Forum Starając się z pomocą medyczną Artemida Olsztyn
Odpowiedz

Artemida Olsztyn

Oceń ten wątek:
  • lawendowapani Ekspertka
    Postów: 206 338

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam AMH 1,19 z badania z grudnia, poprzednie miałam w kwietniu i wyniosło 1,89 także w ciągu kilku miesięcy też spadło nieźle (mam zaraz 27 wiosen)Ale lekarz mówił, że dziewczyny z super niskim AMH zachodzą w ciążę, więc się nie poddawajmy.

    ola232 lubi tę wiadomość

    Artemida Białystok
    Niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia, LUF.
    09.03.2016 - pick up
    14.03.2016 - transfer jednej blastki 4AA ;)
    8 dpt - 147,4 (g. 15:15) 9dpt - 232 (g. 7:50) 11dpt - 517,3 18dpt - 6344 26dpt - jest serduszko <3
  • Judytka Ekspertka
    Postów: 154 73

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lawendowapani wrote:
    Ja mam AMH 1,19 z badania z grudnia, poprzednie miałam w kwietniu i wyniosło 1,89 także w ciągu kilku miesięcy też spadło nieźle (mam zaraz 27 wiosen)Ale lekarz mówił, że dziewczyny z super niskim AMH zachodzą w ciążę, więc się nie poddawajmy.
    Ja robiłam badanie w październiku i miałam 1,19 też. Z tym że mam 28 latek. Zatem musimy walczyć o nasze marzenia do końca :-)

    Judytka871
    12.2014 - Pierwsza nieudana inseminacja
    01.2015 - Druga nieudana inseminacja
    10.2015 - Trzecia nieudana inseminacja
    11.2015 - Czwarta nieudana inseminacja
    Kolejny planowany krok - IVF
  • malgos741 Autorytet
    Postów: 7451 21129

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Judytka wrote:
    Czyli też masz niskie AMH. a mogę wiedzieć ile masz wiosenek?
    rocznik 74.. badanie we wrześniu..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 stycznia 2016, 10:49

    Judytka lubi tę wiadomość

    01.2015 iui :( invicta Gdańska
    10.2015 iui :( Artemida Olsztyn
    ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016 :(
    kariotypy ok
    mutacja MTHFR
    ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 :(
  • lawendowapani Ekspertka
    Postów: 206 338

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze, zapominajko daj znać co się dzieje. Martwimy się i trzymamy kciuki, żeby wszystko było dobrze.

    Dziewczyny, jaka jest szansa, żeby w pierwszym podejściu do ivf przenieść dwa zarodki ? Któraś z Was rozmawiała o tym z lekarzem ?

    Judytka lubi tę wiadomość

    Artemida Białystok
    Niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia, LUF.
    09.03.2016 - pick up
    14.03.2016 - transfer jednej blastki 4AA ;)
    8 dpt - 147,4 (g. 15:15) 9dpt - 232 (g. 7:50) 11dpt - 517,3 18dpt - 6344 26dpt - jest serduszko <3
  • asia-m-b Autorytet
    Postów: 1389 1627

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi dr Domitrz proponował dwa Ale nie zdecydowaliśmy się.. boję siemnogiej ciąży.. wskazaniem jest wiek: powyżej 35 lat

    malgos741 lubi tę wiadomość

    Anielka & Antek ♥
    Aniołek ♥
    211xe6yduj4ncphs.png
    "Nie war­to uciekać przed nieunik­nionym, gdyż wcześniej czy później tra­fia się w miej­sce, gdzie nieunik­nione właśnie przy­było i cze­ka."

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. No nieciekawie było. Po wczorajszej super wizycie, w domu zaczęło sie krwawienie i to nie plamienie tulko żywa krew:( Dr Domitz odpisał ze tak moze byc. I zeby jednak nie odstawiać duphostanu.
    Cała noc nieprzespana. O 6 wstałam spakowałam sie, umyłam i z myślą zw zakończy sue szpitalem zadzwoniłam do dr. Przybylowicza. Ten powiedział ze jedli nie ma boli a krwawienie ustąpiło. Rozlepili odpoczywać i lezec w domu. Wziac nawet 4 tabl duphostanu i obserwować. Jak sie powtórzy to dzwonić. I tak...
    Nie wiem co było przyczyna , skąd to???? Ale kolejne grzebanie tam chyba nie polepszy sprawy. Ale kolejna wizyta dopiero z 4 tyg. Juz prenatalne. Nie wiem jak sprawdzić czy z maleństwem Oki.
    Krwawienie ustąpiło mam takie tulko brązowe niewiadomo co. No i leżę....zobaczymy.
    Martwie się ale nie poddaję

    lawendowapani, malgos741 lubią tę wiadomość

  • lawendowapani Ekspertka
    Postów: 206 338

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapominajko, przesyłam ciepłe uściski i dobre myśli :*

    zapominajka lubi tę wiadomość

    Artemida Białystok
    Niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia, LUF.
    09.03.2016 - pick up
    14.03.2016 - transfer jednej blastki 4AA ;)
    8 dpt - 147,4 (g. 15:15) 9dpt - 232 (g. 7:50) 11dpt - 517,3 18dpt - 6344 26dpt - jest serduszko <3
  • leo Autorytet
    Postów: 472 568

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapominajko leżeć,odpoczywać i tylko spokój >3 . a my...cóż w niedziele Białystok:)

    asia-m-b, malgos741 lubią tę wiadomość

    zrz6sg18xvo5c80a.png

    4c3tvfxm38vphymt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to tez powidzenia. Jedziecie w nd i wracacievw nd?

  • asia-m-b Autorytet
    Postów: 1389 1627

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapominają cieszę się ze wszystko dobrze cały dzień co chwila na forum zaglądałam.. już nawet mój mąż pytał czy Zapominajka już odpisała ☺

    malgos741 lubi tę wiadomość

    Anielka & Antek ♥
    Aniołek ♥
    211xe6yduj4ncphs.png
    "Nie war­to uciekać przed nieunik­nionym, gdyż wcześniej czy później tra­fia się w miej­sce, gdzie nieunik­nione właśnie przy­było i cze­ka."

  • asia-m-b Autorytet
    Postów: 1389 1627

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 20:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    leo wrote:
    Zapominajko leżeć,odpoczywać i tylko spokój >3 . a my...cóż w niedziele Białystok:)
    No i super w niedzielę dobre myśli w stronę punkcji Leo!

    malgos741 lubi tę wiadomość

    Anielka & Antek ♥
    Aniołek ♥
    211xe6yduj4ncphs.png
    "Nie war­to uciekać przed nieunik­nionym, gdyż wcześniej czy później tra­fia się w miej­sce, gdzie nieunik­nione właśnie przy­było i cze­ka."

  • leo Autorytet
    Postów: 472 568

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zapominajka wrote:
    No to tez powidzenia. Jedziecie w nd i wracacievw nd?
    Jutro zdecydujemy czy jechac w sob czy nad ranem ale wracamy w niedzielę

    Judytka lubi tę wiadomość

    zrz6sg18xvo5c80a.png

    4c3tvfxm38vphymt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny. Taki to nasz los o smaku słodko-gorzkim:)
    Musimy byc silne...

    Judytka, malgos741 lubią tę wiadomość

  • Judytka Ekspertka
    Postów: 154 73

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapominajka trzymamy kciuki by wszystko się ułożyło dobrze

    malgos741 lubi tę wiadomość

    Judytka871
    12.2014 - Pierwsza nieudana inseminacja
    01.2015 - Druga nieudana inseminacja
    10.2015 - Trzecia nieudana inseminacja
    11.2015 - Czwarta nieudana inseminacja
    Kolejny planowany krok - IVF
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze raz bardzo dziekuje.
    Oby te plamienie przeszło.

    malgos741 lubi tę wiadomość

  • malgos741 Autorytet
    Postów: 7451 21129

    Wysłany: 22 stycznia 2016, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapominajka leż i odpoczywaj.. będzie dobrze..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2016, 08:39

    01.2015 iui :( invicta Gdańska
    10.2015 iui :( Artemida Olsztyn
    ivf Kwiecień punkcja 14.04.2016 :(
    kariotypy ok
    mutacja MTHFR
    ivf listopad Novum co ma być to będzie...transfer 18.11.2017 :(
  • Modi Koleżanka
    Postów: 37 19

    Wysłany: 23 stycznia 2016, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapominajko pozytywnie myśl...i tak jak pisze Małgosia odpoczywaj - będzie dobrze !
    Leo kciuki ! :-)
    Asiu za Ciebie w poniedziałek - niech to będzie kolejny dzień przeszczęśliwy tu na forum :-P

    leo, asia-m-b, malgos741 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 stycznia 2016, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Leo. I jak dxis czy jutro wyjazd?

  • leo Autorytet
    Postów: 472 568

    Wysłany: 23 stycznia 2016, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jednak jedziemy dziś, kurde chyba zaczyna mi się włączać jakaś panika :/

    malgos741 lubi tę wiadomość

    zrz6sg18xvo5c80a.png

    4c3tvfxm38vphymt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 stycznia 2016, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Leo. Spokojnie. To naprawdę nic takiego. Ciesz sie ze jedziesz, że to juz zaczyna się dziać.
    Broń Boże nie chce straszyć. Ale po punkcji , jak tylko troche bedzie bolec to bierz kroplówki. Bo prawdziwy bol, przychodzi pózniej , ale nie zawsze. Ja sie zwijalam z bólu, bo pobrali mi aż 18 komórek. Nobi jak potem sie okazało miałam hiperstymulacje. Jajniki mocno powiększone stad ból. Może ale nie mysi bolec. Nie spiesz sie wiec ze wstawaniem i wyjazdem ze szpitala.
    Ogólnie sama punkcja jest bieodczuwalns bo śpisz i to jwst nawet miłe.
    Także nie bój sie. Tylko po punkcji odpoczywaj.
    No i jeszcze jedna rzecz. Maz jak oddaje nasienie to musi isc to takiego pokoju i moj był zgorszona ze tam było mało przyjemnie. Bo naczytalismyvsiw ze w tych pokojach w klinikach gdzie sueciddaje nasienie to jest super i nawet tv. Tu niestety tak nie jest. Ale co tam... Do przejścia. :)
    Trzymam kciuki. Bedzie ok.

    malgos741 lubi tę wiadomość

‹‹ 29 30 31 32 33 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego