Wielkanocne jakeczka. !Testujące w kwietniu
-
WIADOMOŚĆ
-
a wynik można przypisać do 1 trymestru ale i do fazy lutealnej jeżeli nie bierzesz żadnej luteiny a organizm sam wytwarza tyle progesteronu to w mojej opini (nie jestem lekarzem) nie ma potrzeby brać sztucznego proga ale skonsultuj to z lekarzem. Ginekolodzy też wypisują leki na zbicie TSH dla staraczek nejlepszy wynik to 1-2 z naciskiem na 1Akceptacja!
-
KAL wrote:Dibolek tarczyca za wysoko do starań. Koniecznie zrób FT i FT4 i do endo da Ci na zbicie masz może niedoczynność tarczycy?
nic o tym nie wiem zebym miala niedoczynnosc tarczycy. na prawde mam wyokie tsh ???
bardzo ?
kurcze kompletnie nie znam sie na tymWiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2018, 13:03
2ciaze stracone
17 cykl starań
16.03.2018 drugi cykl CLO - !
13.04.2018 beta 55,56
16.04.2018 beta 221,50 -
Dibolek wrote:NIE STRASZ :o
nic o tym nie wiem zebym miala niedoczynnosc tarczycy. na prawde mam wyokie tsh ???
bardzo ?
kurcze kompletnie nie znam sie na tym
No masz wysokie nie bardzo, bardzo to jest wiesz powyżej normy ale do starań jest za wysokie ja miałam 5 i okazało się ze mam Hashimoto i niedoczynność hormon tarczycowy teraz bardzo dużo kobiet bierze nie ma co się przejmować tylko iść z wynikami do lekarza ale tak jak mówię najlepiej zrobi pakiet tarczycowy ja tak zrobiłam by lekarz miał jasny obraz więc ja robiła Anty TG Anty TPO FT3 i FT4 i na tej podstawie lekarz wie już prawie wsyzstko o tarczycy a wisienką na torcie jest USG tarczycy ale te FT i FT4 TSH to taka podstawaWiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2018, 13:07
Akceptacja! -
Diabolek stanowczo TSH do zbicia , bo jak będzie ciąża to poszybuje jeszcze bardziej... co do progesteronu fakt bardzo obiecujący bete bym robiła ;p
Blondas ja to mam takie łagodne objawy inaczej jak w tamtych ciążach ... ale może to i dobre , może teraz będzie prawidłowoBlondas_29 lubi tę wiadomość
" Ty tylko mnie poprowadź...Tobie powierzam mą drogę '
Dwa Aniołki [*] [*]