CLO
-
WIADOMOŚĆ
-
U mnie niestety dzisiaj 1 dc ostatniego cyklu na CLO. Od 5 dnia zwiększona dawka do 100 mg dziennie. Nadal nie wiem, jak brać. Ale chyba lepiej jedną rano, drugą wieczorem?
Jestem naprawdę zrezygnowana. Nigdy nie miałam tak długiej fazy lutealnej. 13 dni. Wczoraj po zaczęłam plamić, a dzisiaj to już bóle brzucha, pleców i krwotok wczoraj niepotrzebnie brałam acard, bo będę umierać...Laura 01.09.2019 🩷
Szymon 27.12.2023 🩵 -
teverde wrote:Niechcący ta kropka, sorka. Nie znam się za bardzo ale ja po jednym cyklu z CLO mam dwie torbiele, ale to mały pikuś bo w ciąży też jestem Tylko ja brałam od razu podwójną dawkę i nie brałam nic na pęknięcie. A pękły 3 pęcherzyki. Tyle wiem Powodzenia!
teverde lubi tę wiadomość
Laura 01.09.2019 🩷
Szymon 27.12.2023 🩵 -
Narazie nie mam o czym opowiadać, bo cały czas czekam aż ten cykl się skończy i będę mogła zacząć z clo. Ale jestem z wami, życzę wam, żeby się udało. Ja się czuję paskudnie, mnóstwo wody mi się zbiera w organizmie, chociaż sporo piję i dużo się ruszam. Podobno clo też może powodować zatrzymywanie wody, więc skoro bez niego tak mi się zatrzymuje to chyba z nim nie będzie gorzej. Czy wy macie jakąś receptę na tą wodę?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 września 2018, 07:18
-
Ja miałam owu w 18 dc kilka razy i ciąża też z 18. A teraz mi się coś poprzestawiało i miałam 24 dc. Może faktycznie od 3 dnia zacząć? Od jutra? Ale lekarz zalecal od 5. Mam PCOS więc może dlatego? I Endo jest ponoć mniej obciążone z CLO od 5 dnia. I w ulotce też podwójna dawka jest rozpisany od 5Laura 01.09.2019 🩷
Szymon 27.12.2023 🩵 -
nick nieaktualny
-
alex0806 wrote:Ja miałam owu w 18 dc kilka razy i ciąża też z 18. A teraz mi się coś poprzestawiało i miałam 24 dc. Może faktycznie od 3 dnia zacząć? Od jutra? Ale lekarz zalecal od 5. Mam PCOS więc może dlatego? I Endo jest ponoć mniej obciążone z CLO od 5 dnia. I w ulotce też podwójna dawka jest rozpisany od 5Endometrioza II st, wodniak jajowodu lewego, Amh 0,4, morfologia 3%