Forum Starając się - ogólne Wsparcie wszystkich starajacych sie
Odpowiedz

Wsparcie wszystkich starajacych sie

Oceń ten wątek:
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 26 maja 2017, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet super ja tez mam dwa naczynia zaroodporne wiec jak najbardziej spróbuje juz spisałam sobie na kartkę :-) ale jak masz tego wiecej to napisz ja z chęcią skorzystam.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 26 maja 2017, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy któraś z Was ma może ujemną grupę krwi?

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 26 maja 2017, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ja mam AB RH +

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 26 maja 2017, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam właśnie A RH- moj mąż ma 0 RH+ i chciałam się dowiedzieć coś o konflikcie serologicznym czegoś wiecej bo u mnie jest ryzyko wystapienia :/

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 26 maja 2017, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy wy tez macie takie białe plamki wokół sutka ?? Ja to dzisiaj zauważyłam i atrasznie od 3 dni bola mnie piersi.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 26 maja 2017, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja niestety nigdy nie miałam takiego czegoś także nie pomogę, może Twoj organizm tak na owulacje reaguje, nie wiem :)

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 26 maja 2017, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie nie wiem albo byly zawsze ale nigdy tego nie zauwazylam.albo poprostu nie zwracalam uwagi

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Maaggi Autorytet
    Postów: 436 198

    Wysłany: 26 maja 2017, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola☺ wrote:
    http://m.fotosik.pl/zdjecie/5e2960f2c09cbf0f

    Maaggi Ty porafisz otworzyć te zdjecia przesłałam zdjecie dziaiejszego testu ovu i kreski sa takie same ciemne :-) ciekawe czy dzisiaj mam ta ovu czy nie ohhhh jak człowiek mize sie denerwowac.

    Pola te kreski sa identyczne:)

    Tylko nie jestem pewna, czy robienie tych testow tak wczesnie rano ma sens. Ja gdzies czytalam, ze trzeba wieczorem i tak zawsze robilam. Jednakze kiedys na owu przeczytalam, ze powinno sie je robic kolo poludnia. Wiec sama nie wiem. Badz tu czlowieku madry.

    oar83e3kqybw7azu.png

    IMSI 26.06.2018
    Beta 10dpt 157.7 :) 12dpt 278.7
  • Maaggi Autorytet
    Postów: 436 198

    Wysłany: 26 maja 2017, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola, a moze Ty w ciazy jestes????

    Bolace piersi, jakies zmiany wokol sutkow, testy owulacyjne pozytywne dzien po dniu - wiec moze cos jest na rzeczy????

    oar83e3kqybw7azu.png

    IMSI 26.06.2018
    Beta 10dpt 157.7 :) 12dpt 278.7
  • Maaggi Autorytet
    Postów: 436 198

    Wysłany: 26 maja 2017, 13:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet, ja chetnie poducze sie z gotowania:)

    Dzieki za przepis:)

    oar83e3kqybw7azu.png

    IMSI 26.06.2018
    Beta 10dpt 157.7 :) 12dpt 278.7
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 26 maja 2017, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie Pola, sprawdzalas? :)

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 26 maja 2017, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maaggi wrote:
    Pola, a moze Ty w ciazy jestes????

    Bolace piersi, jakies zmiany wokol sutkow, testy owulacyjne pozytywne dzien po dniu - wiec moze cos jest na rzeczy????


    Sama jestem glupia z tego wszystkiego ja kiedys gdzies wyczytalam ze nie powinno się ich robic z pierwszego miczu sama w sumie nie wiem no sa identyczne tez mi sie tak właśnie wydaje. I taki skok tej temperatury dzisiaj 36,80 zobaczymy co z tego będzie ide piatego do gina.

    Ale tak zmiany na sutkach mam i mnie bola sa takie podraznione. Sama nie wiem ale na spokojnie poczekamy i zobaaczymy.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 26 maja 2017, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wiecie jak mnie na twarzy wysypalo nihdy czegos takiego nie mialam jak bym yradzil przechodziła masakra jak mpja twarz wygląda

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 26 maja 2017, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Igibarz wrote:
    No właśnie Pola, sprawdzalas? :)
    Nie sprawdzalam w sumie mialam ten niby okres trzy dni a zawsze mam 6 ale pomyslalam ze czasem różne rzeczy sie w organizmie dzieja i moze miałam jakis krótki.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 26 maja 2017, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wokół sutkow mam takie opuchniete i białe kropeczki no i mnie bola ja myslalam ze to takie ovulacujne. Ale na spokojnie czekany :-)

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 26 maja 2017, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na Twoim miejscu zrobiłabym przynajmniej test bo skoro mowisz ze @ i tak byla skapa to czasami mogla to byc implantacja, czesto jest to mylne z taką skapa miesiaczkom :)

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 26 maja 2017, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze ja to sie boje tych testoww juz robić szczerze wam powiem. Ale te plamki sa bardzo widoczne i wokol sutków zrobila sie opuchlizna jeju ciekawe

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Maaggi Autorytet
    Postów: 436 198

    Wysłany: 26 maja 2017, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola, moja mama byla trzy miesiace w ciazy i o tym nie wiedziala. Tez miala okres. Tylko nie wiem, czy krotszy niz zazwyczaj, czy taki sam.

    Lepiej zrob test. Tak na wszelki wypadek. Bedziesz miec pewnosc.

    oar83e3kqybw7azu.png

    IMSI 26.06.2018
    Beta 10dpt 157.7 :) 12dpt 278.7
  • SylwiaLu Autorytet
    Postów: 493 421

    Wysłany: 26 maja 2017, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My się tak przejmujemy, odliczamy, analizujemy, przeliczamy... a ja do dziś nie mogę uwierzyć, że były przypadki, w których kobiety dowiadywały się o ciąży w momencie porodu...

    22.06.2020 Luiza :*
    XII 2018 poronienie zatrzymane; Łucja - 10tc [*]
    Hashimoto od 2007
    Starania od XII 2015
    jajowody drożne, histeroskopia ok
    Mąż - morfologia 6%
    AMH 8,07; 3 x UIU :(
    X 2018 elektrokauteryzacja jajnika, usunięcie ognisk endometriozy
    mthfr hetero, kwas metylowany i wit prenatalne
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 26 maja 2017, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja ciocia przy dwójce dzieci do 3 miesiaca miala miesiaczke :) takze Pola idz po test i czekamy na wynik :)

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
‹‹ 20 21 22 23 24 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego