Staraczki w 2015 !!!
-
WIADOMOŚĆ
-
Lotta naprawde się staram. Dziś chyba taki dzień... Dlatego teraz będę bardziej uważać i chce jak najwcześniej wiedzieć by iść od razu do gin. Chyba,że przepisze mi jakieś leki na najbliższej wiycie by po pozytywnej becie od razu je brać. Nie znam się na tym...
-
Andzia gratulacje jeszcze raz!!! troszkę fluidów ciążowych do Warszawy też porproszę
andzia13, redmann lubią tę wiadomość
Invicta Warszawa
07.07.2016 początek stymulacji,krótki protokół,3 mrożaczki
transfer 13.09 -biochemiczna.
19.10 histeroskopia
transfer 12.11- czekamy na cud -
Padło tu pytanie o bete i poronienie. Bete mozna robic na kazdym etapie, ale poronienia jak ma być to sie go nie uniknie. Najwiecej poronien jest w pierwszych tygodniach ciąży, im dalej tym jest ich mniej po 9 tyg, potem po 12 tyg, ale nadal magą się zdażyć.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 maja 2015, 12:11
-
Hashija wrote:Padło ru pytanie o bete i poronienie. Bete mozna robic na kazdym etapie, ale poronienia jak ma być to sie go nie uniknie. Najwiecej poronien jest w pierwszych tygodniach ciąży, im dalej tym jest ich mniej po 9 tyg, potem po 12 tyg, ale nadal magą się zdażyć.
Dobrze powiedziane ,ja straciłam w 14 tygodniu i w 7 tygodniu
Hashija lubi tę wiadomość
Andzia -
U mnie jak bylo cos nie tak to 7 dni od planowanej @ zaczynalam plamic ale patrze na to tak, że tamte dzidzie mogły miec wady, mogły nie mieć warunków do prawidłowego rozwoju przeze mnie (na wysokie wciąż tsh), bądź były zbyt słabe dzidzie. Teraz nic zlego sie nie dzieje, dzidzia jest starsza 3 dni od terminu i mam nadzieje, że tak zostanie do konca.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 maja 2015, 12:43
-
ja wiem,że to mogły być zmiany genetyczne. Ale bardziej mi chodziło po jakim czasie po owu moge bete robić. Wole być dobrej myśli i mam nadzieję,że to tylko wynik niskiego progesteronu. Jak sobie z tym poradziłyście?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 maja 2015, 13:06
-