Gameta Rzgów, Łódź ivf
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
balbinka87 wrote:A jeśli można spytać czy Wilczyński przepisał CI kolejne badania albo jakąś terapie która ma pomóc?
nie znam się kompletnie na tym wszystkim i chciałabym znaleźć lekarza który mi pomorze. -
A ja nie polece Wilczynskiego kazal mi zastanowic sie nad adopcja ale dal kolejne skierowanie na badania...badan nie zrobilam ..poszlam do Pasnika i jest Tosia ale to jak napisala Polly to tez moje pobudki osobiste
asiamar lubi tę wiadomość
Starania od 2013r.
2015r. - 2x IUI hsg, histeroskopia
2 maja 2016r. IVF ciąża biochemiczna
12 lipca 2016r. CRIO
12 sierpnia 2016r. CRIO kariotypy ok
3 stycznia 2017r. szczepienia, intralipid i transfer ❤
02.09.17r. urodziła się Tosia ❤
15.10.18r. Aniołek 21.07.19r. urodził się Franio❤ -
Martoszka wrote:Bella jak Twoje wizyty w lutym? Wszystko poszło ok?
Niestety w miedzyczasie na usg w Gamecie, a później z Novum pokazaly sie wodniaki...w maju mam miec laparo.
A jak u Was? Chyba zastanawiacie sie nad druga procedura? -
natty85 wrote:A ja nie polece Wilczynskiego kazal mi zastanowic sie nad adopcja ale dal kolejne skierowanie na badania...badan nie zrobilam ..poszlam do Pasnika i jest Tosia ale to jak napisala Polly to tez moje pobudki osobisteNadzieja umiera ostatnia... czekam na mój mały wielki cud.
Gameta Rzgów . Jest cud ❤ -
Bella93 wrote:Generalnie tak. Mamy zastanowic sie nad przeniesiem zarodkow do Novum.
Niestety w miedzyczasie na usg w Gamecie, a później z Novum pokazaly sie wodniaki...w maju mam miec laparo.
A jak u Was? Chyba zastanawiacie sie nad druga procedura?
My nie będziemy mieć kolejnej procedury. Teraz czekam na okres, który się coś spóźnia i idę na kontrolę wreszcie do Irka. Może on coś wymyśli.M&M -
Martoszka wrote:Oj to nie dobrze z tymi wodniakami. I chcesz usunąć jajowody czy nie?
My nie będziemy mieć kolejnej procedury. Teraz czekam na okres, który się coś spóźnia i idę na kontrolę wreszcie do Irka. Może on coś wymyśli.