Letnia promocja w OvuFriend!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 31 sierpnia a otrzymasz od nas prezent:

Jeżeli wykupisz abonament Premium w OvuFriend i zajdziesz w ciążę, będziesz mogła wykorzystać swój abonament w BellyBestFriend, w niesamowitym, w pełni spersonalizowanym, inteligentnym kalendarzu Twojej ciąży!

Promocja trwa do 31 sierpnia 2019 roku.

Wykup abonament Zamknij
Forum Starając się z pomocą medyczną Artvimed Kraków In Vitro
Odpowiedz

Artvimed Kraków In Vitro

Oceń ten wątek:
  • lipa Autorytet
    Postów: 2624 2492

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hercia35 wrote:
    Lipa a mozesz napisać jak oceniasz calosc procedury przeprowadzonej w artvimed? Pytam bo masz chyba porównanie z inną kliniką. Choc domyślam sie ze przeniosłas sie do lepszej a nie gorszej ;)
    Widzę ze mialas kilka procedur. W Artvimedzie za ktorym razem sie udalo?
    Masz jakies zamrozone zarodki? :)
    mam porównanie z rzeszowskim Parensem.
    W Artvimedzie procedura wyglądała o wiele spokojniej, bardziej przemyślanie, nie czułam się jak "na taśmie".
    No i najważniejsze, jest efekt <3
    Z 10 zapłodnionych komórek powstało 5 bardzo dobrej jakości zarodków (w poprzedniej klinice były "słabe").
    Nie miałam świeżego transferu, ze względu na ryzyko hiperstymulacji - kolejna różnica, w poprzedniej klinice nikt na to nie zwracał uwagi i na to, jaki wpływ na zarodek będzie miała kiepska kondycja matki, byle przeprowadzić transfer.
    1 crio transfer zarodka 5AA się nie powiódł
    2 crio dwóch zarodków 4AA i mam córeczkę :)
    mam jeszcze 2 zamrożone zarodki 4BB, po które wracam wkrótce.

    Hercia35 lubi tę wiadomość

    starania od 2011 roku - endometrioza, PCOS, hashimoto
    2xIUI, 3xIVF, 6 transferów
    dxomkrhm9veb5x10.png
    2fwa9jcg9qguok4q.png
  • Bardolka Autorytet
    Postów: 1036 661

    Wysłany: 9 listopada 2018, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lipa wrote:
    mam porównanie z rzeszowskim Parensem.
    W Artvimedzie procedura wyglądała o wiele spokojniej, bardziej przemyślanie, nie czułam się jak "na taśmie".
    No i najważniejsze, jest efekt <3
    Z 10 zapłodnionych komórek powstało 5 bardzo dobrej jakości zarodków (w poprzedniej klinice były "słabe").
    Nie miałam świeżego transferu, ze względu na ryzyko hiperstymulacji - kolejna różnica, w poprzedniej klinice nikt na to nie zwracał uwagi i na to, jaki wpływ na zarodek będzie miała kiepska kondycja matki, byle przeprowadzić transfer.
    1 crio transfer zarodka 5AA się nie powiódł
    2 crio dwóch zarodków 4AA i mam córeczkę :)
    mam jeszcze 2 zamrożone zarodki 4BB, po które wracam wkrótce.
    lipa a tak z ciekawości, w 1 słomce masz mroziaczki czy w 2?

    Hania urodziła się 24.XII.2018 :) jest idealna :)

    Nierówna walka od 6.2014.
    Ureaplasma/Insulinooporność/
    Polipy / histeroskopia 3.2016 /3.2018
    Poronienie 6.2016 12.2017

    Sytuacja ma zawsze rację, bo jest, bo się zdarzyła, czy dobra, czy zła.
  • lipa Autorytet
    Postów: 2624 2492

    Wysłany: 9 listopada 2018, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardolka wrote:
    lipa a tak z ciekawości, w 1 słomce masz mroziaczki czy w 2?
    W dwóch

    Bardolka lubi tę wiadomość

    starania od 2011 roku - endometrioza, PCOS, hashimoto
    2xIUI, 3xIVF, 6 transferów
    dxomkrhm9veb5x10.png
    2fwa9jcg9qguok4q.png
  • Zanes Autorytet
    Postów: 1767 974

    Wysłany: 9 listopada 2018, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A jaki koszt przechowywania? To od ilości zależy?

    Synek 2016❤️walczymy o rodzeństwo :)
    PCOS
    Mąż Azoospermia
    3x iui
    24.11.2018 krótki protokół(30 pobranych komórek-18 dojrzałych, 12 zamrozonych6zaplodnionych)3 zarodki
    24.11.2018 hiperka
    11.12.2018 transfer od.
    12.01.transfer od.
    04.02.transfer od.
    14.03.transfer 4.2.2❄️
    19.03. 5dpt beta 8
    21.03 7dpt beta 37
    23.03 9dpt 163 😍
    04.04. 21dpt 9917 🤗
    10.04 27dpt ❤️
    f2w3skjo5ywc6bki.png
    [img][/img]
  • Hercia35 Autorytet
    Postów: 918 273

    Wysłany: 9 listopada 2018, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja dzis po wizycie u dr Chrostowskiego. Od nastepnej miesiączki zaczynam brac tabletki antykonc. Bede mieć długi protokół. Jak wszystko pojdzie zgodnie z planem to transfer przypadnie na przelom grudnia/stycznia. Ech... az to wszystko jeszcze do mnie nie dociera. Ale cieszę sie ze działamy :)

    lipa lubi tę wiadomość

    36 lat
    2010 Syn :)
    Endometrioza, AMH 0,90
    3 IUI :(
    Artvimed Kraków
    23.11.2018 start in vitro (długi protokół)
    09.01.2019 punkcja (9 pęcherzyków, 7 komórek, 3 dojrzale, 1 zaplodniona)
    12.01.2019 ❄
    08.04.2019 transfer 3 dniowej ❄ nieudany
    05.2019 start II in vitro (Macierzyństwo Kraków)
    13.06.2019 punkcja (4 pobrane komórki, 3 dojrzałe, 3 zapłodnione)
    18.06.2019 ❄❄❄ 5 dniowe blastki
  • lipa Autorytet
    Postów: 2624 2492

    Wysłany: 9 listopada 2018, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zanes wrote:
    A jaki koszt przechowywania? To od ilości zależy?
    Niecałe 800 zł rocznie, niezależnie od ilości.

    starania od 2011 roku - endometrioza, PCOS, hashimoto
    2xIUI, 3xIVF, 6 transferów
    dxomkrhm9veb5x10.png
    2fwa9jcg9qguok4q.png
  • Ajaj88 Ekspertka
    Postów: 152 98

    Wysłany: 9 listopada 2018, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dzięki za wszystkie informacje :) bardzo cenne , oby się wszystkie maluchy zadomowiły :)

    Lipa - świetny awatar widzę ze lubimy te samą książkę / film ;)

    Mam pytanie do tych z Was które już jakiś czas leczą się w artvimedzje - czy jeśli ze względu na cykl np punkcja lub transfer przypadają w niedziele / święto wolne od pracy - czy taki zabieg się odbywa ? Tak się zastanawiam czy moja punktacja / transfer nie przypadnie w okolicach Świąt , czy taki zabieg się odracza ?

    Hercia35, lipa lubią tę wiadomość

    oar89jcgvq96f36f.png
  • Ajaj88 Ekspertka
    Postów: 152 98

    Wysłany: 9 listopada 2018, 23:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hercia35 wrote:
    Dziewczyny ja dzis po wizycie u dr Chrostowskiego. Od nastepnej miesiączki zaczynam brac tabletki antykonc. Bede mieć długi protokół. Jak wszystko pojdzie zgodnie z planem to transfer przypadnie na przelom grudnia/stycznia. Ech... az to wszystko jeszcze do mnie nie dociera. Ale cieszę sie ze działamy :)

    Hercia - Ty u dr Ch. ? Jakie u Ciebie wskazania do długiego protokołu ?

    oar89jcgvq96f36f.png
  • Hercia35 Autorytet
    Postów: 918 273

    Wysłany: 10 listopada 2018, 07:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajaj88 wrote:
    Hercia - Ty u dr Ch. ? Jakie u Ciebie wskazania do długiego protokołu ?
    Tak, u dr Ch. :) u mnie niska rezerwa jajnikowa, podejrzenie adenomiozy i endometriozy.

    36 lat
    2010 Syn :)
    Endometrioza, AMH 0,90
    3 IUI :(
    Artvimed Kraków
    23.11.2018 start in vitro (długi protokół)
    09.01.2019 punkcja (9 pęcherzyków, 7 komórek, 3 dojrzale, 1 zaplodniona)
    12.01.2019 ❄
    08.04.2019 transfer 3 dniowej ❄ nieudany
    05.2019 start II in vitro (Macierzyństwo Kraków)
    13.06.2019 punkcja (4 pobrane komórki, 3 dojrzałe, 3 zapłodnione)
    18.06.2019 ❄❄❄ 5 dniowe blastki
  • frustratio Autorytet
    Postów: 446 199

    Wysłany: 10 listopada 2018, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajaj88 wrote:
    Dziewczyny dzięki za wszystkie informacje :) bardzo cenne , oby się wszystkie maluchy zadomowiły :)

    Lipa - świetny awatar widzę ze lubimy te samą książkę / film ;)

    Mam pytanie do tych z Was które już jakiś czas leczą się w artvimedzje - czy jeśli ze względu na cykl np punkcja lub transfer przypadają w niedziele / święto wolne od pracy - czy taki zabieg się odbywa ? Tak się zastanawiam czy moja punktacja / transfer nie przypadnie w okolicach Świąt , czy taki zabieg się odracza ?

    Mi dr mówił, że jeśli punkcja lub transfer wypadnie w niedzielę to otwierają wtedy, a o świętach to nie wiem bo u mnie wszystko zadzieję się w listopadzie. A później to się zobaczy.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 10 listopada 2018, 09:31

    Starania od 2015 r.
    30 lat, AMH 1,6
    08.2017 sono HSG- lewy jajowody drozny, prawy niewiadomo.
    02.2018 histeroskopia- oba jajowody drożne.
    3 x iui nieudane.
    Mąż- słabe nasienie
    11. 2018 - pierwsze ivf nieudane.
    03.2019 - drugie ivf nieudane.
    Odpoczywamy.
  • frustratio Autorytet
    Postów: 446 199

    Wysłany: 10 listopada 2018, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hercia35 wrote:
    Tak, u dr Ch. :) u mnie niska rezerwa jajnikowa, podejrzenie adenomiozy i endometriozy.

    Jakie masz objawy adenomiozy?

    Starania od 2015 r.
    30 lat, AMH 1,6
    08.2017 sono HSG- lewy jajowody drozny, prawy niewiadomo.
    02.2018 histeroskopia- oba jajowody drożne.
    3 x iui nieudane.
    Mąż- słabe nasienie
    11. 2018 - pierwsze ivf nieudane.
    03.2019 - drugie ivf nieudane.
    Odpoczywamy.
  • Hercia35 Autorytet
    Postów: 918 273

    Wysłany: 10 listopada 2018, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    frustratio wrote:
    Jakie masz objawy adenomiozy?
    U mnie dopiero dr Chrostowski podejrzewal adenomioze, bo wszyscy poprzedni lekarze ktorzy mnie badali twierdzili ze mam miesniaka. Aczkolwiek ta adenomioza tez nie jest potwierdzona, bo to trzeba by zrobic rezonans. Ja mam bolesne miesiaczki, plamiemia przed i dosc obfite. No i brak ciąży tez moze byc objawem...

    36 lat
    2010 Syn :)
    Endometrioza, AMH 0,90
    3 IUI :(
    Artvimed Kraków
    23.11.2018 start in vitro (długi protokół)
    09.01.2019 punkcja (9 pęcherzyków, 7 komórek, 3 dojrzale, 1 zaplodniona)
    12.01.2019 ❄
    08.04.2019 transfer 3 dniowej ❄ nieudany
    05.2019 start II in vitro (Macierzyństwo Kraków)
    13.06.2019 punkcja (4 pobrane komórki, 3 dojrzałe, 3 zapłodnione)
    18.06.2019 ❄❄❄ 5 dniowe blastki
  • Hercia35 Autorytet
    Postów: 918 273

    Wysłany: 10 listopada 2018, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajaj88 wrote:
    Dziewczyny dzięki za wszystkie informacje :) bardzo cenne , oby się wszystkie maluchy zadomowiły :)

    Lipa - świetny awatar widzę ze lubimy te samą książkę / film ;)

    Mam pytanie do tych z Was które już jakiś czas leczą się w artvimedzje - czy jeśli ze względu na cykl np punkcja lub transfer przypadają w niedziele / święto wolne od pracy - czy taki zabieg się odbywa ? Tak się zastanawiam czy moja punktacja / transfer nie przypadnie w okolicach Świąt , czy taki zabieg się odracza ?
    Mnie może wypasc w Sylwestra/ Nowy Rok :D

    36 lat
    2010 Syn :)
    Endometrioza, AMH 0,90
    3 IUI :(
    Artvimed Kraków
    23.11.2018 start in vitro (długi protokół)
    09.01.2019 punkcja (9 pęcherzyków, 7 komórek, 3 dojrzale, 1 zaplodniona)
    12.01.2019 ❄
    08.04.2019 transfer 3 dniowej ❄ nieudany
    05.2019 start II in vitro (Macierzyństwo Kraków)
    13.06.2019 punkcja (4 pobrane komórki, 3 dojrzałe, 3 zapłodnione)
    18.06.2019 ❄❄❄ 5 dniowe blastki
  • Ajaj88 Ekspertka
    Postów: 152 98

    Wysłany: 10 listopada 2018, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frustratio - dzięki za info, jestem trochę spokojniejsza chociaż jak zacznę stymulację w połowie grudnia to końcówka wypada na święta właśnie no nic zobaczymy może uda się jakimś cudem wcześniej.

    Hercia - tak sobie myśle - ze nawet jak zabieg wypadnie Ci na sylwester / nowy rok to musi się odbyć przecież nie możesz z tym czekać i trzeba działać w określonym czasie

    oar89jcgvq96f36f.png
  • Hercia35 Autorytet
    Postów: 918 273

    Wysłany: 10 listopada 2018, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajaj88 wrote:
    Frustratio - dzięki za info, jestem trochę spokojniejsza chociaż jak zacznę stymulację w połowie grudnia to końcówka wypada na święta właśnie no nic zobaczymy może uda się jakimś cudem wcześniej.

    Hercia - tak sobie myśle - ze nawet jak zabieg wypadnie Ci na sylwester / nowy rok to musi się odbyć przecież nie możesz z tym czekać i trzeba działać w określonym czasie
    Mysle, ze tak. Lekarze na pewno sie licza z taka ewentualnoscia i przeciez rozpoczynając procedure biorą za to odpowiedzialność, nie moga potem zostawic kobiety na lodzie. Myślę, ze juz nie jeden taki przypadek mieli ze zabieg wypadal w jakieś święta.
    Ja np na początku strasznie sie burzylam ze ta klinika jest czesto zamknięta (czytajac na stronie), myslalam co to za klinika, co z tymi kobietami ktore akurat wtedy MUSZĄ przyjść?? Nie wiedzialam ze to chodzi o nowe pacjentki ktore jeszcze nie sa zapisane. Stałe pacjentki maja zapewnioną opiekę caly czas :)

    Ajaj88 lubi tę wiadomość

    36 lat
    2010 Syn :)
    Endometrioza, AMH 0,90
    3 IUI :(
    Artvimed Kraków
    23.11.2018 start in vitro (długi protokół)
    09.01.2019 punkcja (9 pęcherzyków, 7 komórek, 3 dojrzale, 1 zaplodniona)
    12.01.2019 ❄
    08.04.2019 transfer 3 dniowej ❄ nieudany
    05.2019 start II in vitro (Macierzyństwo Kraków)
    13.06.2019 punkcja (4 pobrane komórki, 3 dojrzałe, 3 zapłodnione)
    18.06.2019 ❄❄❄ 5 dniowe blastki
  • Zanes Autorytet
    Postów: 1767 974

    Wysłany: 10 listopada 2018, 13:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też tyle wiem że w sobotę i niedzielne w razie potrzeby otwierają kliniki. A co do świąt lepiej zapytać bo mi dr mówiła że zaczniemy teraz bo wyrobimy się przed świętami.

    Synek 2016❤️walczymy o rodzeństwo :)
    PCOS
    Mąż Azoospermia
    3x iui
    24.11.2018 krótki protokół(30 pobranych komórek-18 dojrzałych, 12 zamrozonych6zaplodnionych)3 zarodki
    24.11.2018 hiperka
    11.12.2018 transfer od.
    12.01.transfer od.
    04.02.transfer od.
    14.03.transfer 4.2.2❄️
    19.03. 5dpt beta 8
    21.03 7dpt beta 37
    23.03 9dpt 163 😍
    04.04. 21dpt 9917 🤗
    10.04 27dpt ❤️
    f2w3skjo5ywc6bki.png
    [img][/img]
  • Różyczka Autorytet
    Postów: 708 1177

    Wysłany: 11 listopada 2018, 03:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny,
    pamiętacie może jak długo czekałyście na wyniki badań z wymazów ( cytologia, biocenoza i chlamydia )
    Robiłyście je w Artvimedzie?
    Ja się trochę zagapilam, mam we wtorek podglądanie jajeczek, może się okazać, że po kilku dniach punkcja...
    A może wiecie, czy na Gallla jutro pracują?

  • Bardolka Autorytet
    Postów: 1036 661

    Wysłany: 11 listopada 2018, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam iui w sobotę, był tłok jak na Marszałkowskiej :) same zabiegi, pytałam pani Iwonki czy to na cały weekend, to mówiła, że jutro też mają dużo, ale troszkę mniej. Daktylek miała mieć iui w wielką sobotę, wyszło wcześniej, ale nie robili z tym problemu, że wstępnie był taki plan :)

    Hania urodziła się 24.XII.2018 :) jest idealna :)

    Nierówna walka od 6.2014.
    Ureaplasma/Insulinooporność/
    Polipy / histeroskopia 3.2016 /3.2018
    Poronienie 6.2016 12.2017

    Sytuacja ma zawsze rację, bo jest, bo się zdarzyła, czy dobra, czy zła.
  • Zanes Autorytet
    Postów: 1767 974

    Wysłany: 11 listopada 2018, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Różyczka wrote:
    Hej Dziewczyny,
    pamiętacie może jak długo czekałyście na wyniki badań z wymazów ( cytologia, biocenoza i chlamydia )
    Robiłyście je w Artvimedzie?
    Ja się trochę zagapilam, mam we wtorek podglądanie jajeczek, może się okazać, że po kilku dniach punkcja...
    A może wiecie, czy na Gallla jutro pracują?

    Ja nie robiłam w Artvimedzie ale Biocenoza szybko jakoś na drugi dzień jest a Chlamydia i cytologia po 4 dniach miałam wyniki.

    Różyczka lubi tę wiadomość

    Synek 2016❤️walczymy o rodzeństwo :)
    PCOS
    Mąż Azoospermia
    3x iui
    24.11.2018 krótki protokół(30 pobranych komórek-18 dojrzałych, 12 zamrozonych6zaplodnionych)3 zarodki
    24.11.2018 hiperka
    11.12.2018 transfer od.
    12.01.transfer od.
    04.02.transfer od.
    14.03.transfer 4.2.2❄️
    19.03. 5dpt beta 8
    21.03 7dpt beta 37
    23.03 9dpt 163 😍
    04.04. 21dpt 9917 🤗
    10.04 27dpt ❤️
    f2w3skjo5ywc6bki.png
    [img][/img]
  • agika88 Autorytet
    Postów: 1751 1144

    Wysłany: 11 listopada 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny życzę Wam powodzenia:) Ja po pierwszym transferze u dr Chrostowskiego. Mam nadzieje ze sie uda. Czy Wy też "zaliczylyscie" juz wszystkich lekarzy w Artvimedzie?:) Wolałabym by prowadził mnie jednen lekarz jak w sumie chyba kazda z nas:)

    lipa lubi tę wiadomość

    PCOS

    1 IUI- 01.2017 nieudana
    2 IUI- 02.2017 ciąża pozamaciczna :(
    3 IUI- 11.2017 nieudana
    4 IUI- nieudane

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer :(
    2 IVF- BRAK ZARODKÓW
    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.1.2) (4.3.3)

    transfer crio zarodka (4.1.1) puste jajo plodowe
‹‹ 626 627 628 629 630 ››

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)