Forum Starając się - ogólne Starania- zostac mama w 2014 roku :-)
Odpowiedz

Starania- zostac mama w 2014 roku :-)

Oceń ten wątek:
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem !!!!!!!!!!

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a wiec tak ogolnie darlismy koty prxzez caly dzien.................... zastanawialam sie czy w ogole mu powiedziec, w domu zrobi;lam testy jeden cien cienia a drugi o czulosci 2 negatywny.
    ale do rzeczy- poszlismy wieczorem na spacer na miasto i tak chodzilismy chyba z godzinke i od slowa do slowa powiedzialam mu na ucho ze byc moze bedzie tatusiem........... spytal czy moze zaczac krzyczec ze bedzie tata, powiedzialam ze nie :D pokazalam mu testy - nie mial watpliwosci powiedzial ze widzi rozowa kreske dopytywalam czy na pewno itd mowi ze tak ze na pierwszym tescie tez widzi ale na tym z dzis widac rozowa o wiele wyrazniejsza niz na pierwszym tescie.

    czekamy.... jutro planuje powtorzyc test.

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • Szpilkka Autorytet
    Postów: 921 293

    Wysłany: 19 października 2013, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie małż wygonił na fotel bo chce sobie poleżeć na kanapce przed tv. Powiedział, żebym weszła sobie na moje forum.

    82dox1hp9jc30rad.png
    gyxwl6d8duuarpfk.png
  • Szpilkka Autorytet
    Postów: 921 293

    Wysłany: 19 października 2013, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    dziewczyny jesli moge to sie wypowiem: testy owulacyjne pozytywne wychodza 24-36h przed wystapieniem owulacji i liczy sie tylko pierwszy test pozytywny:)

    Było by super, bo trzy dni przed pozytywnym były starania i dzisiaj czyli dzień po :-)

    82dox1hp9jc30rad.png
    gyxwl6d8duuarpfk.png
  • Szpilkka Autorytet
    Postów: 921 293

    Wysłany: 19 października 2013, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    a wiec tak ogolnie darlismy koty prxzez caly dzien.................... zastanawialam sie czy w ogole mu powiedziec, w domu zrobi;lam testy jeden cien cienia a drugi o czulosci 2 negatywny.
    ale do rzeczy- poszlismy wieczorem na spacer na miasto i tak chodzilismy chyba z godzinke i od slowa do slowa powiedzialam mu na ucho ze byc moze bedzie tatusiem........... spytal czy moze zaczac krzyczec ze bedzie tata, powiedzialam ze nie :D pokazalam mu testy - nie mial watpliwosci powiedzial ze widzi rozowa kreske dopytywalam czy na pewno itd mowi ze tak ze na pierwszym tescie tez widzi ale na tym z dzis widac rozowa o wiele wyrazniejsza niz na pierwszym tescie.

    czekamy.... jutro planuje powtorzyc test.

    Czuje, że jesteś w ciąży :)

    82dox1hp9jc30rad.png
    gyxwl6d8duuarpfk.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szpilkka czemu tak czujesz ?
    ogolnie to mi wszyskot smierdzi :D wiec czuje ze to moze byc to .

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • Szpilkka Autorytet
    Postów: 921 293

    Wysłany: 19 października 2013, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    szpilkka czemu tak czujesz ?
    ogolnie to mi wszyskot smierdzi :D wiec czuje ze to moze byc to .

    Nic nie dzieje się bez powodu, jeśli test choc cień pokazał drugiej kreseczki to coś znaczy :-)

    82dox1hp9jc30rad.png
    gyxwl6d8duuarpfk.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 19 października 2013, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no jest cien wyrazny widac go nie trzeba se przygladac, w pozostalych trzeba sie troche przyjrzec a na tym nie. jutro powtorze test i zobacze, w razie co jutro jedziemy po nowa porcje testow bede robic codziennie, bo na bete nie mam kiedy isc dopiero po 28 ;/

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • karanga Znajoma
    Postów: 22 32

    Wysłany: 19 października 2013, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey :) znalazlam Was :) ja dzisiaj cały dzień zabiegany więc się tylko melduję i daję znać że chyba sobie odpuszczam temp bo ciągle albo za późno ją mierzę, albo muszę wstać na mniej niż godzinę przed pomiarem i to natychmiast, czyli nie mam czasu na wsadzenie sobie termometra w pipkę zanim wstanę. Ogólnie dzień mi minął zajebiaszczo :D dużo zakupów (obkupiłam małż i synka oczywiście dla siebie nic) i bylismy z Wiktorem na fitnessie na takich specjalnych zajęciach dla mam i maluszków :D super było!
    A teraz ad rem: STARACZKA - gratulacje! nasze kciuki dzialają cuda :D i przekażcie prosze Gaworce moje gratulacje :)
    (mi ostatnio FM w ogóle nie działa! więc już nawet nie próbuję tam wchodzić).

  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 19 października 2013, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja to chetnie bym popisala na fm . Ale nawet sie zalogowac nie moge :/

  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 19 października 2013, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka to czekam na relacje z testa jutrzejszego :)

    Ja juz mialam jakies plamienie dzis :) taaaaa wielkimi krokami sie zbliza @ brrrr.

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 20 października 2013, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    prosilam zeby mie nie gratulowac...
    motyl, jednak sie pomylilas :(

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 20 października 2013, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka przkro mi nooo. Gadalam, ze masz byc ostrozna :( Szkoda nooooo . Przykro mi :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 października 2013, 10:07

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 20 października 2013, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .. :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 października 2013, 10:13

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 20 października 2013, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ...... :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 października 2013, 10:21

  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 20 października 2013, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojj stataczka :( Musisz wierzyc , ze w koncu sie uda!! A jak nie tak, to lekami. Nie mozesz sie poddawac.

  • Klementyna Znajoma
    Postów: 28 13

    Wysłany: 20 października 2013, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej

  • nescafe Autorytet
    Postów: 468 286

    Wysłany: 20 października 2013, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej klementyna :) Co slychac??

  • Klementyna Znajoma
    Postów: 28 13

    Wysłany: 20 października 2013, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a dobrze maz w pracy wiec ja mam wolne i nadal
    w lozku :D

  • Monia :) Koleżanka
    Postów: 39 12

    Wysłany: 20 października 2013, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!
    Mam pytanie do WAS. W piątek byłam u Medycyny Pracy i miałam robione badania wszystkie i wyszło,że mam Bardzo dużo bakterii w moczu i krwinek białych i mam natychmiast skontaktować się z lekarzem rodzinnym. Powiedzcie mi czy mocz wpływ na to, że nie mogę zajść?

    uwo9pc0zw660x4iy.png
‹‹ 10 11 12 13 14
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ