Te olane .
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyto jest niewiarygodne! 25 stron musialam nadrobic
nie wiem czy któras z was jeszcze jest ale chcialam tylko napisac, ze ja jestem po studiach biologicznych geograficznych i pedagogicznym przygotowaniu oraz szkole policealnej w zawodzie asystentka stomatologiczna. wierzyc sie nie chce ze 18 lat poswiecilam na nauke :D:dJackie, natasza82 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyAniaR88 wrote:to jest niewiarygodne! 25 stron musialam nadrobic
nie wiem czy któras z was jeszcze jest ale chcialam tylko napisac, ze ja jestem po studiach biologicznych geograficznych i pedagogicznym przygotowaniu oraz szkole policealnej w zawodzie asystentka stomatologiczna. wierzyc sie nie chce ze 18 lat poswiecilam na nauke :D:d
jestem ja xd -
nick nieaktualnyPhatka wrote:Dziewczyny szalejecie przy takim tempie pisania w życiu nie uda mi sie Was nadrobić a i z byciem na bieżąco mogę mieć problem! Przy moim trybie życia i ilości czasu spędzanego w pracy będzi cięzko
Jestem pełna podziwu!
Jackie życzę powodzenia w pisaniu... Te 90 stron to dla mnie taki troche chleb powszedni, więc jestem przekonana, że dasz sobie radę i rach-ciach sie uwiniesz
Dziś cały dzień myślałam o dziecku...
Zmykam spać, padam ze zmęczenia. Dobrej nocy dla Wszystkich!! -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-