Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...
-
WIADOMOŚĆ
-
.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 19:03
-
Kuchcinka, ja jako matematyk z wykształcenia liczyłam...
- czerwiec 6 mln prawidłowych
-wrzesien 13 mln prawidlowych
teraz 7 mln prawidlowych.
Faktycznie mimo, że większa ilość to mniej prawidlowych, aleeeeeeee czy wśród tych "mniej prawidłowych" nie znajdują się takie które są w stanie zapłodnić komórkę? czy one są calkiem do niczego? Nie znam się i pytam, bo to że nie są jako prawidłowe może nie wyklucza ich całkiem...?
Hormony macie porobione? Nie miał jakiejś infekcji, gorączki w niedalekim czasie?
Może dla porównania zróbcie następnym razem w innym laboratorium.Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 listopada 2016, 13:59
27 lat, pierwsza fasolka
Kolejna wizyta 27.04.2017 godz. 17:30
-
nick nieaktualny
-
/
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
/
-
Kuchcinka wrote:Wiecie nie chce żeby jakoś plemnik z wada genetyczna dopłyną do jajeczka bo wtedy albo w najlepszym wypadku znowu poronie a w najgorszym urodzę chore dziecko. Niestety nie jestem Samarytanka która w imię macierzyństwa chce mieć chore dziecko27 lat, pierwsza fasolka
-
.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 19:04
Viola999 lubi tę wiadomość
-
Kuchcinka wrote:Forumowiczka - poszedł do kliniki i zrobił sobie dobrze w pokoiku
mój mąż nigdy nie miał problemów z samogwaltem
wręcz to lubi wiec wiesz hehe
Pytam bo na stronie pisze ze moze mu towarzyszyc kobieta i stad moje pytanie czy jest sens zebym poszla z nim do kliniki?Mj strasznie sie tego krepuje dlatego pytam doswiadczone :p
A jak jest z tymi gumkami ktore tam daja poniekad dla par?Prawda? -
.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 19:04
-
Kuchcinka Kochanie a czy za każdym razem jak robiliście badanie nasienia liczba dni abstynencji była taka sama? bo wyczytałam, że zbyt duża abstynencja prowadzi do zwiekszenia ich liczby ale pogorszenia morfologii27 lat, pierwsza fasolka
-
nick nieaktualny
-