X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Artvimed Kraków In Vitro
Odpowiedz

Artvimed Kraków In Vitro

Oceń ten wątek:
  • ComeToMeBaby Autorytet

Wysłany: 20 stycznia 2016, 12:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vioris- jeśli się okaże że ci źle dała to będzie jej błąd.
    A lekarzowi za pracę i tak trzeba będzie zapłacić- kwestia tylko tego kto powinien za tą wizytę zapłacić, skoro nie byłby to twój błąd tylko labu. Lekarza to nie obchodzi- to ty do niego przychodzisz z wymazówką, nie lab.

No jestem ciekawa co ci lekarz powie.
    Inna sprawa że lekarze też wszystkich wymazówek nie znają- bo przecież jest tyle modeli... Moja gin w szpitalu jak dostała wymazówkę do ręki ode mnie to pytała czy w labie mówili w jaki sposób pobrać- czy poprostu wsadzić próbkę (szczoteczkę) do transportera, czy może jeszcze zamieszać ten płyn, przez minutę, dwie? bo są różne próbówki.

A chodzi przecież o to, aby badanie zostało prawidłowo wykonane.

Jak mi pobrano nie na to co trzeba to lab dzwonił, że się pani z labu pomyliła z wymazówkami bo to są całkiem inne i że z tego materiału co mi pobrała to oni tego badania nie zrobią co ja chcę. Musiałam iść po właściwą wymazówkę i robić jeszcze raz.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2016, 12:13

Kometowy Kosmita- lądowanie 21.10.2016 :-)
    c5e015d88e.png
  • Lola79 Autorytet

Wysłany: 20 stycznia 2016, 12:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vioris a ile Cię wyniesie wizyta badanie i wymazowka? Bo myślę że podobnie jakbyś to badanie bez problemu w laboratorium jakimś zrobiła na miejscu. .a bez ryzyka powtórki wizyty u lekarza. Ta z patyczkiem w żelem to to czystości pochwy jest czyli biocenozy. Dna muszą wyskrobac głębiej.

• nick nieaktualny

Wysłany: 20 stycznia 2016, 12:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry,

kciuki za wszystkie potrzebujące wsparcia dzisiaj.