Wielki TEST kobiecej płodności!

Sprawdź swoją płodność i otrzymaj spersonalizowane wskazówki

Rozpocznij test

Wielki Quiz o plemnikach!

80% odpowiada źle - sprawdzisz się?

Rozpocznij
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Immunologia. Leki i szczepienia limfocytami.
Odpowiedz

Immunologia. Leki i szczepienia limfocytami.

Oceń ten wątek:
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10238 8903

    Wysłany: 12 czerwca 2016, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justine wrote:
    Asiula, kiedy jedziesz do Pasnika? Jak długo czeka się na badania? W sensie jaki jest odstęp między jedną wizytą a drugą?

    Justine, jadę 20 czerwca. Poprzednią wizytę miałam 23 maja i wtedy pobrano mi krew na 3 badania (tylko tyle, bo inne, które interesowały lekarza miałam już wcześniej zrobione). Wszystkie wyniki miałam już chyba 2 czerwca, więc spokojnie już wtedy mogłam się zapisywać na kolejną wizytę, ale w związku z tym, że muszę brać wolne w pracy (i ja i mój mąż), zapisaliśmy się dopiero na 20.06.

    atdc3e5ef4fgngmw.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 13 transferów, 15 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1684 1266

    Wysłany: 13 czerwca 2016, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja do Paśnika jade w środę..własnie sie zapisałam na wizytę:)

    Asiula86 lubi tę wiadomość

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10238 8903

    Wysłany: 13 czerwca 2016, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zizia_a wrote:
    a ja do Paśnika jade w środę..własnie sie zapisałam na wizytę:)

    Powinnyśmy jakieś rabaty dostać :P
    Powodzenia!

    zizia_a lubi tę wiadomość

    atdc3e5ef4fgngmw.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 13 transferów, 15 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1684 1266

    Wysłany: 13 czerwca 2016, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula86 wrote:
    Powinnyśmy jakieś rabaty dostać :P
    Powodzenia!
    kurde no dokładnie!!..ja juz tyle kasy wydałam na immunolgie ze wizyta powinna byc za free :D

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Aneczka80 Ekspertka
    Postów: 168 56

    Wysłany: 17 czerwca 2016, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula86 wrote:
    Zizia, ja jeżdżę do Paśnika, tzn. byłam raz i teraz jadę z wynikami drugi raz.

    Asiula86 jak wyglądała wizyta? Ja jadę do dr Paśnika w poniedziałek (po raz 1). Długo czeka się na wyniki? Jestem z okolic Rzeszowa więc do Łodzi daleko.

    Aneczka80

  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10238 8903

    Wysłany: 17 czerwca 2016, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneczka80 wrote:
    Asiula86 jak wyglądała wizyta? Ja jadę do dr Paśnika w poniedziałek (po raz 1). Długo czeka się na wyniki? Jestem z okolic Rzeszowa więc do Łodzi daleko.

    Przejrzał wszystkie wyniki, zadał parę pytań. Z racji tego, że mieliśmy dużo wyników powiedział, że wystarczy, jak zrobię trzy badania.
    Teraz jadę z wynikami, zobaczymy, co zaproponuje.
    Czas oczekiwania na wyniki jest zależny od badań, w moim przypadku najdłużej czekałam na jeden wynik od 23.05 do 02.06 (był tam w międzyczasie weekend z Bożym Ciałem), więc pewnie wyniki byłyby szybciej.

    Zizia, jak po wizycie?

    atdc3e5ef4fgngmw.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 13 transferów, 15 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • Aneczka80 Ekspertka
    Postów: 168 56

    Wysłany: 17 czerwca 2016, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula86 badania robilas w Łodzi czy u siebie?

    Aneczka80

  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10238 8903

    Wysłany: 17 czerwca 2016, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneczka80 wrote:
    Asiula86 badania robilas w Łodzi czy u siebie?

    W Łodzi, u nich na miejscu.

    RaBarbar lubi tę wiadomość

    atdc3e5ef4fgngmw.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 13 transferów, 15 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1684 1266

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula86 wrote:
    Zizia, jak po wizycie?

    bardzo sympatyczny facet..pogadaliśmy..wypytał o wszystko...powiedział wyniki generalnie mam ok, i że mogę dorobić jeszcze helicobacter, ana, nk i immunofetyp czy jak sie to pisze..czekam na wyniki i z racji odległości kolejna wizyta będzie telefoniczna..ale bardzo przyjmeny facet tylko ze mega daleko tam mam:(

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10238 8903

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zizia_a wrote:
    bardzo sympatyczny facet..pogadaliśmy..wypytał o wszystko...powiedział wyniki generalnie mam ok, i że mogę dorobić jeszcze helicobacter, ana, nk i immunofetyp czy jak sie to pisze..czekam na wyniki i z racji odległości kolejna wizyta będzie telefoniczna..ale bardzo przyjmeny facet tylko ze mega daleko tam mam:(

    No to podobne badana, z tym, że nk i immunofetyp miałam. Mnie zlecił jeszcze badanie cytokin i stosunek th1/th2.
    Jedziemy dziś z wynikami i zobaczymy, co dalej...

    atdc3e5ef4fgngmw.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 13 transferów, 15 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1684 1266

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula to trzymam kciuki....daj znać jak po wizycie!!

    mnie jeszcze powiedział ze trzyma kciuki żeby coś wyszło..wiec nie wiem czy to dobrze czy źle..powiedział ze jak wyjdą źle badania to: jedna opcja jest taka ze prze leczymy antybiotykami, a druga to szczepienia..wiec nie wiem co lepsze..boje sie szczepien..:(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 czerwca 2016, 14:12

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Aneczka80 Ekspertka
    Postów: 168 56

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 22:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dzisiaj byłam na wizycie. Dr kazał zrobić badania: Mutacja genu MTHFR, Mutacja Leiden czynnika V, Ocena cytokin i współczynnika Th1/Th, Przeciwciała przeciwjądrowe (ANA), Przeciwciała anty-fosfolipidowe IgM i IgG

    Wyniki mają być do miesiąca, jak się zbierze cały pakiet pani z rejestracji ma zadzwonić i podać termin wizyty, na której dr zaproponuje leczenie.

    Aneczka80

  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10238 8903

    Wysłany: 20 czerwca 2016, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zizia, u nas najpierw leczenie lekami przez 10 dni, a później szczepienia. Jednak... rozwiał moje wątpliwości co do nich i jak wyniki męża będą ok, to za miesiąc zaczynamy...
    Właśnie zdałam sobie sprawę, że jeśli szczepienia nie pomogą to już nic nie pomoże :(

    atdc3e5ef4fgngmw.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 13 transferów, 15 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1684 1266

    Wysłany: 21 czerwca 2016, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiula86 wrote:
    Zizia, u nas najpierw leczenie lekami przez 10 dni, a później szczepienia. Jednak... rozwiał moje wątpliwości co do nich i jak wyniki męża będą ok, to za miesiąc zaczynamy...
    Właśnie zdałam sobie sprawę, że jeśli szczepienia nie pomogą to już nic nie pomoże :(

    trzymam kciuki żeby sie udało..a powiedz mi jak sie przedstawiają cenowo szczepienia??

    HopeandFaith lubi tę wiadomość

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10238 8903

    Wysłany: 21 czerwca 2016, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zizia_a wrote:
    trzymam kciuki żeby sie udało..a powiedz mi jak sie przedstawiają cenowo szczepienia??

    Jedno kosztuje podobno ok. 550 zł, potrzebne są 3.

    atdc3e5ef4fgngmw.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 13 transferów, 15 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1684 1266

    Wysłany: 21 czerwca 2016, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o wow....a bierze sie jedna serie czy wiecej??

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Asiula86 Autorytet
    Postów: 10238 8903

    Wysłany: 21 czerwca 2016, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zizia_a wrote:
    o wow....a bierze sie jedna serie czy wiecej??

    Chyba jedną po 3 szczepionki. One powinny wystarczyć na 6 miesięcy.

    atdc3e5ef4fgngmw.png
    Słabość jest siłą w nas...
    6 cykli stymulowanych, 2 inseminacje, 4 procedury in vitro, 13 transferów, 15 zarodków :(
    23.10.2015 puste jajo płodowe 2BB :(
    31.12.2018 ciąża biochemiczna 4AA :(
    Michałek <3
  • Aneczka80 Ekspertka
    Postów: 168 56

    Wysłany: 22 czerwca 2016, 07:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zizia_a wrote:
    bardzo sympatyczny facet..pogadaliśmy..wypytał o wszystko...powiedział wyniki generalnie mam ok, i że mogę dorobić jeszcze helicobacter, ana, nk i immunofetyp czy jak sie to pisze..czekam na wyniki i z racji odległości kolejna wizyta będzie telefoniczna..ale bardzo przyjmeny facet tylko ze mega daleko tam mam:(

    zizia_a a skąd jesteś jeśli można spytać?

    Aneczka80

  • zizia_a Autorytet
    Postów: 1684 1266

    Wysłany: 22 czerwca 2016, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneczka mieszkam na granicy małopolski i śląska

    qdkk6iyebj2b3j6g.png
    n59yk6nl5kbmpqtr.png

    8zw0xqpkiuw2sxx1.png
  • Aneczka80 Ekspertka
    Postów: 168 56

    Wysłany: 23 czerwca 2016, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem z podkarpacia do - Łodzi jechaliśmy 4 godziny, ale dr powiedział, że na interpretację wyników mamy przyjechać

    Aneczka80

‹‹ 3 4 5 6 7 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

5 rzeczy, które wesprą Twoje starania o dziecko!

Rozpoczynacie starania o dziecko. Wykonujesz kolejne testy ciążowe i… nic. Zastanawiasz się, dlaczego to tyle trwa, skoro „wszyscy” wokół informują o tym, że spodziewają się dziecka. Tak naprawdę wiele starań kończy się sukcesem dopiero po pewnym czasie, a niepłodność dotyczy już blisko 15-20% par. Sprawdź, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na szczęśliwe poczęcie.

CZYTAJ WIĘCEJ