Artemida Olsztyn
-
WIADOMOŚĆ
-
Makumba wrote:Ale że zarodek nie lubi tego dźwięku? Zarodek jeszcze nie jest nawet płodem, a ile jeszcze ma czasu do wykształcenia słuchu. Może dźwięk źle działa na wody. Kto to powiedział? Lekarz z zepsutym dźwiękiem w usg?
Wszystko będzie dobrze. Najwiecej dzieci rodzi się zdrowych.
4.02.2017 II KRESECZKI przed rozpoczęciem stymulacji CUD
9.02.2017 beta 13600
13.02.2017 beta 25770
14.02.2017 SERDUSZKO BIJE -
TERA83 wrote:Makumba nie jestem lekarzem ale dużo o tym.czytałam i mówi się ze dźwięku usg nie lubią skoro było serdusZko to już coś było. ..
Ja jestem po prostu bardzo ciekawa, chciałabym wiedzieć ock.Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 marca 2017, 15:45
-
A ja zapisałam się na 3 wizyty z usg teraz muszę wybrać najlepsza opcje:-) moge iść na usg 3d w 20 tc lub w 23 tc a na zwykle w 21 tc. Tylko ten termin na 20 tc jest jeszcze nie zatwierdzony przez lekarza czekam na smsa
Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 marca 2017, 15:37
-
ana1122 wrote:A ja zapisałam się na 3 wizyty z usg teraz muszę wybrać najlepsza opcje:-) moge iść na usg 3d w 20 tc lub w 23 tc a na zwykle w 21 tc. Tylko ten termin na 20 tc jest jeszcze nie zatwierdzony przez lekarza czekam na smsa
ana1122 lubi tę wiadomość
-
Makumba wrote:Życzę Ci w takim razie dobrze ułożonego dziecka, bo jak ja ostatnio byłam, to nawet foty nie mam, bo byłyby plecy.
-
Makumba wrote:Asia08 i co z tym indykiem?
Natarlam go kostka rosolowa z olejem, podsmazylam na patelni i upieklam w piekarniku.
Boze, czekam na diabetolog a jej jeszcze nie ma. Ale bylam chyba u dietetyk i moje pomiary sa super, znaczy efekty tygodniowego stosowania diety. Z jednym chociaz dobrze.
Za to odebralam wynik posiewu i znowu flora mieszana i ze zle pobrana probka. Jyz mam teorie, ze chca zarobi na mnie. Zmieniam laboratorium, bo to mnie wykonczy."Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie."
06.04.2016 I iui14.05.2016 II iui
21.06.2016 III iui
-