Forum Starając się z pomocą medyczną Immunologia. Leki i szczepienia limfocytami.
Odpowiedz

Immunologia. Leki i szczepienia limfocytami.

Oceń ten wątek:
  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5333 3775

    Wysłany: 30 maja 2019, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gruzja85 wrote:
    te owoce są ok bo mają niski indeks glikemiczny plus maja mało cukru. Przede wszystkim probiotyki. Ja jadłam sabprobi i jest z tej serii jakis na jelita. Naprawdę kilku lekarzy i farmaucetow polecało mi te probiotyki. Jadłam go chyba z pół roku plus eliminacja z diety szkodzacych produktów i efekt jelita zaczęły mi normalnie pracować!
    Widziałam taki lek debutir, zobacz czy taki może być?

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    01.02.2022 Ivf 2 start walka o rodzeństwo
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 36+4 -- 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • Gruzja85 Autorytet
    Postów: 1783 1389

    Wysłany: 30 maja 2019, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Esperanza Mia wrote:
    Widziałam taki lek debutir, zobacz czy taki może być?
    Pierwszy raz o nim słyszę. Mi to tłumaczyli tak żeby miał on jak najwięcej ilości tych dobrych szczepów bakterii. Zobacz ile jest miliardów w tym sanprobi, a w tym debutir nie widzę nic.

    36 lata, starania o pierwszą ciążę od 01.2017
    1 procedura invitro - krótki protokół -1 transfer świeżych 3 dniowców 8A i 8B😢
    2 transfer 3bb - 6 dpt -34; 8dp- 104; 11dpt - 392; 14 dpt -1272; 25 dpt- ♥️ i jest już na swiecie💗💞💝
    uregulowana niedoczynność tarczycy (spalona riadoaktywnym jodem - kiedyś nadczynność), niskie AMH - 1.5, endometrioza I stopnia, IO, NK 23%, nietoleracje pokarmowe..., krótkie cykle, KIR BX (większość implementacyjnych)
    mąż średnio.
    Teraz druga ciąża z zaskoczenia ...i rośnie druga dziewczyna 🥰🤩🤩
  • Krąsi Autorytet
    Postów: 1410 988

    Wysłany: 30 maja 2019, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Esperanza, bardzo dobre probiotyki są marki Lactibiane Pileje. Tylko są też w ciul drogie. I mają różne przeznaczenie - antybiotykoterapia, wyjazd w tropiki, jelita. Poczytaj, ja wypróbowałam IKI (pomógł w biegunkach), te do antybiotykoterapii i jeszcze CND. Z naturalnych kapusta kiszona, ogórki kiszone, wszelkiego rodzaju kiszonki.

    Esperanza Mia lubi tę wiadomość

    gg64roeq27dqfbxi.png

    ona: schorzenia reumatoidalne, p/c p-plemnikowe 1:10, hiperprolakt. czynnościowa, MTHFR A1298C - homo, PAI 4G/5G - hetero, KIR Bx, brak: 2DS2, 2DS3, HLA-C - C1, IL 10 poniżej normy, IL 4 w dolnych granicach normy, po szczepieniach limfocytami Męża
    musi mieć plan działania, inaczej wpada w depresję, póki ma plan - ma siłę walczyć dalej;

    on: p/c p-plemnikowe 1:100, obniżone parametry nasienia, hipogonadyzm hipogonadotropowy, CTFR: F508del - hetero, HLA-C - C1/C2;
    leniwiec, przyparty do muru - walczy;

    1. ICSI - nieudane;
    2. PICSI: 24.10.2020 Malineczka jest po drugiej stronie brzuszka :)
  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5333 3775

    Wysłany: 30 maja 2019, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gruzja85 wrote:
    Pierwszy raz o nim słyszę. Mi to tłumaczyli tak żeby miał on jak najwięcej ilości tych dobrych szczepów bakterii. Zobacz ile jest miliardów w tym sanprobi, a w tym debutir nie widzę nic.
    A luknij na sanprobi barrier i super formułami która może być kepsza

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    01.02.2022 Ivf 2 start walka o rodzeństwo
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 36+4 -- 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • SusieOne Autorytet
    Postów: 7259 3038

    Wysłany: 30 maja 2019, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Esperanza Mia wrote:
    A luknij na sanprobi barrier i super formułami która może być kepsza
    Mi tez dietetyk zalecal sanprobi barrier :))

    Esperanza Mia lubi tę wiadomość

    ex2bdf9h6rmz1x6d.png
    Mały cud 2740 g i 49 cm (35t+4)
    5 aniołków 10.2016 5tc; 04.2017 5tc; 07.2017 5tc; 02.2018 5 tc; 08.2018 4tc
    przegroda - już OK, KIR BX - OK; fDNA - 8.95% - OK NK 18,63%-14,5% , Pai-1 hetero , mthfr 677 hetero
    Angelius Provita
  • Trasti Autorytet
    Postów: 4383 1178

    Wysłany: 30 maja 2019, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susie ile ty bierzesz heparyny i jakie masz mutacje bo ja biore 0,4 i wydaje mi sie malo waze 58 kg mutajw mam pai i mthfr w homo

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 maja 2019, 14:22

    bl9c9vvjirf1bxzu.png

    Walka zakończyła się zwycięstwem !!! Nasz Bożonarodzeniowy cud 2950 kg 8 pkt 53 cm 18:20

    Mama 4 aniołków
    11. 2016 (*);06.2018 (*) (*) ; 2.03.2019 cb(*)
    6 lat oczekiwania na 2 cud
    2iui nieskutczne ..
    mutacje PAI i MTHFR w homo ; insulinooporność, cholesterol, stan przedcukrzycowy, cukrzyca ciążowa,hiperinsulemia;
    niskie białko s w ciąży.. tendecje do krwiaków i krwawień;choroby immunologiczne wzjg, łuszczyca , alergia /il10niska-brak ochrony zarodka; brak kirów implantacyjnych haplotyp aa ,hla-c męża c2c2 moje c2c2:(( lct ujemne; allo mlr 0% :( nasienie ok( po hba fragmentacjach seminogramach.. suplach
    Po 4 szczepieniach pullowanych łódź. ..niski prog w ciąży..problemy z niewydolnością łożyska.. po histero drożności i laparo( endometrioza)
  • Trasti Autorytet
    Postów: 4383 1178

    Wysłany: 30 maja 2019, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gruzja85 wrote:
    Ale wyszła Ci alergia czy nietolerancja? Bo drożdże cukier i nietolerancje wskazuja na problemy z jelitami. Zniszczone kosmki jelitowe a przez to białka przepuszczane są przez jelita do krwioobiegu i tam zwalczane dlateho wychodzą przeciwciała
    Ale nietolerancje moga morc wplyw na plodnosc
    Warto
    Zrobic pierw to badanie https://instytut-mikroekologii.pl/produkt/kyberkompaktpro-badanie-mikroflory-jelit/. A potem dopiero nietolerancje
    Warto przeczytac wypowiedz tej pani
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/9a8a232c7439.png

    bl9c9vvjirf1bxzu.png

    Walka zakończyła się zwycięstwem !!! Nasz Bożonarodzeniowy cud 2950 kg 8 pkt 53 cm 18:20

    Mama 4 aniołków
    11. 2016 (*);06.2018 (*) (*) ; 2.03.2019 cb(*)
    6 lat oczekiwania na 2 cud
    2iui nieskutczne ..
    mutacje PAI i MTHFR w homo ; insulinooporność, cholesterol, stan przedcukrzycowy, cukrzyca ciążowa,hiperinsulemia;
    niskie białko s w ciąży.. tendecje do krwiaków i krwawień;choroby immunologiczne wzjg, łuszczyca , alergia /il10niska-brak ochrony zarodka; brak kirów implantacyjnych haplotyp aa ,hla-c męża c2c2 moje c2c2:(( lct ujemne; allo mlr 0% :( nasienie ok( po hba fragmentacjach seminogramach.. suplach
    Po 4 szczepieniach pullowanych łódź. ..niski prog w ciąży..problemy z niewydolnością łożyska.. po histero drożności i laparo( endometrioza)
  • SusieOne Autorytet
    Postów: 7259 3038

    Wysłany: 30 maja 2019, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trasti wrote:
    Susie ile ty bierzesz heparyny i jakie masz mutacje bo ja biore 0,4 i wydaje mi sie malo waze 58 kg mutajw mam pai i mthfr w homo
    Ty jesteś szczupła powinno być ok najwyższej pogadaj o 0.6 ja mam niestety 0.8 bo niestety ważę 100 kg czyli druga ty jestem, masakra, a pani doktor będzie mi też z upływem czasu zwiększac dawkę. Póki co mówiła że moja waga jej w prowadzeniu ciąży nie przeszkadza i damy radę

    Mam Pai-1 hetero i mthfr hetero

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 maja 2019, 14:40

    ex2bdf9h6rmz1x6d.png
    Mały cud 2740 g i 49 cm (35t+4)
    5 aniołków 10.2016 5tc; 04.2017 5tc; 07.2017 5tc; 02.2018 5 tc; 08.2018 4tc
    przegroda - już OK, KIR BX - OK; fDNA - 8.95% - OK NK 18,63%-14,5% , Pai-1 hetero , mthfr 677 hetero
    Angelius Provita
  • Trasti Autorytet
    Postów: 4383 1178

    Wysłany: 30 maja 2019, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jakis dobry sposob na mdlosci potrzebuje

    bl9c9vvjirf1bxzu.png

    Walka zakończyła się zwycięstwem !!! Nasz Bożonarodzeniowy cud 2950 kg 8 pkt 53 cm 18:20

    Mama 4 aniołków
    11. 2016 (*);06.2018 (*) (*) ; 2.03.2019 cb(*)
    6 lat oczekiwania na 2 cud
    2iui nieskutczne ..
    mutacje PAI i MTHFR w homo ; insulinooporność, cholesterol, stan przedcukrzycowy, cukrzyca ciążowa,hiperinsulemia;
    niskie białko s w ciąży.. tendecje do krwiaków i krwawień;choroby immunologiczne wzjg, łuszczyca , alergia /il10niska-brak ochrony zarodka; brak kirów implantacyjnych haplotyp aa ,hla-c męża c2c2 moje c2c2:(( lct ujemne; allo mlr 0% :( nasienie ok( po hba fragmentacjach seminogramach.. suplach
    Po 4 szczepieniach pullowanych łódź. ..niski prog w ciąży..problemy z niewydolnością łożyska.. po histero drożności i laparo( endometrioza)
  • SusieOne Autorytet
    Postów: 7259 3038

    Wysłany: 30 maja 2019, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trasti wrote:
    Jakis dobry sposob na mdlosci potrzebuje
    Nie ma...bede próbowała imbiru z miodem ale wątpię w to mam masakre. Ale z drugiej strony to cieszy ze są znaki to wszystko wydaje się że ok...

    ex2bdf9h6rmz1x6d.png
    Mały cud 2740 g i 49 cm (35t+4)
    5 aniołków 10.2016 5tc; 04.2017 5tc; 07.2017 5tc; 02.2018 5 tc; 08.2018 4tc
    przegroda - już OK, KIR BX - OK; fDNA - 8.95% - OK NK 18,63%-14,5% , Pai-1 hetero , mthfr 677 hetero
    Angelius Provita
  • Trasti Autorytet
    Postów: 4383 1178

    Wysłany: 30 maja 2019, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Migdaly wyczytalam pare lykow coli .. mi imbir w 1ciazy pomagal

    bl9c9vvjirf1bxzu.png

    Walka zakończyła się zwycięstwem !!! Nasz Bożonarodzeniowy cud 2950 kg 8 pkt 53 cm 18:20

    Mama 4 aniołków
    11. 2016 (*);06.2018 (*) (*) ; 2.03.2019 cb(*)
    6 lat oczekiwania na 2 cud
    2iui nieskutczne ..
    mutacje PAI i MTHFR w homo ; insulinooporność, cholesterol, stan przedcukrzycowy, cukrzyca ciążowa,hiperinsulemia;
    niskie białko s w ciąży.. tendecje do krwiaków i krwawień;choroby immunologiczne wzjg, łuszczyca , alergia /il10niska-brak ochrony zarodka; brak kirów implantacyjnych haplotyp aa ,hla-c męża c2c2 moje c2c2:(( lct ujemne; allo mlr 0% :( nasienie ok( po hba fragmentacjach seminogramach.. suplach
    Po 4 szczepieniach pullowanych łódź. ..niski prog w ciąży..problemy z niewydolnością łożyska.. po histero drożności i laparo( endometrioza)
  • Iwoona Przyjaciółka
    Postów: 122 31

    Wysłany: 30 maja 2019, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusieOne wrote:
    Dostaje się antybiotyk

    Iwoona ale super! Czy masz heparyne?
    SusieOne nie mam heparyny. Ona działa jak acard? W zaleceniach od P był steryd, kwas f, acard i intralipid który dziś miałam okazję przyjąć.
    (350zl salve medica). Położna dziś zalecił jeszcze duphaston i mg b6. Jutro zrobię druga betę, martwię się gdyż temp rano spadła.

    Iwoona
    t9qo2t30bp7bynzp.png
  • SusieOne Autorytet
    Postów: 7259 3038

    Wysłany: 30 maja 2019, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwoona wrote:
    SusieOne nie mam heparyny. Ona działa jak acard? W zaleceniach od P był steryd, kwas f, acard i intralipid który dziś miałam okazję przyjąć.
    (350zl salve medica). Położna dziś zalecił jeszcze duphaston i mg b6. Jutro zrobię druga betę, martwię się gdyż temp rano spadła.
    temperaturą się nie przejmuj
    Trochę bardziej niż acard, ale skoro nie masz wskazań to ok :)

    Iwoona lubi tę wiadomość

    ex2bdf9h6rmz1x6d.png
    Mały cud 2740 g i 49 cm (35t+4)
    5 aniołków 10.2016 5tc; 04.2017 5tc; 07.2017 5tc; 02.2018 5 tc; 08.2018 4tc
    przegroda - już OK, KIR BX - OK; fDNA - 8.95% - OK NK 18,63%-14,5% , Pai-1 hetero , mthfr 677 hetero
    Angelius Provita
  • Koralina88 Autorytet
    Postów: 549 234

    Wysłany: 30 maja 2019, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwoona wrote:
    SusieOne nie mam heparyny. Ona działa jak acard? W zaleceniach od P był steryd, kwas f, acard i intralipid który dziś miałam okazję przyjąć.
    (350zl salve medica). Położna dziś zalecił jeszcze duphaston i mg b6. Jutro zrobię druga betę, martwię się gdyż temp rano spadła.

    Tak heparyna przyjmowana jest w tym samym celu co acard, tylko ma większą dawkę i szybciej się wchłania do organizmu :-) Jeśli nie masz stwierdzonej trombofilii albo ryzyka zakrzepicy to myślę, że sam acard powinien wystarczyć. Zresztą myślę, że P wie co robi ;-)
    Trzymam kciuki, żeby wszystko było ok! Myśl pozytywnie :)

    SusieOne, Iwoona lubią tę wiadomość

    Starania od września 2015
    3 aniołki 20.10.2017 (8 tc), 21.08.2018 (6 tc), 22.02.2019 (6 tc)
    zespół antyfosfolipidowy
    mutacja MTHFR_677C-T układ heterozygotyczny,
    mutacja PAI-1 4G układ heterozygotyczny,
    wysokie komórki NK - 04.2018 - 25,19%, 03.2019 - 17,6%
    hashimoto (leczone obecnie ok)
    HSG ok, histeroskopia ok
    ANA, ASA - ujemne
    KIR bx
  • Kosanka Autorytet
    Postów: 2084 2296

    Wysłany: 30 maja 2019, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć!
    Dziewczyny, macie jakieś pomysły na polepszenie jakości komórek? Moje są słabe. Z 6 przy pierwszej procedurze był jeden zarodek, przy drugiej z 6 tylko dwa. Niestety ciąży z nich nie ma :( . Kwestię problemów z implantacją mam nadzieję rozwiązać dzięki doc. Paśnikowi - jutro mam wizytę. Ale te komórki... Nie dość, że udaje się ich wyhodować tak niewiele, to są słabe. Ja wiem, że u mnie to też kwestia wieku, ale może mogę coś zrobić przed kolejną stymulacją?

    41 lat
    - 2 x IUI :(
    - 1 procedura - 1 zarodek: 3 doba, 8AA :(
    - Badania immunologiczne - totalnie rozchwiane cytokiny - encorton
    - Mutacje MTHFR a1298c, PAI 1 - włączone heparyna i acard
    - 2 procedura - 2 zarodki: dwudniowe 4AB :(
    - Szczepienia limfocytami męża w Łodzi
    - 3 procedura - 1 zarodek, blastuś 5AB
    7 dpt 57 😍
    9 dpt 157,7
    12 dpt - 485,9
    15 dpt - 1764
    19 dpt - 7256 😁
    25 dpt - 💖 😍

    1usa20mmkjfnof95.png
  • SusieOne Autorytet
    Postów: 7259 3038

    Wysłany: 30 maja 2019, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kosanka wrote:
    Cześć!
    Dziewczyny, macie jakieś pomysły na polepszenie jakości komórek? Moje są słabe. Z 6 przy pierwszej procedurze był jeden zarodek, przy drugiej z 6 tylko dwa. Niestety ciąży z nich nie ma :( . Kwestię problemów z implantacją mam nadzieję rozwiązać dzięki doc. Paśnikowi - jutro mam wizytę. Ale te komórki... Nie dość, że udaje się ich wyhodować tak niewiele, to są słabe. Ja wiem, że u mnie to też kwestia wieku, ale może mogę coś zrobić przed kolejną stymulacją?
    Inozytol może pomóc, koenzym q10 myślę też ale dziewczyny mogą też podrzucić więcej pomysłów na hiper komórki :)

    Kosanka lubi tę wiadomość

    ex2bdf9h6rmz1x6d.png
    Mały cud 2740 g i 49 cm (35t+4)
    5 aniołków 10.2016 5tc; 04.2017 5tc; 07.2017 5tc; 02.2018 5 tc; 08.2018 4tc
    przegroda - już OK, KIR BX - OK; fDNA - 8.95% - OK NK 18,63%-14,5% , Pai-1 hetero , mthfr 677 hetero
    Angelius Provita
  • Kosanka Autorytet
    Postów: 2084 2296

    Wysłany: 30 maja 2019, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusieOne wrote:
    Inozytol może pomóc, koenzym q10 myślę też ale dziewczyny mogą też podrzucić więcej pomysłów na hiper komórki :)

    Dziękuję Ci bardzo. O inozytolu pierwszy raz słyszę. Mam czasem wrażenie, że to jakaś tajna wiedza, a ja nie ogarniam.
    Biorę prenatal uno, pregna dha, testosteronem kazali się smarować.

    Mam też słabe endometrium. Choć zawsze mówią, że w normie i wystarczy. Ale 7-8 mm to przecież słabizna. Biorę wiesiołka, jem słonecznik. Moreli nie mogę. Czerwone wino niby ma mieć dobry wpływ, ale to alkohol.

    Muszę się dobrze przygotować, bo to raczej będzie moje ostatnie podejście. Nadzieja w doc. Paśniku, ale chciałabym coś zrobić, żeby zwiększyć szanse.

    41 lat
    - 2 x IUI :(
    - 1 procedura - 1 zarodek: 3 doba, 8AA :(
    - Badania immunologiczne - totalnie rozchwiane cytokiny - encorton
    - Mutacje MTHFR a1298c, PAI 1 - włączone heparyna i acard
    - 2 procedura - 2 zarodki: dwudniowe 4AB :(
    - Szczepienia limfocytami męża w Łodzi
    - 3 procedura - 1 zarodek, blastuś 5AB
    7 dpt 57 😍
    9 dpt 157,7
    12 dpt - 485,9
    15 dpt - 1764
    19 dpt - 7256 😁
    25 dpt - 💖 😍

    1usa20mmkjfnof95.png
  • SusieOne Autorytet
    Postów: 7259 3038

    Wysłany: 30 maja 2019, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kosanka wrote:
    Dziękuję Ci bardzo. O inozytolu pierwszy raz słyszę. Mam czasem wrażenie, że to jakaś tajna wiedza, a ja nie ogarniam.
    Biorę prenatal uno, pregna dha, testosteronem kazali się smarować.

    Mam też słabe endometrium. Choć zawsze mówią, że w normie i wystarczy. Ale 7-8 mm to przecież słabizna. Biorę wiesiołka, jem słonecznik. Moreli nie mogę. Czerwone wino niby ma mieć dobry wpływ, ale to alkohol.

    Muszę się dobrze przygotować, bo to raczej będzie moje ostatnie podejście. Nadzieja w doc. Paśniku, ale chciałabym coś zrobić, żeby zwiększyć szanse.
    To ja polecę albo sam Inozytol np. Swansona albo inofem już saszetki z kwasem foliowym, najlepiej brać 2 saszetki :) wiesiołek super ale też na poprawę endometrium dong quai ale tylko po skończeniu krwawienia i do owulacji :) to moje kochane zioło <3 w razie wystąpienia plamienia podczas brania dong quai trzeba zmniejszyć dawkę. Na początku polecę 2 tabl dziennie można a nawet trzeba z miesiąca na miesiąc zwiększać

    ex2bdf9h6rmz1x6d.png
    Mały cud 2740 g i 49 cm (35t+4)
    5 aniołków 10.2016 5tc; 04.2017 5tc; 07.2017 5tc; 02.2018 5 tc; 08.2018 4tc
    przegroda - już OK, KIR BX - OK; fDNA - 8.95% - OK NK 18,63%-14,5% , Pai-1 hetero , mthfr 677 hetero
    Angelius Provita
  • Kosanka Autorytet
    Postów: 2084 2296

    Wysłany: 30 maja 2019, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusieOne wrote:
    To ja polecę albo sam Inozytol np. Swansona albo inofem już saszetki z kwasem foliowym, najlepiej brać 2 saszetki :) wiesiołek super ale też na poprawę endometrium dong quai ale tylko po skończeniu krwawienia i do owulacji :) to moje kochane zioło <3 w razie wystąpienia plamienia podczas brania dong quai trzeba zmniejszyć dawkę. Na początku polecę 2 tabl dziennie można a nawet trzeba z miesiąca na miesiąc zwiększać

    Dzięki! To ile miesięcy trzeba brać dong quai? I gdzie to kupię?

    41 lat
    - 2 x IUI :(
    - 1 procedura - 1 zarodek: 3 doba, 8AA :(
    - Badania immunologiczne - totalnie rozchwiane cytokiny - encorton
    - Mutacje MTHFR a1298c, PAI 1 - włączone heparyna i acard
    - 2 procedura - 2 zarodki: dwudniowe 4AB :(
    - Szczepienia limfocytami męża w Łodzi
    - 3 procedura - 1 zarodek, blastuś 5AB
    7 dpt 57 😍
    9 dpt 157,7
    12 dpt - 485,9
    15 dpt - 1764
    19 dpt - 7256 😁
    25 dpt - 💖 😍

    1usa20mmkjfnof95.png
  • SusieOne Autorytet
    Postów: 7259 3038

    Wysłany: 30 maja 2019, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kosanka wrote:
    Dzięki! To ile miesięcy trzeba brać dong quai? I gdzie to kupię?
    Az się uda myślę ja brałam raz na jakiś czas teraz brałam na wspomaganie i się udało zajść. Kupisz normalnie w aptece internetowej wpisz dong quai Ceneo i znajdzie ci najlepszą cenę ale ze swanson bo to mam sprawdzone i są one ok

    Kosanka lubi tę wiadomość

    ex2bdf9h6rmz1x6d.png
    Mały cud 2740 g i 49 cm (35t+4)
    5 aniołków 10.2016 5tc; 04.2017 5tc; 07.2017 5tc; 02.2018 5 tc; 08.2018 4tc
    przegroda - już OK, KIR BX - OK; fDNA - 8.95% - OK NK 18,63%-14,5% , Pai-1 hetero , mthfr 677 hetero
    Angelius Provita
‹‹ 1164 1165 1166 1167 1168 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego