W marcu wiosna idzie 🥀💐☀szybko nam przyniesie dzidzie 🤰🌻💕
-
WIADOMOŚĆ
-
cuddlemuffin wrote:https://ibb.co/0XB9jRy
Czy to zwidy? fabryczna? To ten facelle o złej sławie.. 12dpo. wierzyć mu czy nie? bo nie mam za grosz objawów.. nic a nic
Ja tu widzę piękne dwie kreseczki 😊 Dlaczego mówisz że Facelle paskowy ma złą sławę?🤔 Ja słyszałam, że strumieniowy jest słaby, ale paskowy mnie wyłapał piękne kreski już 11dpo, także jestem z niego zadowolona😊 jeżeli to jest strumieniowy tylko wyciągnięty ze środka to nie mam z nim doświadczenia, ale taka kreska to chyba nie może być pomyłką 😊Mgdra, Olo323 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyPocałujcie mnie w stopę! 🤣
Nasz bejbik jest nadal chłopcem😁 jajucha wywalone i pełen chill. Dupką do doktora leżał i nie dal się mierzyć. Finalnie wszystko super! Pan doktor powiedział, że rzadko się zdarza aby pomiary były idealnie w środku normy a u nas takie właśnie są 😁 jedynie co to miedniczki nerkowe delikatnie powiększone ale nie kazał się martwić bo w granicach normy a on musiał poinformować.
Ma już 401gram! Rosnie książkowo 🙂 serduszko równiutko biję i porządek w główce jest - słowa lekarza 😀
Następna wizyta 19 maja🙂
Mam nadzieję, że podobny jest do mnie 😅
Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 kwietnia 2022, 09:20
Mgdra, Blond27, KlaraJa, Grażyna1820, Nati94, Milixx, Blondyna.B, verliebtindich, cuddlemuffin, malinowamamba95, Kalli95, Angelaaaa, Szatkownicadojajek, 2+3, Olo323, milam, Domi_naturelover, Aneta2506, Gwiazdeczka 93, Kluska95, Magdak, Paulina666, Wojcinka lubią tę wiadomość
-
conte wrote:Pocałujcie mnie w stopę! 🤣
Nasz bejbik jest nadal chłopcem😁 jajucha wywalone i pełen chill. Dupką do doktora leżał i nie dal się mierzyć. Finalnie wszystko super! Pan doktor powiedział, że rzadko się zdarza aby pomiary były idealnie w środku normy a u nas takie właśnie są 😁 jedynie co to miedniczki nerkowe delikatnie powiększone ale nie kazał się martwić bo w granicach normy a on musiał poinformować.