Forum Starając się - ogólne Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać
Odpowiedz

Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać

Oceń ten wątek:
  • Błękitna Autorytet
    Postów: 282 128

    Wysłany: 11 lipca 2015, 07:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    40cd9c1d8021b1f0fe6cce723c6af3a0.png

    178158129f.png
  • Majetta Autorytet
    Postów: 684 303

    Wysłany: 11 lipca 2015, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agness27 wrote:
    Witajcie.
    staramy się z Mezem o drugie dziecko ale juz teraz mija 3 cykl.okres powinnam dostac 8 lipca a dzis jest 11 i na szczescie nie przyszedł,ale test dzien przed i w dzien miesiaczki negatywny i tak myśle kiedy zrobic kolejny zeby sprawdzic czy sie udało.czuje w dole brzucha pobolewanie ale to taki rozciagajacy ból w strone nóg zupełnie inny niz na okres..bardzo chcialabym by nasza córcia miała rodzeństwo..
    Jabto chyba bym codziennie robiła! Niestety u mnie okres powoli się rozkręca ;(

    07/2017 <3 Misia
    07/2021 💔7tc Aniołek
    08/ 2021 ⏸️
    18/10 5cm <3 prenatalne ok
    9ewnk0s3ciec92rm.png
  • Majetta Autorytet
    Postów: 684 303

    Wysłany: 11 lipca 2015, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tak w ogóle to ostatnio zrobiłam mała ankietę wsród znajomych młodych mam i od 3 dostalam zadziwiająca odp. Wszystkie trzy zaciążyły kiedy kochały się na dwa dni (lub dzień) przed @. Były pewne, ze "nic z tego nie bedzie" bo wg obserwacji, wykresów itp były to dni niepłodne, bez szans na zapłodnienie. A potem wyszły na testach II kreski :)

    07/2017 <3 Misia
    07/2021 💔7tc Aniołek
    08/ 2021 ⏸️
    18/10 5cm <3 prenatalne ok
    9ewnk0s3ciec92rm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 lipca 2015, 07:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry dobry , witam nowe dziewczyny :)
    Ja wczoraj trochę zapilam i zostałam u mamy. Dumna z siebie nie jestem ale trochę się zresetowalam...zjadlam górę burgrow i dzisiaj mnie brzuch i głowa boli jak cholera. Dzisiaj wielkie sprzątanie u mamy więc zajrze wieczorem :) a co di imion to Lilianka mi się też bardzo podoba, albo Antosia troszkę już oklepane ale fajne:) nie mierzylam temp dzisiaj z wiadomych powodów ale mam nadzieję że niedługo wrócę do świata żywych ;) Buzka i do wieczora :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lipca 2015, 07:59

  • Majetta Autorytet
    Postów: 684 303

    Wysłany: 11 lipca 2015, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Błękitna wrote:
    Hej dziewczyny ... Chyba z Wami nie zatestuje bo dzisiaj temp mi spadla jutro pewnie pojdzie jeszcze nizej i tyle by bylo z tego miesiaca :( zdolowalam sie troche...
    Nie wolno się dołować! Ja tez już powolutku witalam się z gąską i nagle bach @ (no dobra może nie tak nagle, ale jednak :( ale trzeba się wziąć w garść i wg powyższego mojego postu warto dalej próbować :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lipca 2015, 08:00

    07/2017 <3 Misia
    07/2021 💔7tc Aniołek
    08/ 2021 ⏸️
    18/10 5cm <3 prenatalne ok
    9ewnk0s3ciec92rm.png
  • ruda69742 Ekspertka
    Postów: 233 100

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blekitna póki nie ma @ mamy nadzieje ;-)
    Majetta przykro mi i tak jak pisałam idę jutro porozmawiac na górę ;-)

    cykl staran- 10
    w4sqskjodb3llxis.png
  • Liluś27 Znajoma
    Postów: 28 9

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Laski a rzuccie w kat te termometry i tyle, bo przez to tez niepotrzebnie sie nakrecacie i stresujecie!
    Co ma byc to bedzie, a dodatkowy stres wcale nie pomaga...

    dqpranli960fzv6r.png
  • ruda69742 Ekspertka
    Postów: 233 100

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruby ja też w tamtym miesiącu zaszalalam trochę na imprezie -czasem potrzebny jest nam reset
    Majetta brawo za to jak się trzymasz i wspierasz Blekitna

    cykl staran- 10
    w4sqskjodb3llxis.png
  • Błękitna Autorytet
    Postów: 282 128

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie tak Liluś27

    178158129f.png
  • Majetta Autorytet
    Postów: 684 303

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda- chętnie pójdę z Tobą :) Liluś- co do temp to zamierzam sobie sprawdzić dwa pełne cykle, żeby zobaczyć i upewnić się co do mojej owulacji :) a pózniej zobaczę ...

    07/2017 <3 Misia
    07/2021 💔7tc Aniołek
    08/ 2021 ⏸️
    18/10 5cm <3 prenatalne ok
    9ewnk0s3ciec92rm.png
  • Błękitna Autorytet
    Postów: 282 128

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem wiem dziewczyny ale wczoraj miałam mega mdłości wieczorem od zapachow i już mi się lampeczka zapaliła że to będzie ciąża a tu dzisiaj taką niespodzianka z ta temp

    178158129f.png
  • Liluś27 Znajoma
    Postów: 28 9

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blekitna, a wez nie patrz na ta temp, tylko zatestuj, moze akurat :) bedzie ok.

    Ja dzis mam ewidentna owulacje, tak mnie jajnikory bola, ze czuje je przy kazdym kroku... Masakra

    dqpranli960fzv6r.png
  • Majetta Autorytet
    Postów: 684 303

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Doskonale cię rozumiem :( może te wszystkie objawy siedzą nam w głowie porostu? Tak bardzo chcemy i prze to głowa płata nam figle

    07/2017 <3 Misia
    07/2021 💔7tc Aniołek
    08/ 2021 ⏸️
    18/10 5cm <3 prenatalne ok
    9ewnk0s3ciec92rm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blekitna ja też nie sugerowalabym się temp, nawet któraś dxiewczyna chyba ruda tutaj wkleila ile czynników ma wpływ na temp...głowa do góry
    Majetta owocnego cyklu ;)

  • Natka30 Przyjaciółka
    Postów: 81 37

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry dziewczyny! :)

    Lilus27 to działaj działaj, najlepiej rano ;)

    Błekitna, a mierzysz o tej samej godzinie? Bo musi byc ta sama godzina lub najmniej godzinna roznica?

    Bratek, tak to filmik o pudełkach. Mojemu M też się podobał ;)

    05a5dc343a95c3abdf4420765179411e.png
  • Błękitna Autorytet
    Postów: 282 128

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natka30 tak mierze o jednej stałej porze... Dzięki dziewczyny za pocieszenie

    178158129f.png
  • Natka30 Przyjaciółka
    Postów: 81 37

    Wysłany: 11 lipca 2015, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze dziewczyny, mam 20 dzien cyklu a piersi sa troche jakby pelniejsze a juz krotko po owulacji mialam mocno wrazliwe sutki az do teraz, az ciezko sie spi na brzuchu. Czy to moze byc od jakichs zmian hormonalnych? Prolaktyna wysoka? Kiedys czytalam o jakiejs zaleznosci... Bo na objawy to by bylo zbyt wczesnie prawda.

    05a5dc343a95c3abdf4420765179411e.png
  • A-nisia Autorytet
    Postów: 341 186

    Wysłany: 11 lipca 2015, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No nareszcie w domu po pracy :) 24 godziny w pracy w drugi dzien @ to zdecydowanie za dlugo ...a Wy znowu poszalalyscie z postami :):)

    ex2banlianb8bcf2.png
  • Natka30 Przyjaciółka
    Postów: 81 37

    Wysłany: 11 lipca 2015, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli nic z tego nie będzie to kupie sobie Castagnus na przyszly cykl :)

    05a5dc343a95c3abdf4420765179411e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 lipca 2015, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam nowe dziewczyny :)

    Błękitna! Leciutko spadła :) jutro odbije, tak jak u mnie dzisiaj. Będzie dobrze, ale z takiego malutkiego spadeczku nie da się nic wyczytać :)

    Ruda, to co wczoraj miałam, to nic w porównaniu do tego dzisiaj... Ból na @, pieką mnie węzły chłonne (tak, dosłownie pieką...), piersi nie bolą tylko co jakiś czas rwą, a w krzyżu łupie jaki mi ktoś kijem przywalił. Co z tego połamania będzie? Nie wiem... Ale dziś tempka leciutko w górę po wczorajszym spadku, więc już całkiem nie wiem co o tym myśleć...

    Ruby, super, że poszalałaś! każdemu czasem potrzeba takiego zapomnienia :)

    Majetta, skoro @ się rozkręca to nie pozostaje mi nic innego jak trzymać mocno kciuki za kolejny cykl i kibicować Ci :*

    Natka, jeśli mogę zapytać, na co ten Castagnus?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lipca 2015, 09:32

    Agness27 lubi tę wiadomość

‹‹ 14 15 16 17 18 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego