WRZEŚNIOWE TESTOWANIE 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Sela wrote:Ellka powiedz mi czy Ty też miałaś na samym początku takie straszne bóle w samym dole brzucha (poniżej jajników)?? od paru dni mam takie bóle ale teraz to dopiero mi się zaczęło. To są takie skurcze, jak wstane z łóżka i pochodzę po domu... przy oddwaniu moczu ból się strasznie nasila ale za sekunde przestaje i jest wszytsko ok jak tylko się położę... nie wiem czy już gnać do gin, bo to trochę wcześnie...
Sela, nie miałam takich bolów. Mi za to dokuczał lekki ale upierdliwy ból miesiączkowy. Jeżeli się niepokoisz, to jedź do gina, niech sprawdzi czy wszytko dobrze. Będziesz spokojniejsza:) Może coś rozkurczowego poleci brać np -
Sung, ja w pierwszej ciąży chodziłam do endo-ginki. Wiedziała bardzo dobrze że choruję na tarczycę, a jednak nie zleciła branie jodu. Ja nie jestem lekarzem i sama nie mam zamiaru kombinować, żeby sobie czegoś nie rozregulować
Sprawdziłam teraz suplement jaki zażywam, i jednak tam jod też jest. Więc możesz mieć jednak racjęWiadomość wyedytowana przez autora: 18 września 2017, 08:14
-
Scarlett, jesteś wpisana:) Kciuki za II
Ciężko Was dziewczynki nadrobić;pWiadomość wyedytowana przez autora: 18 września 2017, 08:12
ScarlettKate lubi tę wiadomość
-
Dla mnie rozpoczyna się najdłuższy tydzień ... Brzuch raz na jakis czas pobolewa mnie małpowo, sutki do tego też sa jakieś wrażliwe - wczoraj miałam wrażenie jakby ktoś mi szpilki wbijał. Wieczorem czułam jakby lapala mnie jakaś grypa, a dzisiaj musialam wyjść z dwóch sklepów bo mi śmierdziało. Ciekawe ile z tego to działanie psychiki...
-
No psychika odgrywa ogromną rolę, ja poprzednie dwa cykle oczywiście miałam wszystkie objawy ciąży haha tylko ciąży brak :p
My w tym miesiącu staraliśmy sie w 12,14,15,16 dzień cyklu - zobaczymy czy to wystarczy
Dziś 18 dzień więc zaraz pewnie będę widzieć urojone objawy hehe :p
wrzesień 2018 - córcia 6cs
listopad 2021 - corcia 10 cs -
Ellka wrote:Scarlett, jesteś wpisana:) Kciuki za II