Forum Starając się z pomocą medyczną Immunologia. Leki i szczepienia limfocytami.
Odpowiedz

Immunologia. Leki i szczepienia limfocytami.

Oceń ten wątek:
  • amica Autorytet
    Postów: 2782 1826

    Wysłany: 23 października 2019, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kit wrote:
    Dziewczyny a kto ustala np czy bedzie encorton heparyna i jakie dawki.Immunolog czy gin ?
    Mi heparyne zlecił hematolog, Encorton immunolog.

    "Nie da się przyśpieszyć biegu rzeki lub wschodu słońca ani sprawić, aby drzewa rosły szybciej niż rosną. Wszystko wydarza się wtedy, gdy jest na to gotowe."
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4740 2558

    Wysłany: 23 października 2019, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kit wrote:
    Dziewczyny a kto ustala np czy bedzie encorton heparyna i jakie dawki.Immunolog czy gin ?
    Mnie encorton do IUI zlecil gin. Heparyne też może zlecić gin.

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 października 2019, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki dziewczyny .Dopiero pierwsza wizyte mam za trzy tygodnie a mnie juz stres dopada jak to bedzie.

  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5357 3790

    Wysłany: 23 października 2019, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśla wrote:
    Dziewczyny czy kiry bada sie na czczo? Wnioskuje, że nie trzeba, bo to badanie genetyczne, ale wolę dopytać. Czy na wyniku sa podane brakujące kiry? Będę się badać w Prokocimiu.
    Ja też tam badałam wszystko jest wypisane. Możesz być po lekkim śniadaniu. Kiedy idziesz?

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    21.02.2022 Ivf 2 start walka o rodzeństwo
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 36+4 -- 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5357 3790

    Wysłany: 23 października 2019, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kit wrote:
    Dziewczyny a kto ustala np czy bedzie encorton heparyna i jakie dawki.Immunolog czy gin ?
    Encorton ustalił immuno heparyne ma ustalić gin.

    Kit lubi tę wiadomość

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    21.02.2022 Ivf 2 start walka o rodzeństwo
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 36+4 -- 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4740 2558

    Wysłany: 23 października 2019, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kit wrote:
    Dzieki dziewczyny .Dopiero pierwsza wizyte mam za trzy tygodnie a mnie juz stres dopada jak to bedzie.
    Za 3 tyg to jeszcze sie nie stresuj:-) u kogo masz te wizytę?

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4740 2558

    Wysłany: 23 października 2019, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Esperanza Mia wrote:
    Ja też tam badałam wszystko jest wypisane. Możesz być po lekkim śniadaniu. Kiedy idziesz?
    To dobrze, bo cytokiny z Prokocimia to czarna magia😀 Ide w poniedzialek, 1200 nie moje😀

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 października 2019, 23:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśla wrote:
    Za 3 tyg to jeszcze sie nie stresuj:-) u kogo masz te wizytę?
    U Sachy w Krakowie.

    Anuśla lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 października 2019, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśla wrote:
    To dobrze, bo cytokiny z Prokocimia to czarna magia😀 Ide w poniedzialek, 1200 nie moje😀
    Ja nie robilam cytokin kurde te badania sa takie skaplikowane.A ktos zlecil ci bys zrobila?

  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5357 3790

    Wysłany: 24 października 2019, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśla wrote:
    To dobrze, bo cytokiny z Prokocimia to czarna magia😀 Ide w poniedzialek, 1200 nie moje😀
    To prawda cytokiny stamtąd to masakra. Trzymam kciuki za dobre wyniki
    W 2 tygodnie wyniki będą. Hla c też badacze czy później po twoim wyniku?

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    21.02.2022 Ivf 2 start walka o rodzeństwo
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 36+4 -- 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4740 2558

    Wysłany: 24 października 2019, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Esperanza Mia wrote:
    To prawda cytokiny stamtąd to masakra. Trzymam kciuki za dobre wyniki
    W 2 tygodnie wyniki będą. Hla c też badacze czy później po twoim wyniku?
    Dzięki! HLAc jak mój wyjdzie zle tfu tfu.

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4740 2558

    Wysłany: 24 października 2019, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kit wrote:
    Ja nie robilam cytokin kurde te badania sa takie skaplikowane.A ktos zlecil ci bys zrobila?
    Sama sobie zlecilam. I zostalam przez to zle potraktowana przez dr Sydora. Nigdy więcej do niego nie pójdę. Stwierdzil, że wynik jest ok, ale na moje pytanie o co w nim chodzi powiedział, że jak pacjentka sama sobie zleca to on nie komentuje. Żenada...ale 200 zl skasował.

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5357 3790

    Wysłany: 24 października 2019, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśla wrote:
    Sama sobie zlecilam. I zostalam przez to zle potraktowana przez dr Sydora. Nigdy więcej do niego nie pójdę. Stwierdzil, że wynik jest ok, ale na moje pytanie o co w nim chodzi powiedział, że jak pacjentka sama sobie zleca to on nie komentuje. Żenada...ale 200 zl skasował.
    Daj spokój z taki lekarzem. A do kasy to są pierwsi. Ja zrobiłam sporo badań z immuno i P nigdy nic złego nie powiedział, lecz to że mam wszystko co potrzebne. A większość badań robiłam sama id siebie dzięki temu nie musiałam jechać po raz 2 na wizytę.

    Anuśla lubi tę wiadomość

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    21.02.2022 Ivf 2 start walka o rodzeństwo
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 36+4 -- 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 października 2019, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuśla wrote:
    Sama sobie zlecilam. I zostalam przez to zle potraktowana przez dr Sydora. Nigdy więcej do niego nie pójdę. Stwierdzil, że wynik jest ok, ale na moje pytanie o co w nim chodzi powiedział, że jak pacjentka sama sobie zleca to on nie komentuje. Żenada...ale 200 zl skasował.
    No niezle co za bedzczelnosc.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 października 2019, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a dlugo sie staracie ?Jaki macie problem?Ja dzisiaj mam gorszy dzien i nic mi sie nie chce.Doluje mnie to ze musimy czekac ze staraniami i nie wiadomo co bedxie dalej.

  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5357 3790

    Wysłany: 24 października 2019, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kit wrote:
    Dziewczyny a dlugo sie staracie ?Jaki macie problem?Ja dzisiaj mam gorszy dzien i nic mi sie nie chce.Doluje mnie to ze musimy czekac ze staraniami i nie wiadomo co bedxie dalej.
    Ja już 3,5 roku. Problem immuno wysokie NK brak zagnieżdżania brak 2 ważnych kir niskie hba.

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    21.02.2022 Ivf 2 start walka o rodzeństwo
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 36+4 -- 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • Kosanka Autorytet
    Postów: 2128 2311

    Wysłany: 24 października 2019, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kit wrote:
    Dziewczyny a dlugo sie staracie ?Jaki macie problem?Ja dzisiaj mam gorszy dzien i nic mi sie nie chce.Doluje mnie to ze musimy czekac ze staraniami i nie wiadomo co bedxie dalej.

    My staramy się 4.rok. Rozchwiane cytokiny, organizm odrzuca zarodek. Jestem po szczepieniach i w trakcie kolejnej procedury.

    41 lat
    - 2 x IUI :(
    - 1 procedura - 1 zarodek: 3 doba, 8AA :(
    - Badania immunologiczne - totalnie rozchwiane cytokiny - encorton
    - Mutacje MTHFR a1298c, PAI 1 - włączone heparyna i acard
    - 2 procedura - 2 zarodki: dwudniowe 4AB :(
    - Szczepienia limfocytami męża w Łodzi
    - 3 procedura - 1 zarodek, blastuś 5AB
    7 dpt 57 😍
    9 dpt 157,7
    12 dpt - 485,9
    15 dpt - 1764
    19 dpt - 7256 😁
    25 dpt - 💖 😍

    1usa20mmkjfnof95.png
  • Anuśla Autorytet
    Postów: 4740 2558

    Wysłany: 24 października 2019, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kit wrote:
    No niezle co za bedzczelnosc.
    Dodam że na wysokie NK zlecil mi intralipid i nawet nie chciał podac w jakiej ilości, tylko zeby 2 tyg przed transferem dzwonić do jego przychodni. Masakra. Kit my staramy się niecale 3 lata. Niepłodność idiopatyczna. Mam co prawda wysokie NK, ale ponoć zrobilam w zlym dniu cyklu. Myślałam ze po owulacji znaczy obojętnie kiedy po i robiłam dzień po owulce, bo potem na wakacje jechalam. Niepotrzebnie sie pospieszylam, bo należy je badać ok 7 dpo, w okienku implantacyjnym. Nie bede już tak drogiego badania powtarzać na razie, bo mój gin i tak daje encorton po transferze.

    ojxe8ribfhgxs7lm.png

    3,5 roku starań. Niepłodność idiopatyczna.
    4 x IUI :-(
    Podwyższone antyTG i prolaktyna. Wysokie NK z krwi: 29.5%. Mutacje PAI-1 4G homo,MTHFR_1298A-C i 677C-T hetero, zaniżone bialko s 60%. Kir BX - brak 3 najważniejszych kirow implantacyjnych.
    Styczeń 2020 - ivf w Artvimed. Uzyskano 3 Blastocysty.
    ET Blastki 5.1.1. (z wlewem z accofilu): 😞
    28.02 - histeroskopia. Nie ma ecoli, nk maciczne w normie.
    27.03 -FET Blastki 4.1.1.(atosiban+embrioglue)
    7dpt beta 39.46 😄
    9dpt beta 164
    11dpt beta 484
    14dpt beta 2566
    24dpt - mamy Serduszko!
    Czekamy na Córeczkę😄
    09.12.2020 - nasza Miłość jest na świecie😍
    "Nie bój się, tylko wierz."
  • Glorka Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 24 października 2019, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy któraś jest w stanie polecić jakiś punkt na terenie Warszawy, w którym można wykonać te wszystkie badania immuno.o których piszecie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 października 2019, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja robilam tylko te trzy podstawowe badania i kiry mam kiepskie.Wlasnie przechodze przez 6 poronienie i moja nadzieja to chyba acofil.Ostatnie cztery poronienia koncza sie przy becie 30 .Szczerze to brakuje mi juz sil caly czas placze strasxnie siada mi to na psychike jeszcze jak nie ma z kim o tym pogadac to w ogole.A czy nk mozna zrobic w zwyklym laboratorium ile kosztuje?

‹‹ 1279 1280 1281 1282 1283 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ