Odpowiedz

Tratatata

Oceń ten wątek:
  • Natka_79 Autorytet
    Postów: 1708 7686

    Wysłany: 24 maja 2016, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć
    U nas duszno, jak przed burza. Ciekawe czy będzie padać.
    Przyszła nowa fura F i kombinuje jak to poskładać. Instrukcja jest dość oszczędna w slowa, na szczęście sa obrazki :)
    No, ciężarne dobrze ze zdajecie relacje :) o fotki nie mam odwagi spytać ;)
    Co do okresu to miałam juz 4 i każdy inny. Niestety tendencja jest spadkowa. Pierwszy po porodzie był fajny, nie bolało, leciało średnio. Drugi był bardziej bolesny, trzeci sie spoźnił 4 dni a ostatni i spóźniony i tak bolący ze przez chwile przypomniały mi sie bóle porodowe :/

    beates lubi tę wiadomość

    hGXkp1.png
  • Luna76 Autorytet
    Postów: 834 2927

    Wysłany: 24 maja 2016, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć

    Widzę, że częstotliwość wpisów wzrosła...
    U nas ciepło, chyba Natka masz rację, coś burzą mi tu pachnie ;-)
    Ech, zazdroszczę Wam tych cionż i malućkich. Ja ostatnio z moim mężem nie najlepiej żyję. Coś mi nie gra, mam wrażenie, że on skupia się na czymś innym. Takie mam dziwne przeczucie...

  • slash Autorytet
    Postów: 3192 6436

    Wysłany: 24 maja 2016, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja przytulam w ciazy 24 kg. Po samym porodzie mialam 8 mniej. A potem stopniowo samo szlo. Ale byl moment zd jadlam za trzech taki mialam apetyt przy kp i waga stanela. Ale potem znow ruszyla i teraz juz jest juz od jakiegos czasu jak pdzed ciąza.
    U nas tez duszno.
    Teraz drzemka wiec i ja leniuchuję.

    anna maria, beates lubią tę wiadomość

    klz98u696p33kjce.png
  • Natka_79 Autorytet
    Postów: 1708 7686

    Wysłany: 24 maja 2016, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luna, u nas pokropiło a teraz słońce grzeje i jest okropnie duszno. Mam nadzieje ze z chłopem sie dogadasz.

    Wózek złożony, jutro testy. Młody akurat będzie miał 6 mcy :) za szybko rośnie :)

    hGXkp1.png
  • Luna76 Autorytet
    Postów: 834 2927

    Wysłany: 24 maja 2016, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natka, u nas grzmiało, zrobiło się ciemno i... to wszystko. A teraz grzeje.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 maja 2016, 23:10

    anna maria lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2016, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    Wiadomość została wyedytowana przez moderatora forum z powodu łamania zasad regulaminu- wprowadzanie nieprzyjaznej atmosfery.

    Wiadomość wyedytowana przez moderatora forum: 29 maja 2016, 13:38

  • slash Autorytet
    Postów: 3192 6436

    Wysłany: 24 maja 2016, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natka jaka furke kupilas dla F?

    klz98u696p33kjce.png
  • BISCA Autorytet
    Postów: 4158 20980

    Wysłany: 24 maja 2016, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luna, bardzo mi perzykro ze nie masz w mezu oparcia. Czy mozliwe jest ze on sie obwinia za porazki odnosnie ciazy ale boi sie do tego przyznac ??
    Wspieram

    anna maria, Mimbla, beates lubią tę wiadomość

    ijpbdf9hohkdu6ur.png
  • BISCA Autorytet
    Postów: 4158 20980

    Wysłany: 24 maja 2016, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w fabryce nie wyrabiam. jeszcze 2-3 tygodnie i bede mogla troche zwolnic. Na razie mlyn od switu do nocy.

    anna maria lubi tę wiadomość

    ijpbdf9hohkdu6ur.png
  • mysza1975 Autorytet
    Postów: 1523 8804

    Wysłany: 24 maja 2016, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bry wieczór,

    Nie było mnie dobrą chwilę, ale się stęskniłam i znów jestem.

    kapturnica, peppapig, Reni, anna maria, Mimbla, Simba, BISCA lubią tę wiadomość

  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 24 maja 2016, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myszaaaaa !!!!! Fajnie, ze znów jesteś :-)

    anna maria lubi tę wiadomość

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • malgos741 Autorytet
    Postów: 7451 21129

    Wysłany: 24 maja 2016, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry wieczer..
    Wczoraj byłam u lekarz rodzinnej dostałam skierowanie do poradni genetycznej.. jak się uda zrobię badania, mam nadzieję że się uda szybciej niż kolejki są..

    anna maria, kapturnica, Mimbla, beates, BISCA, slash lubią tę wiadomość

    01.2015 iui :( invicta Gdańska
    10.2015 iui :( Artemida Olsztyn
    ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016 :(
    kariotypy ok
    mutacja MTHFR
    ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 :(
  • anna maria Autorytet
    Postów: 5167 21444

    Wysłany: 24 maja 2016, 23:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luna a wy nie macie syna ? czy ja cos popieprdolilam ?
    Luna76 wrote:
    Natka, u nas grzmiało, zrobiło się ciemno i... to wszystko. A teraz grzeje.
    Myślę, że przechodzimy kryzys małżeński. On zrobił się wygodny, dzieci już nie chce, unika tematu, imprezowy się zrobił. Kolegów ma bez większych zobowiązań, żonę na weekend więc nikt mu głowy nie suszy przez tydzień - no kurwa (sorry), żyć nie umierać!
    Mam coraz większe rozterki. Nic nas w sumie nie łączy... oprócz aktu małżeństwa.

    201407014965.png
  • anna maria Autorytet
    Postów: 5167 21444

    Wysłany: 24 maja 2016, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wieczor ,a wlasciwie noc :-)

    201407014965.png
  • anna maria Autorytet
    Postów: 5167 21444

    Wysłany: 24 maja 2016, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o i mysza jest :-)

    201407014965.png
  • anna maria Autorytet
    Postów: 5167 21444

    Wysłany: 24 maja 2016, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam nadzieje ze wroci stara ekipa :-)

    201407014965.png
  • anna maria Autorytet
    Postów: 5167 21444

    Wysłany: 24 maja 2016, 23:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze doczekam ze nocka tu wroci :-)

    kapturnica, slash, peppapig, krycha.stara lubią tę wiadomość

    201407014965.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 25 maja 2016, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania w nocy się śpi a nie czuwa na ovu :-P. :-P. :-P.

    anna maria, BISCA, slash lubią tę wiadomość

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 25 maja 2016, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry wszystkim. Pogoda się mi trochę popsuła. Hmm hmm może ktoś oddać słońce? ??

    anna maria lubi tę wiadomość

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • malgos741 Autorytet
    Postów: 7451 21129

    Wysłany: 25 maja 2016, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry ;)
    Ja mam słońce ;)

    anna maria lubi tę wiadomość

    01.2015 iui :( invicta Gdańska
    10.2015 iui :( Artemida Olsztyn
    ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016 :(
    kariotypy ok
    mutacja MTHFR
    ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 :(
‹‹ 67 68 69 70 71 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak liczyć, który to tydzień ciąży?

Udało Wam się zajść w ciążę? Gratulacje! Określenie tygodnia ciąży jest kluczowe z wielu powodów. Przede wszystkim pozwala ustalić, czy dziecko rozwija się prawidłowo oraz umożliwia wykrycie wcześniejszego porodu bądź poronienia. Pozwala też rodzicom przygotować się do momentu przywitania nowego członka rodziny na świecie. Zobacz, w jaki sposób można ustalić wiek ciąży.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego