Forum Starając się - ogólne SZAMPAŃSKIE BĄBELKI czyli lista testujących w grudniu :)
Odpowiedz

SZAMPAŃSKIE BĄBELKI czyli lista testujących w grudniu :)

Oceń ten wątek:
  • opóźniona Autorytet
    Postów: 1672 1045

    Wysłany: 28 listopada 2015, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczyt śluzu to jest ostatni dzień ze śluzem płodnym. Trzy dni przed szczytem i dwa dni po to okres płodny. Ciężko powiedzieć kiedy dokładnie jest jajeczkowanie. Zależy od organizmu.

    88c5vfxmhupcwjdo.png
    Alicja 40 tc. 2007
    Aniołek 6 tc. 2012 (*)
    Antonina 35 tc. 2016

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2015, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czyli dobrze rozumiem, że nawet gdy płodnego śluzu juz nie ma, to moze wystąpić jajeczkowanie? Kijowo trochę, bo bez śluzu jak te plemniki mają się tam dostać...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2015, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jakie to wszystko pogmatwane masakra wczoraj próbolwliśmy ale niby że miałam dość dużo śluzu maż nie mógł się dopchać twierdziła jakbym miała małą zamknietą masakra jakaśno nic dziś upewniłam się testem w ciązy nie jestem wiec piweczko saczę męzuś też ma co nie co i bedziemy ogladac mam talent może coś z tego sie urodzi dzisiaj zapowiada się że tak ale jak wyjdzie zobaczymy

  • opóźniona Autorytet
    Postów: 1672 1045

    Wysłany: 28 listopada 2015, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marta.83 wrote:
    czyli dobrze rozumiem, że nawet gdy płodnego śluzu juz nie ma, to moze wystąpić jajeczkowanie? Kijowo trochę, bo bez śluzu jak te plemniki mają się tam dostać...
    Czytałam, że czasami jajeczkowanie może być w dzień wysychania śluzu, a plemniki sobie żyją w jajowodach, bo płodny śluz, który był dzień wcześniej je tam przetransportował. Dlatego trzeba regularnie współżyc, a nie tylko w dzień owu.

    88c5vfxmhupcwjdo.png
    Alicja 40 tc. 2007
    Aniołek 6 tc. 2012 (*)
    Antonina 35 tc. 2016

  • opóźniona Autorytet
    Postów: 1672 1045

    Wysłany: 28 listopada 2015, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola0704 wrote:
    masakra jakaśno nic dziś upewniłam się testem w ciązy nie jestem wiec piweczko saczę męzuś też ma co nie co i bedziemy ogladac mam talent może coś z tego sie urodzi dzisiaj zapowiada się że tak ale jak wyjdzie zobaczymy
    W 18 dc ciężko być w ciąży. A tym bardziej, żeby test ciążowy wyszedł pozytywnie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 listopada 2015, 20:52

    kattalinna, pepsunieczka, Vesper lubią tę wiadomość

    88c5vfxmhupcwjdo.png
    Alicja 40 tc. 2007
    Aniołek 6 tc. 2012 (*)
    Antonina 35 tc. 2016

  • SyHa85 Autorytet
    Postów: 1955 1424

    Wysłany: 29 listopada 2015, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny wiem, że ja zapisana na 01.12 ale nie wytrzymałam. . .zrobiłam test i są dwie kreski! :) Wczoraj już były, dziś robiłam dwa różne i kreski są nadal! Jutro zrobię bete na potwierdzenie, więc oficjalne wyniki będą 01.12 :) Nie dowierzam i martwię się, czy aby wszystko ok będzie (ja i mąż antybiotyki braliśmy w tym cyklu, ja do tego clotrimazolum maść stosowałam) ale staram się myśleć pozytywnie! Cud :) Jeśli lekarz potwierdzi i usłyszę serduszko to będę głosiła wszem i wobec- róbcie HSG, bo u mnie to był klucz to sukcesu!

    lu.iza, antylopaa, bezimienna, opóźniona, Rosolina, Broszka, Malena91, kaarolaa, bar, Suomi, kattalinna, monika454, JoHanna, jolaaa89, emaj, Lady In Red, Vesper, bobo_frut, Karolajnaaaa, Paulette, werni lubią tę wiadomość

    ckaidqk3gu9q879y.png[/url]
  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 29 listopada 2015, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SyHa no to mi pięknie listę zaczniesz ;)
    Super ;)

    SyHa85 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2015, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 lutego 2016, 12:31

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2015, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SyHa85 wrote:
    Dziewczyny wiem, że ja zapisana na 01.12 ale nie wytrzymałam. . .zrobiłam test i są dwie kreski! :) Wczoraj już były, dziś robiłam dwa różne i kreski są nadal! Jutro zrobię bete na potwierdzenie, więc oficjalne wyniki będą 01.12 :) Nie dowierzam i martwię się, czy aby wszystko ok będzie (ja i mąż antybiotyki braliśmy w tym cyklu, ja do tego clotrimazolum maść stosowałam) ale staram się myśleć pozytywnie! Cud :) Jeśli lekarz potwierdzi i usłyszę serduszko to będę głosiła wszem i wobec- róbcie HSG, bo u mnie to był klucz to sukcesu!
    gratulacje...
    potwierdzam po HSG zachodzi sie w ciaze, tez mi sie udalo, ale i poronilam wtedy...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2015, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    opóxniona wiem że w 18 dc w ciązy nie bedę ale w poprzedna @ była dziwna a ja nadal źle się czułam wiec wolałam to potwierdzić tym bardziej że chciałam sobie wypic ;) ja doszłam do wniosku że przystopujemy tzn nie licze nie sprawdzam koniec co ma byc to bedzie ;)
    Kaarolaa a co to jest to HSG ?

  • agape Autorytet
    Postów: 730 316

    Wysłany: 29 listopada 2015, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zgłaszam podstępnego Ridża przed terminem, więc nie zatestuję 1.12.
    Powodzenia wszystkim :*

    Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwycięzcami...
    PCO
    wysoka prolaktyna
    Prawie 20 miesięcy starań ...
    październik 2015 - 6tc (*) :(
    Sierpień 2016- HSG - drożne jajowody
    Wrzesień 2016- seminogram M. - wyniki dobre, jedynie obniżona nieco ilość plemników o prawidłowej budowie
  • Aska87 Autorytet
    Postów: 1402 2079

    Wysłany: 29 listopada 2015, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oooo grudniowy wątek :) równo rok temu udało mi się wywalczyć jeden mały pęcherzyk który zamienił się w małego dziś dokładnie 100 dniowego bąbla na moich kolanach :)
    powodzenia dla wszystkich staraczek :)

    kaarolaa, opóźniona, Vesper, lu.iza, Mama_Ali, Cytrynka_ lubią tę wiadomość

    udało się w <3 9 <3 msc s
    SYNEK :*Patryk :* ur. 22.08.15 3170g 57cm 10 pkt :)
    relg3e5e4hiu7llr.png
    [*] 8.10.2016 7tc <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 listopada 2015, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola0704 wrote:
    Kaarolaa a co to jest to HSG ?
    http://www.poradnikzdrowie.pl/sprawdz-sie/badania/histerosalpingografia-hsg-badanie-macicy-i-jajowodow_35466.html
    tutaj masz wszystko opisane...

  • JoHanna Autorytet
    Postów: 593 488

    Wysłany: 29 listopada 2015, 15:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SyHa gratki!! To teraz kciuki za bete i jej ładny przyrost :)

    SyHa85 lubi tę wiadomość

    "Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód" P. Coelho
  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 29 listopada 2015, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli co ? mamy remis?

    Agape a na koncowke miesiaca sie lapiesz?

  • Hurija Koleżanka
    Postów: 59 40

    Wysłany: 29 listopada 2015, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SyHa gratulacje! Mamy pierwsze bąbelki! Miesiąc zapowiada się świetnie (oby)!

    SyHa85 lubi tę wiadomość

  • emaj Autorytet
    Postów: 1666 1750

    Wysłany: 29 listopada 2015, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2017, 19:17

    SyHa85 lubi tę wiadomość

  • Vesper Autorytet
    Postów: 2378 1813

    Wysłany: 29 listopada 2015, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SyHa gratulacje!
    Agape - kibicuję Ci na koniec miesiąca ;)

    SyHa85, agape lubią tę wiadomość

    staramy się od września 2015
    ,,Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, rezygnujący nigdy nie zwyciężają"

  • JoHanna Autorytet
    Postów: 593 488

    Wysłany: 29 listopada 2015, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przed chwilą weszłam na pierwszą stronę i muszę napisać tak - Piccollo rulez :D Proszę o więcej!!

    Vesper, Hurija, lu.iza, SyHa85 lubią tę wiadomość

    "Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód" P. Coelho
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 listopada 2015, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to ja też dołączam się do Was dziewczyny! :)
    u mnie testowanie ok. 11 grudnia, jeśli @ nie przyjdzie ;)

‹‹ 28 29 30 31 32 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego