Forum Starając się - ogólne WIECZORNICA WINEM ZAKRAPIANA
Odpowiedz

WIECZORNICA WINEM ZAKRAPIANA

Oceń ten wątek:
  • Lucy91 Autorytet
    Postów: 1844 1194

    Wysłany: 9 marca 2015, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kierzynka wrote:
    Lucy masz 2 miesiące do końca zakładu wiec czas już na dobre wieści ;)
    Też patrzę na nasz zakład i jestem przerażona...

    Aniołek Franek - 36 tc (*) 20.03.2021

    16.07 - beta 35.1 (II)
    3.08 - mamy serduszko 💓
    14.09 - prenatalne I 💙

    Czekamy na Ciebie :
    c55f0dw4681gimwl.png
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 10 marca 2015, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    już nie długo więc ciąża coraz bliżej. A w zakładach z Ania jest tak że każda w ciążę zachodzi więc juz nie długo ;D

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 10 marca 2015, 11:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ojjprzepraszam wczoraj zawalilam :p

    ale dzis bede z winkiem :)
    ehh stresuje sie przed ta wizyta :(
    nie wiem na co zwrocic uwage o co dopytac .. w sprawie dawcy :(

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 10 marca 2015, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jednak dawca?

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 10 marca 2015, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    narazie temet mTESE jest ptwarty ale powoli sie przyzwyczajamy do dawcy stad ta wizyta
    16 marca jedziemy do Wolskiego i wtedy podejmiemy decyzje.. ostateczna ale poki co juz tu tez ruszamy ..

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 10 marca 2015, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niedługo 20.00 a ja nie mam winka ;) chyba mężowi powiem żeby po drodze z pracy kupił ;)

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Japoneczka z Porcelany Autorytet
    Postów: 3166 3474

    Wysłany: 10 marca 2015, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a co o 20 mamy spotkanie z winem ? mogę herbatę wypić.. przeziębiłam się chyba :(

    “You were only carried for only a moment but are loved for a lifetime”
    1cs 💔 07/2020
    26dc (pecherzyk 20mm niepekniety)
    🧪Glukoza 95,00 mg/dl 🧪TSH 3,98 µIU/ml❌➡️ 1,3 µIU/ml ➡️0.91µIU/ml 🧪FT3 3,65 pg/ml 🧪FT4 0,94 ng/dl 🧪LH 11,24 mIU/ml 🧪Estradiol 107,70 pg/ml 🧪Progesteron 2,08 ng/ml🧪Prolaktyna 22,84 ng/ml🧪DHEA 11,32 ng/ml❌🧪Androstendion 5,71 ng/ml❌🧪Testosteron 61,95 ng/dl🧪anty-TPO 0,30 IU/ml🧪anty-TG < 3.00 IU/ml🧪PAI-1 4G Układ homozygotyczny-nieprawidłowy ❌

    👱🏻‍♀️ 32l
    🧔 34l
    💊 DuphaVit Start, Euthyrox N 25, mio-inositol, Lametta 3-7dc, witamina D3
    grudzień 2020 🏳️
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 11 marca 2015, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miały być z winkiem i nie widze żadnej ;)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Japoneczka z Porcelany Autorytet
    Postów: 3166 3474

    Wysłany: 11 marca 2015, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja czekałam, ale w mnie w konia zrobiłyście :P

    kierzynka, Ania_84 lubią tę wiadomość

    “You were only carried for only a moment but are loved for a lifetime”
    1cs 💔 07/2020
    26dc (pecherzyk 20mm niepekniety)
    🧪Glukoza 95,00 mg/dl 🧪TSH 3,98 µIU/ml❌➡️ 1,3 µIU/ml ➡️0.91µIU/ml 🧪FT3 3,65 pg/ml 🧪FT4 0,94 ng/dl 🧪LH 11,24 mIU/ml 🧪Estradiol 107,70 pg/ml 🧪Progesteron 2,08 ng/ml🧪Prolaktyna 22,84 ng/ml🧪DHEA 11,32 ng/ml❌🧪Androstendion 5,71 ng/ml❌🧪Testosteron 61,95 ng/dl🧪anty-TPO 0,30 IU/ml🧪anty-TG < 3.00 IU/ml🧪PAI-1 4G Układ homozygotyczny-nieprawidłowy ❌

    👱🏻‍♀️ 32l
    🧔 34l
    💊 DuphaVit Start, Euthyrox N 25, mio-inositol, Lametta 3-7dc, witamina D3
    grudzień 2020 🏳️
  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2400

    Wysłany: 11 marca 2015, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka laski <3
    Zapraszam na wątek https://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-ogolne/lista-wszystkich-staraczek,6008.html , połączmy się wszystkie :)

    i przy okazji zostawiam wiruski ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ <3 graphics-food-581986.gif

    kierzynka, Ania_84 lubią tę wiadomość

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 12 marca 2015, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zajsonek dzięki za wiruski bo na pewno bardzo sie przydadzą ;) aktualnie żadna z forum w ciąży nie jest wiec jest duże zapotrzebowanie ;)

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2015, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny to jak to z tym winkiem;)
    Bo ja dzisiaj mam zamiar się napić;)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 12 marca 2015, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kobitki ja koncze o 19:30 ang wiec o 20 mtsle ze wreszcie zasiade :-D

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 12 marca 2015, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam winko bo mi mąż kupił a siedzę dzis sama bo on wychodzi z kumplem wiec mogę pić ;)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 12 marca 2015, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania tak sobie patrzę.. ile Ty masz postów.. a ile lajków ;) łoooo matkooo ;)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 12 marca 2015, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe nooo nagadal sie a i tak mnie admin nie chce docenic :-P

    kierzynka lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2015, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To to otwieramy dzisiaj winiacza i sączymy:)

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 12 marca 2015, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    będę z winkiem ;D

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2015, 18:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz dziewczyny sącze! Cheers! :)http://static.pokazywarka.pl/i/5725406/298253/wine20toast20large.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 marca 2015, 18:43

    kierzynka, Ania_84 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 marca 2015, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania 84, kierzynka bo zanim wy zaczniecie to ja juz się tu zdarze natrąbić ładnie:)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

‹‹ 1674 1675 1676 1677 1678 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego