Forum Starając się - ogólne Staraczki 2016
Odpowiedz

Staraczki 2016

Oceń ten wątek:
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 20 października 2015, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    halo halo:)jest tu ktos:))

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2015, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mika jak to któras z dziewczyn kiedyś tu powiedziała pozapadalysmy w sem zimowy ;)

    Jeśli można wiedzieć czemu dopiero od lipca?

  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 21 października 2015, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć. Chętnie dołączę. Właśnie wczoraj rozpoczął się mój drugi cykl starań. Niestety, wczoraj przyszła @ :( Dodam, że zaczęliśmy starania od razu po odstawieniu u mnie tabl. anty. Wieeem, że to dopiero początek, a jednak jak pojawiła się @ to troche poczułam sie rozczarowana :(

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • Bluberry Autorytet
    Postów: 5028 3083

    Wysłany: 21 października 2015, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antylopaa nie ważne czy to pierwszy czy dziesiąty cykl starań zawsze w danym cyklu jest ta nadzieja że może jednak zaowocuje :)

    Jaś.. maj 2015 ❤️ Marysia.. marzec 2019 ❤️ Wojtuś.. wrzesień 2020 ❤️
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 21 października 2015, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam nadzieję, że już w końcówce listopada ujrzę swoje upragnione 2 kreseczki ... Nakręciłam się przeogromnie na natychmiastowe zajście bo naczytałam się tych bzdur, że po anty od razu się zachodzi a tu nic. Wiem, ze bedzie ciezko, ale obiecuje samej sobie ze w tym cyklu nie bede niczego czytac ani szperac w necie interpretujac kazdy nawet najmniejszy objaw i przypisywac ciazy. Co ma byc to bedzie.

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2015, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antylopaa życzę Ci żebys szybko zaszła ja mecze się ponad 2 lata....

  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 21 października 2015, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziulla, trzymam kciuki. ja jak na razie mam okolo 5-cio dniowy odpoczynek ;) dzis ogolnie mam słaby dzien... ale zawsze tak bylo w pierwszycg 2 dniach okresu. brrr niech on szybko mija. wszystko mnie boli i jeszcze ta pogoda dobijajaca

    Madziulla lubi tę wiadomość

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2015, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no pogoda srednia to prawda... :( ja sie nie moge doczekac jak wroce do staran po nowym roku...narazie jestem zabokowana na 3 mies bo ja mam endometrioze i biore lek ktory wstrzymuje cykl.

  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 21 października 2015, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bardzo mi przykro... powiem Ci, ze u mnie jak narazie chyba wszystko bylo ok, ale czy tak dalej jest? tego nie wiadomo. szczerze, nie wiem czemu, ale nie potrafie wierzyc zadnym diagnozom. juz kiedys sie nie poznali na nadzerce i ile ja meczarni przechodzilam. mimo wszystko wierze, ze jestesmy w stanie poczac to nasze dziecko:) ja mam 24 lata, a mąż 30.

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 21 października 2015, 13:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć Landryneczko dobrze, cieszę się że trafiłam w końcu na jakieś forum, gdzie mi ktoś odpisuje :) Kiedyś korzystałam z kafeterii, ale tam to masakra. Wieczny hejt albo podszywy. Chyba tu zostanę.

    Madziulla lubi tę wiadomość

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2015, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja trochę starsza 28 mam moj 30. najwyzszy czas tym bardiej ze chcemy dwojke dzieci i przy mojej chorobie powinnam jak najszybciej sie o drugie starac

    antylopaa trzeba byc czesto lekarzem samym dla siebbie... ja zaluje ze po poronieniu w grudniu 2014 roku zwlekałam tyle z badaniami...żaden lekarz żadnych badan nie zlecil...:/ dopiero sama wymusilam na lekarzu kierowanie...dzieki temu wiem ze mam hiperprolaktynemie, potem endometrioza... koszmar


    nie zycze Ci tych przejść nikomu nie zycze.... ja wierze i ty tez musisz w to wierzyć ze wam sie szybko uda. :) ale jak cos odpukać oczywiście...nie zwlekajcie z badaniami hormonów i innych rzeczy.

    trzymam za was z calej siły kciuki. staraj sie wlaczyc pozytywne myslenie :) a napewno zaskoczycie :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 października 2015, 14:00

  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 21 października 2015, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za tak miłe słowa. Odwiedzę Was tu na pewno jutro. Paaaa!! :):)

    Madziulla lubi tę wiadomość

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2015, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antylopaa zostan z nami ja na tym forum odżyłam po poronieniu... Tu dziewczyny naprawdę sie wspierają i pomagają

  • Bluberry Autorytet
    Postów: 5028 3083

    Wysłany: 21 października 2015, 15:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antylopa młodziutka dziołcha z Ciebie, życzę udanego drugiego cyklu starań :)

    Madziulla szybkiego uporania się z endometriozą, współczuję straty, ja na grudzień 2014 miałam termin porodu pierwszej ciąży :( u nas o tyle wszystko wyszło dobrze że zaraz po poronieniu zaszłam w kolejną ciążę (kompletnie nie planowaną) też miałam zrobić badania by wiedzieć co i jak, nie zdążyłam, potwornie bałam się że to może mieć skutki w zdrowi mojego syna (tyle się naczytałam, nasłuchałam o ciążach zaraz po poronieniu) na szczęście wszystko dobrze.

    To prawda nie ma tyle wsparcia na innych forach co tu, można wiele fajnych przyjaźni tu zawrzeć, ale i ostre kłótnie się zdarzają :) jak to między kobietami :) Także korzystajcie z forum ile się da bo później może być trudniej :) móje dziecię ma chyba radar na to forum bo nawet jak śpi a ja tylko zdążę włączyć stronę jest pobudka i koniec laby..

    Madziulla lubi tę wiadomość

    Jaś.. maj 2015 ❤️ Marysia.. marzec 2019 ❤️ Wojtuś.. wrzesień 2020 ❤️
  • Lena_83 Autorytet
    Postów: 357 209

    Wysłany: 21 października 2015, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Nowe :****

    Laski czy to ze mna cos nie hallo? Wożę nasza A w kazdy czwartek na zajecia do sąsiedniego miasta. Musze czekac dwie godziny bo mi sie nie opłaca wracac. Umowilam sie na ten czas na bieganie z kolega z pracy: młodszy, brzydki, żonaty, ciężarny. A moj W zrobił mi taka scenę zazdrości i obraził sie na smierć! No kurcze na bieganie sie tylko umowilam .... Ja tych facetow to nigdy nie pojmę ....

    Zapiski Czekającej --->>> http://ovufriend.pl/pamietnik/zapiski-czekajacej,2153.html
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 22 października 2015, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    haha, no cóż, zazdrosny jest!

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 października 2015, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Antylopaa :)

    Haha na to wychodzi Lena :P obojętnie czy brzydki czy nie to jednak zazdrość wzięła gore :P

  • Bluberry Autorytet
    Postów: 5028 3083

    Wysłany: 22 października 2015, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lena tego nie ma sensu nawet pojmować.. to są faceci ich się nie da zrozumieć trzeba nauczyć się z nimi żyć :) a mówią że to kobiety są dziwne :)

    Jaś.. maj 2015 ❤️ Marysia.. marzec 2019 ❤️ Wojtuś.. wrzesień 2020 ❤️
  • Kasieńka:) Autorytet
    Postów: 328 780

    Wysłany: 22 października 2015, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was dziewczyny. Wracam do zycia na ovu i chetnie do
    was dołacze :) Mam na imie Kasia, mam 22 lata, 15 miesieczna coreczke i od nowego roku planujemy zaczac starania o drugie malenstwo :) trzymam kciuki za Was wszystkie w 2016 roku :)

    km5skrhmrg59zoqt.png
    2nn3skjotohf1cr5.png
  • Lena_83 Autorytet
    Postów: 357 209

    Wysłany: 22 października 2015, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie na temat ;)
    Bluberry film mi przypomniałaś z moja Norah <3

    Jak ktos nie widzial polecam ;)

    http://m.youtube.com/watch?v=zB6hLJB9GMA

    Zapiski Czekającej --->>> http://ovufriend.pl/pamietnik/zapiski-czekajacej,2153.html
‹‹ 12 13 14 15 16 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego