X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną adopcja zarodków
Odpowiedz

adopcja zarodków

Oceń ten wątek:
  • Jeżóweczka Autorytet

Wysłany: 3 listopada 2022, 13:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    akimona wrote:
    Dziewczyny dziś zrobiłam kolejna betę
    6dpt 17.8
    8 dpt 44.7
    10 dpt 119
    13 dpt 433
    Czy jakoś to wygląda ? Powiem Wam że nawet nie zaczęłam się jeszcze cieszyć jakoś tak mnie przerażają te wartości ... Przepraszam Was ale naprawdę myślałam że jak w końcu ruszy to będę pełna nadzieji tymczasem te niskie bety strasznie mnie stresują i sama nie wiem co myśleć
    Nie znam się na tym, ale jestem z Tobą czym sercem i trzymam kciuki, żeby wszystko szło dobrze. 🥰

akimona, Monika29 lubią tę wiadomość

26.10.2022 r. Reprofit Ostrava ❄️ 4AA
    ➡️7 dpt beta 72,18 ➡️9 dpt beta 147,70
    ➡️12 dpt beta 644,72➡️14 dpt beta 1507,05
    ➡️26 dpt ❤
    ➡️30.12.22 USG prenatalne 5.66 cm❤
    ➡️21+0 tcUSG połówkowe 483g. Córeczka❤
    ➡️32+3 tc III USG prenatalne 1968 g. ➡️36+4 tc 2623 g.
    ➡️40+0 tc córeczka na świecie SN 3430g.
    10.09.2024 r. Reprofit Ostrawa ❄️4AA
    ➡️6 dpt beta 59,52
    ➡️8 dpt beta 209,7
    ➡️10 dpt beta 508,1
    ➡️14 dpt beta 1927,0
    ➡️21 dpt pęcherzyk ciążowy i żółtkowy
    ➡️28 dpt CRL 7,23mm, jest ❤️
    ➡️USG prenatalne CRL 6.66 mm, ryzyka niskie
    ➡️USG połówkowe 480 g. dziewczynka ❤️
    preg.png
    age.png
  • akimona Przyjaciółka

Wysłany: 3 listopada 2022, 14:11

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny 😊 tak to nieustający stres i zmartwienie szczególnie jak nie jest książkowo. Zobaczymy co z tego będzie 🤷
    Monika u Ciebie już niedługo serduszko ✊może my Moniki już tak mamy 😂
    Zenula dzięki za szczerość, wiem że może być różnie, trzeba czekać ,może kropson jest leniwcem i nie chce mi ułatwić sprawy.
    Jeżóweczko u Ciebie pięknie się zapowiada ☺️

Jeżóweczka, Zenula, mlia, Monika29 lubią tę wiadomość

• Maala Autorytet