Forum Starając się z pomocą medyczną Badania hormonalne
Odpowiedz

Badania hormonalne

Oceń ten wątek:
  • ania_mr Autorytet
    Postów: 904 688

    Wysłany: 29 listopada 2012, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziś zrobiłam badanie progesteronu oraz prolaktyny, krew mi nie chciała lecieć i wkłuwali się do mnie aż 4 razy;( więc teraz czekam do jutra na wyniki.

    relgh371tnvgf6k5.png77d19a1547e45cc4.png
  • ania_mr Autorytet
    Postów: 904 688

    Wysłany: 4 grudnia 2012, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Prolaktyne i progestreron zrobiłam sobie w 23 dniu. Teraz czekam na wyniki. Dziś mi się zaczął okres. I zastanawiam się kiedy mogę zrobić LH, FSH, estradiol, TSH, testosteron w których dniach??

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 grudnia 2012, 19:15

    relgh371tnvgf6k5.png77d19a1547e45cc4.png
  • anulek89 Przyjaciółka
    Postów: 107 23

    Wysłany: 5 grudnia 2012, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    TSH obojętne w którym dc, testosteron raczej też.

    ?pokaz=797650d44de55faba.png
    i.png
  • ania_mr Autorytet
    Postów: 904 688

    Wysłany: 5 grudnia 2012, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    odebrałam wyniki
    prolaktyna 28,740 ng/ml
    progesteron 8,750 ng/ml

    relgh371tnvgf6k5.png77d19a1547e45cc4.png
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 5 grudnia 2012, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania masz za wysoka prolaktynę...pewnie dostaniesz od lekarza Bromergon

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • ania_mr Autorytet
    Postów: 904 688

    Wysłany: 5 grudnia 2012, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale myślę zrobić badania tarczycy zrobić

    relgh371tnvgf6k5.png77d19a1547e45cc4.png
  • Iwi85 Koleżanka
    Postów: 66 4

    Wysłany: 10 grudnia 2012, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny moze to glupie pytanie ale w 21 dc mam zrobic badanie progesteronu. Ten dzien wypada w srode a jutro moj mezus ma urodzinki i tak sie zastanawiam czy moge lyknac troche winka ;) czy alkohol bedzie mial wplyw na badanie????

    8f92f8bfc73511b7b90b7bd2c0b44de3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2012, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwi85 wrote:
    Dziewczyny moze to glupie pytanie ale w 21 dc mam zrobic badanie progesteronu. Ten dzien wypada w srode a jutro moj mezus ma urodzinki i tak sie zastanawiam czy moge lyknac troche winka ;) czy alkohol bedzie mial wplyw na badanie????

    jak troche łykniesz to nie powinno nic zaszkodzic!!!;-)

  • Iwi85 Koleżanka
    Postów: 66 4

    Wysłany: 10 grudnia 2012, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki za szybka odpowiedz :) nie mam zamiaru pic nie wiadomo ile :) lampka lub dwie wina :)pewnie skonczy sie na jednej tak na wszelki wypadek ;)

    8f92f8bfc73511b7b90b7bd2c0b44de3.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2012, 19:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwi85 wrote:
    dzieki za szybka odpowiedz :) nie mam zamiaru pic nie wiadomo ile :) lampka lub dwie wina :)pewnie skonczy sie na jednej tak na wszelki wypadek ;)

    No to lampka wina to i dla zdrowia na krażenie dobra jest!!;-)

  • Iwi85 Koleżanka
    Postów: 66 4

    Wysłany: 10 grudnia 2012, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AGA 30 wrote:
    Iwi85 wrote:
    dzieki za szybka odpowiedz :) nie mam zamiaru pic nie wiadomo ile :) lampka lub dwie wina :)pewnie skonczy sie na jednej tak na wszelki wypadek ;)

    No to lampka wina to i dla zdrowia na krażenie dobra jest!!;-)

    dokładnie ;) a jak tam sytuacja u Ciebie? :)

    8f92f8bfc73511b7b90b7bd2c0b44de3.png
  • PAREL Ekspertka
    Postów: 237 235

    Wysłany: 10 grudnia 2012, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanie czy jak miałyście badaną prolaktyne po pierwszym pobraniu musiałyście siedzieć przez godzinę? Bo ja wybrałam sie na miasto pozałatwiać kilka spraw i zastanawiam sie czy ta aktywnosc mogla wpynąć na wysoki wynik po obciążeniu, bez obciążenia miałam w normie natomiast po tabletce wzrosła 17 razy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 grudnia 2012, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, ja nie wiem jak wysoka mam prolakyne, ale w liscie od lekarza bylo napisane ze jest podwyzszona, myslicie ze wysle mnie na badania tarczycy i przysadki ?? Mam skierowanie do endykrologa.

  • иιєиσямαℓиα Autorytet
    Postów: 4835 2801

    Wysłany: 5 stycznia 2013, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daria wrote:
    Hej dziewczyny, ja nie wiem jak wysoka mam prolakyne, ale w liscie od lekarza bylo napisane ze jest podwyzszona, myslicie ze wysle mnie na badania tarczycy i przysadki ?? Mam skierowanie do endykrologa.

    myślę, że zaleci ci TSH, FT3, FT4 i prolaktynę po obciążeniu.

    <3 Aniołek (8tc) 25.06.2012
    qb3ctgf6zex9o3p8.png
  • иιєиσямαℓиα Autorytet
    Postów: 4835 2801

    Wysłany: 5 stycznia 2013, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny orientujecie się, w którym dniu cyklu powinnam zrobić badanie testosteronu?

    <3 Aniołek (8tc) 25.06.2012
    qb3ctgf6zex9o3p8.png
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 5 stycznia 2013, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    иιєиσямαℓиα wrote:
    dziewczyny orientujecie się, w którym dniu cyklu powinnam zrobić badanie testosteronu?

    z tego co ja pamiętam miałam robione w 3 dniu cyklu :)

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • иιєиσямαℓиα Autorytet
    Postów: 4835 2801

    Wysłany: 5 stycznia 2013, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fedra wrote:
    иιєиσямαℓиα wrote:
    dziewczyny orientujecie się, w którym dniu cyklu powinnam zrobić badanie testosteronu?

    z tego co ja pamiętam miałam robione w 3 dniu cyklu :)

    dzięki za odpowiedź.
    kurcze czyli powinnam dzisiaj....
    A w 5tym jeszcze nie będzie za późno??

    <3 Aniołek (8tc) 25.06.2012
    qb3ctgf6zex9o3p8.png
  • alexast Autorytet
    Postów: 1103 1806

    Wysłany: 10 stycznia 2013, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    spokojnie, ja robiłam LH, FSH, estradiol, TSH, testosteron, progesteron raz w 5dc i raz w 3dc
    więc do 5dc jeszcze można :)
    w drugiej fazie się przeważnie bada między 19-21 dniem cyklu u mnie progesteron, estradiol
    TSH obojętnie który dzień cyklu, a co do testosteronu to nie wiem.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 stycznia 2013, 09:18

    5djys65g3oi6ttof.png
    17u9j44jpb186k7u.png
  • kikki212 Debiutantka
    Postów: 15 0

    Wysłany: 13 lutego 2013, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka pomozcie mi zinterpretowac moje wyniki, badanie w 23dc, tsh 2,8 jestem na 1 tab euthyroxu , prog 11,32 przy normie 1,7 do 27. Prolaktyna naczczo 271 a po obciazeniu 5375. Cykl prawdopodobnie bezowulacyjny z luf :-( co wy na to?

  • ania_mr Autorytet
    Postów: 904 688

    Wysłany: 13 lutego 2013, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chciałabym zrobić badanie w 21 dniu prolaktyny i estradiol jak myślicie można je złączyć wole robić dwa badania na raz bo u mnie łatwo krwi się nie pobiera:(

    Rybeńka lubi tę wiadomość

    relgh371tnvgf6k5.png77d19a1547e45cc4.png
1 2 3 4
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ