Artvimed Kraków In Vitro
-
WIADOMOŚĆ
-
Vioris- jeśli się okaże że ci źle dała to będzie jej błąd.
A lekarzowi za pracę i tak trzeba będzie zapłacić- kwestia tylko tego kto powinien za tą wizytę zapłacić, skoro nie byłby to twój błąd tylko labu. Lekarza to nie obchodzi- to ty do niego przychodzisz z wymazówką, nie lab.
No jestem ciekawa co ci lekarz powie.
Inna sprawa że lekarze też wszystkich wymazówek nie znają- bo przecież jest tyle modeli... Moja gin w szpitalu jak dostała wymazówkę do ręki ode mnie to pytała czy w labie mówili w jaki sposób pobrać- czy poprostu wsadzić próbkę (szczoteczkę) do transportera, czy może jeszcze zamieszać ten płyn, przez minutę, dwie? bo są różne próbówki.
A chodzi przecież o to, aby badanie zostało prawidłowo wykonane.
Jak mi pobrano nie na to co trzeba to lab dzwonił, że się pani z labu pomyliła z wymazówkami bo to są całkiem inne i że z tego materiału co mi pobrała to oni tego badania nie zrobią co ja chcę. Musiałam iść po właściwą wymazówkę i robić jeszcze raz.Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2016, 12:13
-
Vioris a ile Cię wyniesie wizyta badanie i wymazowka? Bo myślę że podobnie jakbyś to badanie bez problemu w laboratorium jakimś zrobiła na miejscu. .a bez ryzyka powtórki wizyty u lekarza. Ta z patyczkiem w żelem to to czystości pochwy jest czyli biocenozy. Dna muszą wyskrobac głębiej.
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyJadę jestem w Opolu, jeszcze Katowice, Gliwice i Cracov pogoda nie rozpieszcza bo sypie niezle śnieg a my autostrada lecimy. Trzymajcie o 16 kciuki co bym wyszla z rozpiska stymulacji.
Bydgoszczanka, Torunianka, Lola79, ComeToMeBaby, szurusiowa, ewlinaaa85, Lonia lubią tę wiadomość
-
Bydgoszczanka wrote:Beta dziś 1604,50 normalnie upiłabym się ze szczęścia... ale nie mogę
Rewelacja!
Doktorkowi juz nowinę przekazałas?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2016, 13:54
Bydgoszczanka lubi tę wiadomość
-