Staraczki z Wrocławia :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Kasia 1987 wrote:Hej Dziewczyny, znacie lekarza który przyjąłby mnie na monitoring owulacji? Jestem pod opieką innego lekarza gdzie mam stymulację owulacji letrozolem ale jest teraz 2 tyg na urlopie 😖
Potrzebowałbym kogoś kto by przepisał ovitrelle jeśli pęcherzyki będą wystarczająco duże
A ten lekarz nikogo nie poleca na czas jego nieobecności? Ja mam takie doświadczenie z lekarzami do których chodziłam.13.08.2015 r.
11.05.2019 r. -
Paula_071 wrote:A ten lekarz nikogo nie poleca na czas jego nieobecności? Ja mam takie doświadczenie z lekarzami do których chodziłam.Starania od 01.2020
Ona: 1987, On: 1989
03.2021 ivf 6 komórek, 2 zarodki
15.03. Transfer 3 dniowca 9A- beta <0,2 😭
26.06 crio 4BC (4.2.3) 8dpt -beta <0,2 😭
brak zarodków
2022 naturalny cud
08.2023 poronienie, zabieg lyzeczkowania
12.2023 cb
04.2024 cb
09.2024 stymulacja 6 komórek, ❄️❄️❄️❄️
10.2024 transfer odroczony, hiperstymulacja
11.2024 transfer -
Dziewczyny Myszczyszyn na pewno zrobi 2-3 porządne monitoring. Jeśli wyniki kobiety są ok, owulacje występują a wyniki M słabe to nie da stymulacji. Innych przypadków nie znam... my mieliśmy taki. Na pewno nie owija w bawełnę, ze się na czymś zna, jesli jest inaczej.
-
Gisler natomiast daje stymulacje, jeśli komuś zależy
Pracuje na Grobli (tam wizyta chyba 170) i w invimedzie.
Jest polecany. My mieliśmy bardzo słabe wyniki ale obiecał dac clo, jeśli test hba wyjedzie ok. W między czasie zaszłam w ciążęZielonaHerbata lubi tę wiadomość
-
ZielonaHerbata wrote:Olik dzieki za info !
Jestem zapisana do niego ale cały czas mnie korci aby zapisać się do kliniki
A to,że się na czymś nie zna i mowi o tym, to uważam,że jest to bardzo cenna rzecz w lekarzu. -
Ok aż boję się pisać, a tym bardziej cieszyć, ale nie wytrzymałam i 7dpo zrobiłam test i praktycznie zanim minęło 2 min zrobiło mi się różowo przed oczami czy to możliwe??????