.2018 rozpoczęcie starań
    01.2016 córka 💙
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Poczytam i zdecyduje czy kupic. Najbardziej mi zależy na progesteronie..
    U mnie poprawił idealnie. Już w pierwszym.miesiacu podskoczyła z 11 na ok. 18/19. W drugim miałam ponad 21. Trzeci trwa ;-)

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16063 11970

    Wysłany: 23 sierpnia 2018, 23:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isaura81 wrote:
    U mnie poprawił idealnie. Już w pierwszym.miesiacu podskoczyła z 11 na ok. 18/19. W drugim miałam ponad 21. Trzeci trwa ;-)

    Korci mnie..chyba się skusze ;) nie znalazłam tylko czy go brac po owu dopiero czy cały cykl?

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • belly_love Ekspertka
    Postów: 205 118

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 07:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona wrote:
    tak, ja zawsze ide na usg ginekologiczne. W szczesliwym cyklu z córką tak bylam, ja chodze w moim domniemanym dniu owu wieczorem. Uwilebiam widziec np pecherzyk 21 lub 23 i wiedziec ze sex ma byc dzis wieczorem. Zeby na pewno byc przed owu to idz w 14 dc podejrzec.
    Dzięki dziewczyny pójdę i w 14 i w 16 dc :) to 8 cs wiec jeszcze na spokojnie, ale jak sie okaze ze takie dwie wizyty to za malo to w kolejnym moze zrobie pelny monitorong :) w tym mi zalezy na takim wstepnym skontrolowaniu owu i chcialabym zrobic badania hormonalne a wy dziewczyny po ilu niezafasolkowanych cyklach zaczynalyscie się badać ? :)

    Starania od 01.2018
    Kwiecień 2019 - [*] 6 tc
    30.09.2019 - beta 124,5 ❤️ (4t+5)
    02.10.2019 - beta 430,6 ♥️ (5t+0)
    10.10.2019 - beta 5673,0 ♥️ (6t+2)
    14.10.2019 - jest pęcherzyk z ciałkiem żółtym
    28.10.2019 - jest już ♥️, fasolka ma 1,5 cm

    Encorton
    Duphaston
    Heparyna
    Euthyrox
  • Isaura81 Autorytet
    Postów: 1115 465

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 07:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Korci mnie..chyba się skusze ;) nie znalazłam tylko czy go brac po owu dopiero czy cały cykl?
    Są 3 opcje. Albo do ovulacji, albo po. Lub cały cykl przez 3 msc

    Isaura l.37, 9 CS o 3 dziecko
    HSG - drożne jajowody
    Niedomoga lutealna
    Zioła ojca sroki nr 3
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16063 11970

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    belly_love wrote:
    Dzięki dziewczyny pójdę i w 14 i w 16 dc :) to 8 cs wiec jeszcze na spokojnie, ale jak sie okaze ze takie dwie wizyty to za malo to w kolejnym moze zrobie pelny monitorong :) w tym mi zalezy na takim wstepnym skontrolowaniu owu i chcialabym zrobic badania hormonalne a wy dziewczyny po ilu niezafasolkowanych cyklach zaczynalyscie się badać ? :)

    Ja po 2 cs ale wiedzialam ze nie owuluuje przez cykle 43 dniowe.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16063 11970

    Wysłany: 24 sierpnia 2018, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isaura81 wrote:
    Są 3 opcje. Albo do ovulacji, albo po. Lub cały cykl przez 3 msc

    To dzisiaj kupie bo nawet jak owu miała być to już byla i bede pić czy tam jesc :D

    Ale brzuch małpowo czuje już..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
‹‹ 74 75 76 77 78 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Badania prenatalne w ciąży, czym są i czy warto je robić

Pojęcie badań prenatalnych nie dla wszystkich jest zrozumiałe. Często kojarzone jest wyłącznie z inwazyjnymi badaniami prenatalnymi płodu i tym samym utożsamiane jest z ryzykiem utraty ciąży. Postrzeganie to jest zupełnie błędne. Czym zatem są badania prenatalne, kto powinien je wykonywać i czy są one bezpieczne dla dziecka?

CZYTAJ WIĘCEJ