Forum Starając się z pomocą medyczną Gameta Rzgów, Łódź ivf
Odpowiedz

Gameta Rzgów, Łódź ivf

Oceń ten wątek:
  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4814 3323

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to może ja męża poproszę byśmy pojechali.
    W sumie jakoś już nie chce mi się tej iui. Już siły nie mam na to. A nadzieja całkowicie jakoś padła już.

    29l.4,5roku starań, iui, ivf, Aniołki, a na koniec dwa Cudy ❤️

    wnidio4pt1tnqdku.png

    atdcmg7y2012gdqt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny.... Na moim forum o kd, które wciąż istnieje, ale nie mam tam juz miejsca dla mnie, poznałam 6 wspaniałych dziewczyn. W zasadzie ze 20, ale z ta 6 mam kontakt do dzis. Wszystkie, ze mną włącznie, podchodziły do kd. Żadna z nas nie miała przywileju SPRÓBOWAC podejść do inv na naszych komórkach... Został nam tylko i wyłącznie program z kd. Komercyjny. Drogi! Czasem słyszę jak moja przyjaciółka zali sie, ze w programu rządowym musiała zapłacić za lek 70zl. Moje procedury kosztowały "tylko" 40 tys, ale mojej koleżanki na tym forum poznanej, 90. Tak, 90 tys... Dzis jej córka ma 2,5mca. Inna, która zaszła jako pierwsza w ciąże w 1 procedurze, po 1 et pożyczyła te pieniądze i do dzis je oddaje. Ale to nie tylko kasa. To świadomość dawstwa... Gdy moj mąż oddawał nasienie do inv ja byłam w domu. Gdy Wasi mężowie oddają nasienie Wy jesteście wybudzane po pick up'ie... Wasze jajeczka, Wasze gamety... Wracając do sedna, każda z tych 6 dziewczyn jest matka. 5 urodziło swoje dzieci, jedna jest w 27 tygodniu ciąży, ja na jej początku. Ale udało sie KAŻDEJ! Wiec nie marudzicie proszę Was tylko bierzcie sie za swoje sprawy nim rząd wprowadzi radykalne zmiany, nim zakaże in vitro. Nikt nam nie powiedział,ze bedzie lekko bo to jest trudne na każdym etapie. Ale po każdym upadku trzeba zagryźć zeby i wstać. Proszę Was!! Walczcie o swoje szczęście! I sie nie roztkliwiajcie nas sobą. Wierzę w Was!

    zielinka_97, ancoma, sylvuś, pragnaca dzidziusia lubią tę wiadomość

  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4814 3323

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To nie tak, ze chce by ktos mi wspolczul, tylko po prostu te wizyty, droga. Kasa tu nie ma znaczenia. Tylko po prostu psychicznie mi się już nie chce. Tu na miejscu to moglam sobie chodzić, a teraz dwie godziny drogi w samotnosci, jakos taki braki brak wsparcia od meza. No zrobimy iui ile trzeba bedzie. I tyle z nim rozmowy. Nie interesuje go jak to przebiega itp. No nic. Dlatego mi tez juz sie nie chce walczyć. Bo to powinniśmy chcieć oboje, a nie tylko ja.
    Podziwiam Was i waszych mężów, że Wam się chce cały czas.

    29l.4,5roku starań, iui, ivf, Aniołki, a na koniec dwa Cudy ❤️

    wnidio4pt1tnqdku.png

    atdcmg7y2012gdqt.png
  • zielinka_97 Autorytet
    Postów: 2419 986

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja z kolei psychicznie daje rade jesli chodzi o wole walki i wizyty, zabiegi, ale kurka finansowo jak pomysle o komercji to mi slabo. Nie szkoda mi na to wydac pieniedzy, ale zeby sie nie zadluzac ti na jedno podejscie bede rok zbierac i tylko to mnie psychicznie wykancza.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 stycznia 2016, 20:38

    Luty 2016 - 2 ivf, 4 blastki, transfer 4 bb 23.02, beta 10 dpt 119, 13 dpt 408, 15 dpt 1243, 17.03 23 dpt mamy <3, 31.10.2016 synuś jest z nami <3
    Crio 4cc 29.11. 7dpt 53 9dpt 125 12dpt 430. 23.12.17 24dpt najpiękniejszy prezent świąteczny, mamy ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane.. Wiem. Wszystko rozumiem. Tylko jedno zdanie- na końcu tej trudnej drogi czeka na Was NAGRODA. Trzeba po nią sięgnąć i te trudna drogę przeżyć.

  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4814 3323

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedna ma tak wole walki, inna jakby chciala kasę, a jednak to nas przerasta...

    29l.4,5roku starań, iui, ivf, Aniołki, a na koniec dwa Cudy ❤️

    wnidio4pt1tnqdku.png

    atdcmg7y2012gdqt.png
  • zielinka_97 Autorytet
    Postów: 2419 986

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jasne spoko, ja odloze kase przez rok, ale sa pary ktore w zyciu bez refundacji nie dadza rady. Straszne co ten rzad zrobil.

    Polly_love lubi tę wiadomość

    Luty 2016 - 2 ivf, 4 blastki, transfer 4 bb 23.02, beta 10 dpt 119, 13 dpt 408, 15 dpt 1243, 17.03 23 dpt mamy <3, 31.10.2016 synuś jest z nami <3
    Crio 4cc 29.11. 7dpt 53 9dpt 125 12dpt 430. 23.12.17 24dpt najpiękniejszy prezent świąteczny, mamy ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie. Straszne to bedzie wtedy kiedy ten rząd zabroni in vitro. Pieniądze są do zdobycia. Zawsze, ale z zakazem nic nie zrobisz :(

  • zielinka_97 Autorytet
    Postów: 2419 986

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie zakaza. Ustawa przeszla, oni nie mieli z tym nic wspolnego wiec dla kk sa czyscu i swieci. Beda sie babrac w korytku o ytrzymanie wladzy ale in vitro juz ich nie będzie obchodzic. Zobaczymy ile dzieci urodzi sie z programu prokreacyjnego i szybko wroca do ivf albo zafalszuja fakty. Jak ktos ma kase to nawet i w Czechach zrobi ivf w najgorszym wypadku, a tak bez ti mozna zbierac a czas prokreacyjny ucieka. Ja jeszcze zamierzam tak kombinowac zebu zdazyc przed ucieciem refundacji lekow. Zreszta co ka gadam, przecież zaraz bede w ciazy i juz.

    Polly_love, Martoszka lubią tę wiadomość

    Luty 2016 - 2 ivf, 4 blastki, transfer 4 bb 23.02, beta 10 dpt 119, 13 dpt 408, 15 dpt 1243, 17.03 23 dpt mamy <3, 31.10.2016 synuś jest z nami <3
    Crio 4cc 29.11. 7dpt 53 9dpt 125 12dpt 430. 23.12.17 24dpt najpiękniejszy prezent świąteczny, mamy ❤️
  • zielinka_97 Autorytet
    Postów: 2419 986

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heh moj tel nor nadaza za moim klepaniem w ekran

    Luty 2016 - 2 ivf, 4 blastki, transfer 4 bb 23.02, beta 10 dpt 119, 13 dpt 408, 15 dpt 1243, 17.03 23 dpt mamy <3, 31.10.2016 synuś jest z nami <3
    Crio 4cc 29.11. 7dpt 53 9dpt 125 12dpt 430. 23.12.17 24dpt najpiękniejszy prezent świąteczny, mamy ❤️
  • freya Ekspertka
    Postów: 224 158

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanie o badanie HBs. Jakie to ma być dokładnie HBs antygen czy przeciwciała anty- HBs? Zrobiłam to drugie a teraz patrze, że przy pierwszej procedurze miałam ten pierwszy badany...

    nmbem08.png
    Aniołek (24.07.2013r.) 7 tc
    02/03.2015r.- I ICSI- Brak zarodków
    05.2015 r.- II ICSI- P8B :(
    12.02.2016r. III ICSI-ET 3-dniowego zarodka- CB :(
  • ancoma Autorytet
    Postów: 792 185

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Polly_love wrote:
    Moja immunologia:

    -Test IMK (multiTest) jest to tzw subpopulacje limfocytów:limfocyty T, limfocyty B, Limfocyty helper CD3/CD4%,limfocyty supersor CD3/CD8%, współczynnik (h/s) CD4/CD8, komorki NK%
    -ANA2
    -p/c beta-2-glikoproteinowe igg/igm
    -p/c kardiolipinie igg/
    - p/c antyg.łożyska APA
    - ocena cytokin i współczynnika TH1/TH2: interferon gamma, interleukina10, interleukina4,interleukina5, interleukina2, wskaźnik IFN/IL4, IFN/IL10,TNF/II10

    Trochę tego jest.

    Nie chciałam pisać o mojej becie z uwagi na Anię. Ale teraz, gdy wypisywałam immunologię, pomyslałam, że może Ciebie Aniu, to wszystko zmotywuje. Byś walczyła, nie poddawała sie i nie dawała za wygraną. Immunologia jest istotna. Lepiej wydać te pieniądze niż strzelać kulą w płot... Trzymam za Was kciuki.

    Progesteron 11,2, bhcg 8085 :)
    Tez juz mam kilka badań zrobionych z tego panelu . A to sa juz wszystki ektóre miałaś ?? jest to co kazał Ci dorobić po wizycie u niego ??
    Paulina bardzo ciesze sie z Twojej bety i zobaczysz to beda blizniaki ;)
    Któraś z dziwczyn pisała ze nie ma wsparcia meza , nie wiem jak u wszytskich jest , pewnie u kazdej troche inaczej . Mój narzeczoy ( albo partner nie wiem co teraz obowiazuje w nomenklaturze ) robi to co mu sie powie ze jest do zrobienia , działa zadaniowo , trzeba cos zrobic to sie poprostu robi i nie rozstrzasa za bardzo nad tym .czasami mam o to do niego pretensje , ale jak tak spojrze na to z boku to wiem ze on tez to przezywa i chyba nie dokonca potrafi sobie z tym sobie poradzic wiec nie dopuszcza uczuc do głowy

  • sylvuś Autorytet
    Postów: 1144 976

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 23:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ancoma przykro mi bardzo :(
    Walcz dalej ,na pewno się uda,na wątku in vitro Amelka była cudowna,walczyła do upadłego i ma kochane Maleństwo <3
    Więc uda się Każdej z Nas :)

    Miło mi Was poznać- po imionach :)
    Moje to Sylwia.
    Buziaki i miłej nocki !!!

    Polly_love lubi tę wiadomość

    W życiu bywają noce i dnie ale bywają też niedziele...
    Ja swoją już dostałam od losu:)

    "https://www.suwaczki.com/tickers/iv09gu1r4bn550rd.png"
  • takasobieja Autorytet
    Postów: 2289 1526

    Wysłany: 28 stycznia 2016, 00:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jezu dziewczyny jaka ja głupia. Upieram się ze mam jakiś stan zapalny ze 4 st czystości pochwy a dopiero teraz pokusilo mnie zeby wejść na wyniki online i mam 4 Ale w skali do 10 :P a nie do 4... Mam brak bakterii, grzybów, itd. Mam liczne leukovyty owszem. Ale też 0 jakiś paleczek. No i dużo tych kwasu mlekowego :) więc dobrze hehe. A ja nie wiedziałam co to Lactobacillus i byłam pewna ze cos mi sie tam rozwija a to te dobre bakterie :P

    sylvuś, Anatolka lubią tę wiadomość

    Gameta Rzgów
    III procedury ivf. (4 mrozaczki :))
    4 Crio 29.02.15 2x4cc - 7dpt - betaHcg 109.6, 9dpt - 273,6 11dpt- 603,2, 14dpt - 1897 ;)
    08.09.2016r. - narodziły się moje skarby w 30t+0d.
    Leoś 1580g i Laura 1420g. <3
  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4814 3323

    Wysłany: 28 stycznia 2016, 07:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To tak jak ja, tez mam duzo lacibios, ale i leukocytow( to pewnie przez seks z mezem dzien wczesniej), bo nie wiedzielismy, ze sie tak sprawy potoczą szybko.

    Paulina- my teraz mielismy miec antygen , a jak np. robilam hsg to oba musialam miec.

    29l.4,5roku starań, iui, ivf, Aniołki, a na koniec dwa Cudy ❤️

    wnidio4pt1tnqdku.png

    atdcmg7y2012gdqt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 stycznia 2016, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marta, ja zrobiłam Wszytko co mi zlecił IP i W. Generalnie sie na tym nie znam :) jak Ci ktoś kiedy zleci- rób ;)
    Asiamar, kciuki za betę na pokładzie ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 stycznia 2016, 08:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bliska koleżeńska oznaczyła AMH-22,99 to dobry wynik prawda?

  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4814 3323

    Wysłany: 28 stycznia 2016, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Strasznie duzy. Nie ma przypadkiem pcos lub pco?

    29l.4,5roku starań, iui, ivf, Aniołki, a na koniec dwa Cudy ❤️

    wnidio4pt1tnqdku.png

    atdcmg7y2012gdqt.png
  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4814 3323

    Wysłany: 28 stycznia 2016, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zalezy tez od norm.
    Ja mam amh 2,17 i RB powiedziala, ze jest ok.
    A wiem,ze czasami juz od 3 jest podejrzenie wlasnie pco i pcos.

    29l.4,5roku starań, iui, ivf, Aniołki, a na koniec dwa Cudy ❤️

    wnidio4pt1tnqdku.png

    atdcmg7y2012gdqt.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 stycznia 2016, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki, właśnie ona ma PCO....można podejśc do in vitro z takim wynikiem?

‹‹ 118 119 120 121 122 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niechęć do seksu - czy to możliwe? Co zrobić, by staranie się o maluszka znów było przyjemnością?

Znasz ten stan, kiedy od miesięcy lub lat staracie się o wymarzonego potomka? Wasze życie biegnie tak naprawdę od pierwszego dnia cyklu do owulacji, od owulacji do testu ciążowego, od wizyty w laboratorium do wizyty u lekarza - często kolejnego z kolei? Czas biegnie nieubłaganie, a starania nie przynoszą skutku. Mimo chęci coraz częściej pojawia się blokada i niechęć do współżycia. Skąd się to bierze i jak temu zaradzić? Co zrobić, by seks cieszył jak dawniej?

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego