X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starając się o pierwsze dziecko
Odpowiedz

Starając się o pierwsze dziecko

Oceń ten wątek:
  • Kasiulka90 Autorytet
    Postów: 2209 2887

    Wysłany: 1 sierpnia 2018, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A swoją drogą to gdzieś wyczytałam, że pcos się dziedziczy... Co też uważam za głupotę.

    mhsvcbxmf17updrl.png
  • Marudaruda Autorytet
    Postów: 833 274

    Wysłany: 1 sierpnia 2018, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiulka90 wrote:
    Nie pisałam nigdzie, że badałam wszystkie androgeny. Miałam badany tylko testosteron. Całe życie zastanawiałam się, skąd u mnie owłosienie na udach, skoro u innych dziewczyn tego nie widziałam. Potem mi się skojarzyło, że moja chrzestna nie goli nóg i chodzi w takich ciemnych owłosionych. Więc wymyśliłam sobie, że to geny ze strony ojca. Nie wiem, czy takie coś się dziedziczy, nie jestem lekarzem. Po prostu wolałam sobie taką opcję wmówić niż myśleć, że jestem "chora" lub niekobieca - przepraszam za ujęcie tego w ten sposób. Niestety zakompleksiona osoba wmawia sobie różne odczucia.

    Napisałaś, że zbadałaś androgeny, a tymczasem zbadałaś jeden najbardziej oczywisty, z kilku możliwych.
    A o wmawianiu sobie czegoś nie wypowiem się. Nielogiczne to dla mnie. Tak jakby kobieta z cyklami 60 dni wmawiała sobie, że nic jej nie jest :) Przy staraniach o dziecko każdy szczegół jest istotny, w szczególności kiedy ma się problem z poczęciem. Nie wiem jak można w takiej sytuacji przejmować się swoimi kompleksami. Z takimi na pewno się nie uda :)

    "Nie ma nic gorszego niż człowiek, który się czegoś spodziewa… I którego nic nie spotyka."...

    PCOS, ↑ testosteron.
  • Marudaruda Autorytet
    Postów: 833 274

    Wysłany: 1 sierpnia 2018, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiulka90 wrote:
    A swoją drogą to gdzieś wyczytałam, że pcos się dziedziczy... Co też uważam za głupotę.