Forum Starając się - ogólne Wsparcie wszystkich starajacych sie
Odpowiedz

Wsparcie wszystkich starajacych sie

Oceń ten wątek:
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 25 maja 2017, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet_86 wrote:
    Igi mój zrobił badanie nasienia i to faktycznie jest takie trochę nie teges, bo trzeba do słoiczka. Ale my tak bardzo chcemy dziecka, ze mój nawet nie pyszczył za bardzo. Trochę się wykłócał, ze powinnam z nim iść i mu pomóc, ale mu wybiłam z głowy - mówię, gościu a jak ja muszę co miesiąc nogi na za za dziesięć druga przed obcym facetem rozkładać to kto mi pomaga? I spasował. Jeszcze go "pocieszałam" - słuchaj tam jest taka Pani Bożenka, ona już tam 40 lat pracuje i pomaga takim panom jak Ty w pobraniu próbki. Stary 40 lat doświadczenia, rozumiesz? Przecież z nią to będzie rachu ciachu i po strachu! Mówi do mnie - Ty się lepiej nie udzielaj :) buhahaha Ja miałam tego dnia HSG, Stary i tak wolne musiał wziąć (w sumie nie musiał, ale chciał iść ze mną i dobrze) to wykorzystał ten dzień i zrobił badanie nasienia. Ale - uwaga - próbkę pobrał w samochodzie i szybko leciał do szpitala!!! A mówi, że tak się wstydził, ze chyba nigdy w życiu tyle wstydu się nie najadł. A tam w recepcji same laski (tego nie mów swojemu), a on mówi, że z nasieniem przyszedł :):):) Dziewczyny centrum Poznania, a ten się masturbował w samochodzie na parkingu!!!!Ja mówię dobrze, że Ciebie nie zamknęli i do mamy nie zadzwonili, bo dopiero by było :) Ale mówi, ze dużo facetów było, niektórzy byli z kobietami.
    Ja się nawet nie dziwię, że faceci tak do tego podchodzą, bo faktycznie sytuacja uwłaczająca, ale czasami nie ma wyjścia :)
    Ten komentarz rozbroil mnie na łopatki, stalam i w glos sie smialam a teściowa patrzyla na mnie jak na glupia :D nawet nie bede tego mojemu opowiadac bo nie bedzie chcial zrobic badan haha :D no moj pali właśnie papierosy i mówię mu ze to też może wplywac na wszystko ale grochem o sciane..

    Witaj Gabriele :) dobrze ze tu trafilasr do nas, sluzymy radą i pomoca :)

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:49

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:49

  • Maaggi Autorytet
    Postów: 436 198

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Gabriele. Witaj w klubie.

    Anet faktycznie można się uśmiać.
    Dziewczyny u nas tropikalne upały, a jeszcze kilka dni temu było mega zimno.

    oar83e3kqybw7azu.png

    IMSI 26.06.2018
    Beta 10dpt 157.7 :) 12dpt 278.7
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co dziewczyny martwie sie ze u mnie bedzie problem ze śluzem balbo to nie czas na ovu albo ja tego śluzu nie mam wczoraj niby byl taki wodnisty ale to chyba tez nie to. Do tego martwia mnie ze te tesy ovulacyjne wychodzą z dwona kreskaminwyczytalam ze testy ovulacyjne wszystkie wychodza pozytywnie przy policystycznych jajnikach. Tylko ze w sumie nie mam wszystkich objawow bo @ mam regularny i mam go w kazdym cyklu ja juz sama nie wiem co mi dolega tylko sie głowie

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:49

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podobno śluz plodowy nie zawsze wychodzi ma wierzch ale ile w tym prawdy pojde piątego czerwca do gina i zapytam.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:49

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas to samo upał piękną pogoda oby jak najdłużej bo w weekend chce jechac na działkę:-).

    Anet ja juz ci pisalam uwielbiam cie za twoje poczucie chumoru w domu musza miec z Tobą wesoło :-).

    Ja też mam zamiar isc do fryzjera yrzeba coś zmienic czasem takie zmany sa dobre.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:50

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja chodze na dance hall od roku i spoko kest fajne dziewczyny.

    Ale Anet Ciebie nikt nie przebije nie ma szans jestes rozweselaczem.

    Dziewczyny a co myslicie z tym śluzem nie wiem czy przeczytalyscie

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mowie mojemu, żeby ograniczyl papierochy to mi mówi że jedno dziecko zmajstrowal palac to drugie tez i badze człowieku mądry :D Jejciu, u mnie leje jak scebra caly dzień :( ja wlasnie ostatnio postanowilam sciac wlosy na tzw boba i przefarbowac się, mąż zaakceptował, mówił, że tak jakby z inna babą spał to chyba dobrze :D taniec na rurze haha? :D po Tobie Anet to wszystkiego można sie już spodziewać :D

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:50

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No chyba bede musiała maskra.

    Właśnie ja nigdy nie pamietam zebym miala taki śluz szczeze mowiac nosze wkładki ale nie mam potrzeby zmieniac ich ci chwilę.

    Maaggi Ty jestes doswiadczona w tych sprawach moze coś podpowiesz.

    Ale wiecie co dobralysmy sie heheh
    Anet zawsze nas rozsmieszy
    Maaggi daje nam rady bo obeznana
    A ja i Igbiasz szukam porad bo malo doswiadczone
    Hehehe cos nas łączy ;-)

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też niestety na sluzie się nie znam, także nie pomogę, ja jeszcze nie zaczelam swojego obserwowac :)

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 14:50

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj maz to samo chyba wszyscy faceci sa uparci ja dlugo mojego meza prosilam o to by poszedl na badania w końcu poszedł po dlugich namowach ale tylko powiwdzial ze krew pobierze że nie bedzie swojego nasienia obcym ludziom zanosic ja mu mówię ze to sa normalne badania jak kazde on nawet slyszec o tym nie chce. Ale jak z krwi wyszly dobre to lekarz mówi ze z nasienia nie musi robic.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Maaggi Autorytet
    Postów: 436 198

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja niestety na temat śluzu tez nie wiele wiem. Normalnie czarna magia jakaś. Na początku było super, widziałam jak zmienia się konsystencja i barwa w kolejnych fazach cyklu, a teraz to normalnie Sahara jakaś. Nie wiem o co chodzi. Jak zapytałam gina to powiedział,ze w środku jest jak należy.
    Teraz kupiłam żel Conceive plus to jest taki lubrykant, który zwiększa poślizg i pomaga plemnikom dotrzeć do celu. Jeszcze nie stosowałam. Czekam na dni płodne, bo trochę drogi jest.

    oar83e3kqybw7azu.png

    IMSI 26.06.2018
    Beta 10dpt 157.7 :) 12dpt 278.7
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja właśnie z tego co wiem to niby ze jak sluzu nie widac to nie znaczy ze go nie mam podobno czasem jest wysoko w szyjce i poprostu nie wychodzi na wierzch i tak na prawde jest wszystko ok.

    Moj lekarz też mi mówił ze jest wszystko ok.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Maaggi Autorytet
    Postów: 436 198

    Wysłany: 25 maja 2017, 19:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet, co oznacza w Twoim opisie pierwszy cykl z cło, a w nawiasie czwarty?

    oar83e3kqybw7azu.png

    IMSI 26.06.2018
    Beta 10dpt 157.7 :) 12dpt 278.7
‹‹ 17 18 19 20 21 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego