Forum Starając się - ogólne Typowe trolle :-)
Odpowiedz

Typowe trolle :-)

Oceń ten wątek:
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 21 lutego 2017, 12:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kamika23 wrote:
    Wlasnie jade i stwierdzilam ze nie chce sie denerwowac czy gdzies zaparkuje wiec wsiadlam w autobus...oczywiscie miejsc nie bylo a telepie to poprosiłam o zwolnienie miejsca dla ciezarnych...wiecie co uslyszalam? Ze chyba w ciazy spozywczej jestem.... Od na oko 40 letniej kobiety...
    Kamika co za baba !!!

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3415 1897

    Wysłany: 21 lutego 2017, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamika haha co za tekst!!!! Mam nadzieje, ze jej cos odpyskowalas ;> Co za wstretne, nieszczesliwe babsko!

    Cookie to super, ze corunia rosnie :) a Ty prowadzisz ciaze u dwoch lekarzy??

  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 21 lutego 2017, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    Kamika haha co za tekst!!!! Mam nadzieje, ze jej cos odpyskowalas ;> Co za wstretne, nieszczesliwe babsko!

    Cookie to super, ze corunia rosnie :) a Ty prowadzisz ciaze u dwoch lekarzy??
    Nie, ciążę prowadzę u jednego prywatnie, ale on zleca te prenatalne u lekarzy z certyfikatem i dał mi skierowanie na nfz. I ponieważ podkreślał,że teraz to badanie jest takie ważne to oprócz tego na mfz zapisałam się do innego prywatnie, żeby mieć pewność,że jest ok.

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 21 lutego 2017, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no jestem po :) USG w tym luxmedzie troche słabe... nie dostałam foty i mało co widziałam, no ale mam pomiary i wszystko jest podobno ok :)

    Będzie duży dzieć - waga 334 g, długa kość udowa i brzuszek spory (miedzy 50 a 95 centylem) ale mała główka trochę.... lekarz nic nie mówił ze jest źle, tylko ja widze po normach ale podobno wariował i ciezko było mierzyć cokolwiek...apropo pproblemów z pomiarem to miał problem z dokładną oceną serca, bo cytuje "za ruchliwe i jeszcze za małe, przyszła Pani za wczesnie", no ale wydaje sie być ok, bije 134razy/min (w 13 tyg. biło 154/min - czy to sie tak zmienia aż ?) ale w normie ;)

    No i słuchajcie będzie CHŁOPAK :) ja pytam "ale na pewno?" a doktor "no jak dla mnie widać jajca na 100 %" wiec podejrzenia z 13 tyg. były trafne.

    Troche mnie wkurzyli brakiem foty, ale 2 marca mam prywatnie u tej samej doktor co genetyczne wię c wtedy się Wam pochwale jaki piękny ten mój syn <3

    A na babe wywaliłam duże oczy, ale wstała z miejsca i poszła a ja usiadłam z wywalonym brzuchem spod kurtki jakby nigdy nic :P

    ckaidqk34aroni5a.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lutego 2017, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antonnay, gratuluję ciąży, czekam tylko na potwierdzenie do poniedziałku <3
    Kamika, Ty wiesz już wszystko :) a serduszko ok, tak to się zmienia :)



    ed Polly Ty też :D :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 lutego 2017, 13:44

    polly8725, antonna lubią tę wiadomość

  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 21 lutego 2017, 13:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojejku wrote:
    Polly, gratuluję ciąży, czekam tylko na potwierdzenie do poniedziałku <3
    Kamika, Ty wiesz już wszystko :) a serduszko ok, tak to się zmienia :)
    Ojejku chyba chodziło Ci o Antonne, ale nic nie szkodzi :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 lutego 2017, 13:26

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lutego 2017, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    polly8725 wrote:
    Ojejku chyba chodziło Ci o Antonne, ale nic nie szkodzi :)
    Polly, to może działać tylko i wyłącznie jak dobra wróżba rychłej ciążuni :*

    polly8725 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lutego 2017, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cookiemonster wrote:
    Nie, ciążę prowadzę u jednego prywatnie, ale on zleca te prenatalne u lekarzy z certyfikatem i dał mi skierowanie na nfz. I ponieważ podkreślał,że teraz to badanie jest takie ważne to oprócz tego na mfz zapisałam się do innego prywatnie, żeby mieć pewność,że jest ok.
    tak, to badanie 2 trym jest bardzo ważne, właściwie każde badanie 1,2,3 trymestru jest mega ważne, ja też robiłam u 2 lekarzy :)

  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 21 lutego 2017, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojejku wrote:
    Polly, to może działać tylko i wyłącznie jak dobra wróżba rychłej ciążuni :*
    Tak sobie pomyślałam właśnie i jak najbardziej jestem za!! :)

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 21 lutego 2017, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cookie rośnie Ci córunia, dobrze że wszystko ładnie się rozwija.

    cookiemonster lubi tę wiadomość

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 21 lutego 2017, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamika chłopak, super :) Różowe ciuszki nie będą potrzebne :)


    Antonna jak się czujesz? Podniecona, przestraszona,podekscytowana??

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 21 lutego 2017, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Polly hah powiem, Ci że własnie szczególnie mnie cieszy w posiadaniu syna to że nikt nam nie kupi różowych ciuszków :P

    Właśnie Antonna pisz co tam porabiasz i jak Ci czas leci :)

    ckaidqk34aroni5a.png
  • antonna Autorytet
    Postów: 3415 1897

    Wysłany: 21 lutego 2017, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojejku dziękuję za wsparcie :) Ty już w zaawansowanej ciąży jesteś :o Jak się czujesz? Wszystko oki z synusiem?

    Kamika super, że wszystko dobrze z dzieckiem :) To jak płeć potwierdzona, to czas myśleć nad imieniem :) Chyba, że już jakieś macie?

    Ja się czuję normalnie. Nie dzieje się ze mną nic dziwnego ;) Jeśli chodzi o psychikę to staram się do tego dystansować. Nie mam jakiegoś wewnętrznego przekonania, że się uda. Chociaż bym bardzo chciała i mam nadzieję, że tak będzie. Ale boję się myśleć o tym pozytywnie, żeby się nie rozczarować. Siedzę w domu i oglądam filmy. Ale zaraz będę robiła obiad :) Biję się z myślami, czy robić testy sikane, czy nie. Nie wiem co lepiej zniosę w razie porażki, negatywną betę w poniedziałek, czy najpierw negatywny test, a potem negatywną betę :>

  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 21 lutego 2017, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antonna ja trzymam kciuki i wierzę, że się uda ale masz rację, że lepiej się nie nastawiać.

    Co do imienia to bedzie wielki problem :( Pewnie do porodu bedziemy niezdecydowani :P

    antonna lubi tę wiadomość

    ckaidqk34aroni5a.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lutego 2017, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antonna, ja sie czuję rewelacyjnie, jakbym zaczęła się skupiać na dolegliwościach to mogłoby się okazać, ze jest kiepsko, wiec oddalam te myśli, nie po to tyle walczyłam aby teraz narzekać ;) Wiec poza rosnącym brzuchem na co dzień żadnych nieprzyjemnych objawów ciąży nie mam, było trochę stresu czasami, ale wszystko juz chyba opanowane, pozostaje "tylko" urodzić w terminie albo chwilkę przed i będzie luz ;)

    Ja bym zapewne sikała na testy już od soboty, ale to ja :D

    cookiemonster, antonna lubią tę wiadomość

  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 21 lutego 2017, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojejku wrote:
    Antonna, ja sie czuję rewelacyjnie, jakbym zaczęła się skupiać na dolegliwościach to mogłoby się okazać, ze jest kiepsko, wiec oddalam te myśli, nie po to tyle walczyłam aby teraz narzekać ;) Wiec poza rosnącym brzuchem na co dzień żadnych nieprzyjemnych objawów ciąży nie mam, było trochę stresu czasami, ale wszystko juz chyba opanowane, pozostaje "tylko" urodzić w terminie albo chwilkę przed i będzie luz ;)

    Ja bym zapewne sikała na testy już od soboty, ale to ja :D
    Ojejku, Ty to już w zasadzie za miesiąc możesz rodzić, nie?
    Ale to przeleciało!

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • cookiemonster Autorytet
    Postów: 1517 746

    Wysłany: 21 lutego 2017, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antonna wrote:
    Ojejku dziękuję za wsparcie :) Ty już w zaawansowanej ciąży jesteś :o Jak się czujesz? Wszystko oki z synusiem?

    Kamika super, że wszystko dobrze z dzieckiem :) To jak płeć potwierdzona, to czas myśleć nad imieniem :) Chyba, że już jakieś macie?

    Ja się czuję normalnie. Nie dzieje się ze mną nic dziwnego ;) Jeśli chodzi o psychikę to staram się do tego dystansować. Nie mam jakiegoś wewnętrznego przekonania, że się uda. Chociaż bym bardzo chciała i mam nadzieję, że tak będzie. Ale boję się myśleć o tym pozytywnie, żeby się nie rozczarować. Siedzę w domu i oglądam filmy. Ale zaraz będę robiła obiad :) Biję się z myślami, czy robić testy sikane, czy nie. Nie wiem co lepiej zniosę w razie porażki, negatywną betę w poniedziałek, czy najpierw negatywny test, a potem negatywną betę :>
    Też bym sikała od soboty jak nic...chyba lepiej być przygotowanym? ale ja jestem maniakiem testowym, więc nie jestem może najlepszym przykładem;)

    3cb, 24 cykle starań o Młodą
    3i49uay3wi97o5xz.png
    nqtktv731lxj1cxm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lutego 2017, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cookiemonster wrote:
    Ojejku, Ty to już w zasadzie za miesiąc możesz rodzić, nie?
    Ale to przeleciało!
    no tak miesiac z kawałkiem, ciąża donoszona wg kalendarza będzie 4 kwietnia :) Nie mogę się go doczekac, ale codziennie mu mówię, żeby jeszcze siedział i ja mu powiem kiedy ;)

    cookiemonster lubi tę wiadomość

  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 22 lutego 2017, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Coookie, Kamika... cudnie, ze wszystko jest cudnie :)
    Polly... trzymam kciuki!
    Antonna... ja nie wiem czy bym w ogole testowała. Czekałabym chyba na betę. Albo po becie zrobiła test :) a ta betę to na cito Ci zrobią? Czy tez bedziesz czekać?
    Karola555... jak wyniki?

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 22 lutego 2017, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosolina dzięki, że pytasz, jeszcze nie ma... Staram się nie myśleć, chociaż musi być wszystko ok! Dzwoniłam w poniedziałek, były wyniki z 8 lutego ale moje nie były wydrukowane ;( Dzisiaj mam znowu dzwonić, ahhh
    A Ty jak się czujesz? Kiedy masz wizytkę?

    Ja jutro u swojego gina ;) Zobaczę dziecię, w sumie fajnie, ale już się trochę stresuje hihi ;)

    Antonna ja pewnie tez bym nie wytrzymała ;)

    Polly zaciskam!!!

    Kamika gratuluję synka :)

    ojejku już nie długo przywitasz maluszka na świecie, fajnie :)

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
‹‹ 391 392 393 394 395 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą aplikacji OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ