Forum Starając się z pomocą medyczną IN-VITRO - CZERWIEC 2019
Odpowiedz

IN-VITRO - CZERWIEC 2019

Oceń ten wątek:
  • Hanka_33 Przyjaciółka
    Postów: 91 86

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elfi wrote:
    Czarna & Qcat - gratulacje! Tak się rozkręcacie dziewczyny od samego początku miesiąca, że zaraz czerwiec będzie bardziej ciążowy niż kwiecień :-) I bardzo dobrze, tak trzymać!!!

    Elfi zmieniłaś zdjęcie i dopiero teraz skojarzyłam, że to ty! :p

    elfi lubi tę wiadomość

  • kahanka Autorytet
    Postów: 1605 1246

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarna wrote:
    Póki co nawet o tym nie myślę.
    Ale dobre pytanie.
    Do wizyty jeszcze trochę..
    Dajcie znać co Wam lekarz powie.
    Kurczę, a ja siebie nie poznaję, bo normalnie mam raczej niewielki popęd seksualny, od wczoraj mam taką ochotę, że szok. Nawet sny erotyczne miałam dziś w nocy. Czasem mi się zdarzają i nawet orgazmy miewam przez sen, dlatego się trochę obawiam, co będzie jak mi się teraz przydarzy.

    Czarna lubi tę wiadomość

    36 lat, 5 lat starań, 4 x IUI :(
    Hiperprolaktynemia - Norprolac 75
    Niedoczynność tarczycy - Letrox 50
    MTHFR c677T hetero - metylofilolian
    PAI-1 homo - Acard, Neoparin po FET
    Leczenie immuno: Intralipid, Encorton
    IVF długi protokół (Macierzyństwo):
    23.03 punkcja: 7 zarodków
    28.03 ET: 2x 5.1.1 CB :(
    31.05 FET (S): 4.2.1 i 3.2.2 :(
    02.07 FET (N): 2x bl2 :(
    23.09 FET (S): ostatni 3.3.2 :(
    14.11 histero - przewlekłe zapalenie
    endometrium: antybiotykoterapia
    II IVF (Artvimed) - długi protokół:
  • Patryka89 Autorytet
    Postów: 1557 853

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kahanka wrote:
    Kurczę, a ja siebie nie poznaję, bo normalnie mam raczej niewielki popęd seksualny, od wczoraj mam taką ochotę, że szok. Nawet sny erotyczne miałam dziś w nocy. Czasem mi się zdarzają i nawet orgazmy miewam przez sen, dlatego się trochę obawiam, co będzie jak mi się teraz przydarzy.
    Koleżanka po udanym ivf opowiadała mi, że w ciąży tak zaczęła mieć :D

    kahanka, Czarna lubią tę wiadomość

    3i49k6nl9z7tnsf6.png
    30 lat
    Starania od września 2016
    U mnie ok, mąż - słabe nasienie
    1 AID - 16.02.2019 :(
    2 AID - 13.03.2019 :(
    30.03 - start długiego protokołu ivf
    20.05 - pick-up, 14 kumulusów --> 11 oocytów, 1 blastocysta 4.1.2
    25.05 - transfer; 6dpt beta 30; 10dpt beta 380
  • kahanka Autorytet
    Postów: 1605 1246

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patryka89 wrote:
    Koleżanka po udanym ivf opowiadała mi, że w ciąży tak zaczęła mieć :D
    Oby OBY! ;)

    Patryka89, Arcola, Arcola, Arcola, Makt lubią tę wiadomość

    36 lat, 5 lat starań, 4 x IUI :(
    Hiperprolaktynemia - Norprolac 75
    Niedoczynność tarczycy - Letrox 50
    MTHFR c677T hetero - metylofilolian
    PAI-1 homo - Acard, Neoparin po FET
    Leczenie immuno: Intralipid, Encorton
    IVF długi protokół (Macierzyństwo):
    23.03 punkcja: 7 zarodków
    28.03 ET: 2x 5.1.1 CB :(
    31.05 FET (S): 4.2.1 i 3.2.2 :(
    02.07 FET (N): 2x bl2 :(
    23.09 FET (S): ostatni 3.3.2 :(
    14.11 histero - przewlekłe zapalenie
    endometrium: antybiotykoterapia
    II IVF (Artvimed) - długi protokół:
  • Ewka1700 Autorytet
    Postów: 1044 273

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MonkaB wrote:
    Hej dziewczyny ;)
    Jestem w trakcie 2 podejścia- 5 dzien stymulacji proszę o wsparcie i dopisanie do listy :)
    MonkaB - Gameta Rzgów - 29lat - 2 IMSI p. Długi

    Cześć, jesteśmy w tej samej klinice😉
    Kto Cię prowadzi ?

    endometrioza IV
    starania od 2016 r.
    Marzec 2019 ICSI :(
    Marzec 2020 CP
    usunięty prawy jajowód
  • Olalasz Autorytet
    Postów: 1073 1156

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    Aniu (btw ja tez Ania) , nie mialam hiperki. Przy punkcji uszkodzono mi naczynie krwionosne i wypuszczono do domu. Ból byl duzy ale do zniesienia, ale dopiero w domu zaczal sie horror, do szpitala jechalam juz krzyczac i duszac sie :( to byl jeden z najgorszych dni w moim zyciu, okazalo sie ze w brzuchu powoli saczyla sie krew i zbieralo jej sie coraz wiecej z kazda godzina, na operacje sciagneli sama Pania profesor z domu, bo lekarz na dyzurze nie wiedzial co robic. Jak tylko przyjechala podjeli decyzje o laparoskopii, mialam przetaczane potem jeszcze 2 jednostki krwi, totalna anemia, 2 litry krwi w brzuchu.
    Takze hiperka to cos co zdarza sie "czasem"a ja niby bylam w 0.05% i jestem wk... , ze znow trafilam do tych "szczesliwcow", tak samo jak z ciaza pozamaciczna, ktorych jest 1 /100 :( takie zycie. Ale wlasnie po tym niezczesliwym wypadku nie wiadomo dlaczego zamiast sie poddac zrobilam sie jakas silniejsza.
    Takze o to to w ogole sie nie martw, bylam chyba jedynym przypadkiem w klinice, nie ma szans by to sie powtorzylo tu ktorejs z nas, bez przesady ;) a o hiperce wiele nie wiem, bo nie przydarzyla mi sie ani razu.
    Aniu, bardzo Ci współczuję takich doświadczeń i tym bardziej mocno trzymam kciuki,żeby się udało. Silna z Ciebie kobitka❤️

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    ex2bl6d8upih96ql.png

    31.01-1 IUI 🙁
    25.02- 2IUI🙁
    06.05- początek przygotowań do IVF
    19.06 punkcja: 11 oocytów, 7 dojrzałych, 7 zarodków
    22.06 transfer dwóch 3-dniowych zarodków (8A/B i 10A),
    1 ❄️
  • Czarna Przyjaciółka
    Postów: 108 256

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jutro idę powtórzyć betę i zrobię progesteron.
    Ja nie plamie codziennie nie wiadomo jak... Może źle to odpisałam. Uważam że jest to ewidentnie po Luteine. Może powinnam bardziej "to wygrzebywac" co się nie wchłonie ale się boję że kłopotów sobie narobię.
    Oczywiście pisałam do lekarza.
    Odpowiedział że to normalne i jest ok. Spokojnie czekamy.
    Ale tak jak radzicie zrobię ten progesteron.
    Niestety jutro. Bo mieszkam na takim zadupiu, żeby mieć wynik w ten sam dzień to kawałek muszę jechać. W naszej przychodni na drugi dzień odbiór bo gdzieś woza materiał.

    33 lata
    Niepłodność pierwotna
    Hsg
    Histeroskopia
    Laparoskopia
    Wszystko ok
    2x iui 😕
    27.02.2019 IUI 😥😥😥
    Idę dalej!
    22 maj 2019 transfer 5 dniowej blaski 4.2.2
    Czekaja na nas jeszcze 2 ❄️❄️
  • Czarna Przyjaciółka
    Postów: 108 256

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patryka89 wrote:
    Koleżanka po udanym ivf opowiadała mi, że w ciąży tak zaczęła mieć :D

    Wiesz, że jak to czytam to też tak miałam. Ale jakoś parę dni po transferze...
    Czyli pierwszy objaw u mnie był 😲😲😲😲🤔🤔🤔

    33 lata
    Niepłodność pierwotna
    Hsg
    Histeroskopia
    Laparoskopia
    Wszystko ok
    2x iui 😕
    27.02.2019 IUI 😥😥😥
    Idę dalej!
    22 maj 2019 transfer 5 dniowej blaski 4.2.2
    Czekaja na nas jeszcze 2 ❄️❄️
  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2346 2302

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chciałam się pożegnać Dziewczyny niestety u mnie @ rozkręciła się na dobre, nie pozostawia to już złudzeń. Chciałam Wam BARDZO podziękować za cudowne wsparcie i gratulacje dla wszystkich, którym się udało. Pisze to płacząc, ale głęboko wierze, ze będzie mi kiedyś dane cieszyć się upragnioną ciążą. Mam nadzieje, ze za pare miesięcy tu wrócę. Jeszcze raz DZIĘKUJE! 😘
    Nasz plan póki co to DNA plemników i laparoskopia, wiec ok 3 miesięcy przerwy.
    TRZYMAM MOCNO ZA WAS KCIUKI KOCHANE! ❤️

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 czerwca 2019, 13:57

    KIR AA
    HLA-C c2c2 (oboje)
    NK 26%
    PAI-1 hetero
  • arcala Autorytet
    Postów: 417 496

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kahanka wrote:
    Kurczę, a ja siebie nie poznaję, bo normalnie mam raczej niewielki popęd seksualny, od wczoraj mam taką ochotę, że szok. Nawet sny erotyczne miałam dziś w nocy. Czasem mi się zdarzają i nawet orgazmy miewam przez sen, dlatego się trochę obawiam, co będzie jak mi się teraz przydarzy.

    Ja mam tak samo od wczoraj. W sensie wielką ochotę.

    xnw443r87qw16n8g.png

    On: wszystko ok
    Ona: AMH - 3,08; TSH - 3.053 -> Euthyrox N25; PCO
    03.2019-start I procedury in vitro (źle przeprowadzona stymulacja dała 1 pecherzyk, który pękł przed punkcją)
    04.2019-torbiel
    05.2019-torbiel zniknęła; start II procedury in vitro; 23.05. punkcja (pobrano 15 oocytów; zapłodniono 6; 4 zarodki); 25.05. transfer 2-dniowego czterokomórkowca; 05.06. beta <0.2 w 13dpt 😪
    27.11.2019- transfer 🌻🌻 2dn
    9 dpt-beta 25.7 mlU/ml prog 38.9 ng/ml
    11 dpt-beta 56.4 mlU/ml prog 41.8 ng/ml
    14 dpt-beta 143 mlU/ml prog 36.5 ng/ml
    16 dpt-beta 279 mlU/ml prog 37.3 ng/ml
    21 dpt-beta 2215 mlU/ml prog 40.6 ng/ml
    22 dpt - mamy zarodek!!!
    36 dpt - mamy ❤
    został ❄
  • elfi Autorytet
    Postów: 1546 1399

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarna wrote:
    Jutro idę powtórzyć betę i zrobię progesteron.
    Ja nie plamie codziennie nie wiadomo jak... Może źle to odpisałam. Uważam że jest to ewidentnie po Luteine. Może powinnam bardziej "to wygrzebywac" co się nie wchłonie ale się boję że kłopotów sobie narobię.
    Oczywiście pisałam do lekarza.
    Odpowiedział że to normalne i jest ok. Spokojnie czekamy.
    Ale tak jak radzicie zrobię ten progesteron.
    Niestety jutro. Bo mieszkam na takim zadupiu, żeby mieć wynik w ten sam dzień to kawałek muszę jechać. W naszej przychodni na drugi dzień odbiór bo gdzieś woza materiał.
    Nic nie wygrzebuj :-) co się nie wchłonie, to samo wyleci :-)

    Czarna lubi tę wiadomość

    0d1ygov3xuib4nao.png
    mamy ❄️❄️

    31 lat, zdrowi, niepłodność idiopatyczna
    8-10.2018 - 3 x IUI :-(
    11.2018 - 1 IVF ICSI; 8.12 blastka 5.1.2 :-(, 17.01 blastka 4.2.2, 9dpt 63,2, cb
    2.2019 - 2 IVF FAMSI; 19.03 blastka 4.1.2, 9dpt 218,5, 11dpt 605,3, 13dpt 1203, 18dpt 6985, 20dpt pęcherzyk, 29dpt serduszko <3
  • Olalasz Autorytet
    Postów: 1073 1156

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, miesiąc temu rozpoczęłam długi protokół. Najpierw tabletki antykoncepcyjne, w międzyczasie co drugi dzień gonapeptyl. Starałam się trzymać dietę, żeby schudnąć, a tymczasem tyję :( Jestem załamana, bo moja waga już teraz jest wysoka. Czy zdarzyło Wam się tyć?

    ex2bl6d8upih96ql.png

    31.01-1 IUI 🙁
    25.02- 2IUI🙁
    06.05- początek przygotowań do IVF
    19.06 punkcja: 11 oocytów, 7 dojrzałych, 7 zarodków
    22.06 transfer dwóch 3-dniowych zarodków (8A/B i 10A),
    1 ❄️
  • Wisienka39* Autorytet
    Postów: 383 742

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meggie1 wrote:
    Dziewczyny niestety u mnie @ rozkręciła się na dobre, nie pozostawia to już złudzeń. Chciałam Wam BARDZO podziękować za cudowne wsparcie i gratulacje dla wszystkich, którym się udało. Pisze to płacząc, ale głęboko wierze, ze będzie mi kiedyś dane cieszyć się upragnioną ciążą. Mam nadzieje, ze za pare miesięcy tu wrócę. Jeszcze raz DZIĘKUJE! 😘
    Nasz plan póki co to DNA plemników i laparoskopia, wiec ok 3 miesięcy przerwy.
    TRZYMAM MOCNO ZA WAS KCIUKI KOCHANE! ❤️

    Przykro mi 😢trzymam kciuki oby po badaniach spełniło się Wasze najważniejsze marzenie 😙

    Meggie1 lubi tę wiadomość

    7 lat starań, niedoczynność tarczycy, hashimoto, PCOS, lewy jajowód niedrożny, problemy immunologiczne: MTHFR_677C-T układ homozygotyczny, PAI-1 4G układ heterozygotyczny,
    ANA 1:160 plamiste, ASA-ujemne,NK 16%,
    IFN - 880 (2046,6-4738)
    TNF Alfa- 5270 (1208,3-4156,1)
    IL 5 - 6 (20-59)
    IL 2 - 559 (20-62,5)
    TNF/IL4 - 250,9 (19,7-149,5)
    IFN/IL10 - 0,4 (1,2-3)
    CD3+/CD4+ - 54 (30-51)
    CD3+/CD8+ - 18 (19-39)
    CD4/CD8 - 3 (0,8-2,5)
    AMH 6,63 (2017r)
    Wskazania do accofilu.
    Pierwsza procedura dwa zarodki podawane pojedynczo -beta ujemna.
    Kolejna procedura. Mamy 3 mrozaczki.
    Poronienie 5tc*
  • kasiek2620 Autorytet
    Postów: 1805 2849

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olalasz wrote:
    Dziewczyny, miesiąc temu rozpoczęłam długi protokół. Najpierw tabletki antykoncepcyjne, w międzyczasie co drugi dzień gonapeptyl. Starałam się trzymać dietę, żeby schudnąć, a tymczasem tyję :( Jestem załamana, bo moja waga już teraz jest wysoka. Czy zdarzyło Wam się tyć?
    Ja przy stymulacji jakoś utrzymałam wagę,za to po dupku jestem 3kilo na plusie niestety.....

    06.2004-ciąża naturalna(corka)
    25.03.2018-naturalna-8tc[*]
    24.11.2018 1 IUI
    29.12.2018 2IUI
    PCOS
    Marzec 2019 pierwsza procedura do in vitro,długi protokół.5 na zimowisku :-)
    4.05.2019 crio⛄⛄(cykl naturalny) :-(
    17.08.2019 crio ⛄ (cykl naturalny :-(
    19.10.2019 crio :-(
    Czynnik V(R2)MTHFR C677T, hetero.nieprawidłowy
    Translokacja chromosomów 6 i 7 (46XX,t(6;7)(p?22:q11.212)translokacja zrownoważonaQ95.0
    08.20 Zaczynamy przygotowania do AK
    11.2020 II procedura(Pierwsza AK+AZ)
    2 blastki AK i 2 blastki AZ
    27.01 transfer AK 6dpt beta 2,4 :-(
    26.02transfer 2zarodków(AK+AZ) :-(
    30.04.21 transfer AZ(pierwszy z Accofilem i akupunkturą)
    5dpt beta 13.3,7dpt beta 54 10dpt beta 104 11dpt beta 124 13dpt beta 109,15dpt beta 38.
    7.07.21 7transfer😒
    Immunologia:brak kilku kirow implantacyjnych,wysokie nk(38%)
  • Czarna Przyjaciółka
    Postów: 108 256

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elfi wrote:
    Nic nie wygrzebuj :-) co się nie wchłonie, to samo wyleci :-)

    I może właśnie to wylatuje...

    33 lata
    Niepłodność pierwotna
    Hsg
    Histeroskopia
    Laparoskopia
    Wszystko ok
    2x iui 😕
    27.02.2019 IUI 😥😥😥
    Idę dalej!
    22 maj 2019 transfer 5 dniowej blaski 4.2.2
    Czekaja na nas jeszcze 2 ❄️❄️
  • Dzyzia Autorytet
    Postów: 1148 1297

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olalasz wrote:
    Dziewczyny, miesiąc temu rozpoczęłam długi protokół. Najpierw tabletki antykoncepcyjne, w międzyczasie co drugi dzień gonapeptyl. Starałam się trzymać dietę, żeby schudnąć, a tymczasem tyję :( Jestem załamana, bo moja waga już teraz jest wysoka. Czy zdarzyło Wam się tyć?
    Na początku tak ze 2-3 kilo a później na Encortonie przybrałam następne 3 kilo - czyli w sumie 6 w miesiąc :/

    GD2qp1.png
    AMH=0,83
    1 transfer IVF: 12/1/2019; 12 dpt beta 0,4;
    2 transfer crio: 18/2 - 2 blastki
    7 dpt - 16.8
    9 dpt - 23.4
    11 dpt - 27.1
    14 dpt - 123
    17 dpt - 511
    22 dpt - 2400
  • Olalasz Autorytet
    Postów: 1073 1156

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kasiek2620 wrote:
    Ja przy stymulacji jakoś utrzymałam wagę,za to po dupku jestem 3kilo na plusie niestety.....
    :( Przy dupku miałam jazdy psychiczne.

    ex2bl6d8upih96ql.png

    31.01-1 IUI 🙁
    25.02- 2IUI🙁
    06.05- początek przygotowań do IVF
    19.06 punkcja: 11 oocytów, 7 dojrzałych, 7 zarodków
    22.06 transfer dwóch 3-dniowych zarodków (8A/B i 10A),
    1 ❄️
  • CYTRYNKA_2016 Autorytet
    Postów: 1604 2102

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady wrote:
    Dziewczyny, wiem że temat przewijał się już parę razy.. jak to jest z tym ananasem? 2 plasterki dziennie od dnia transferu? Czy zalecają już wcześnie zacząć? I jak długo?

    Znacie jeszcze jakieś „triki” wspomagające implantację?

    Ja jadłam 2 plastry ananasa od transferu przez 4 dpt, do tego garść moteli suszonych. Przez 7 dni piłam nutridrinki noooo i efekt w stopce ❤️

    Catlady, Makt lubią tę wiadomość

    d346ed2a37.png

    26 cs - 30 lat
    HSG- ok/Nasienie - ok / AMH- 1,38 ng/ml
    IUI 1 - 30.01.2019 :-( IUI 2 - 27.02.2019 :-(
    23.04.2019 - IVF Kriobank Białystok
    30.04.2019/1.05.2019 - wizyty kontrolne 😊
    4.05.2019 - punkcja (6 cumulusów -4 prawidłowe)
    5.05.2019 - 4 zapłodnione komórki❤️
    9.05.2019 - transfer naszego malucha 4AA ❤️( zostaje nam ❄️ mrożaczek 3BB)
    16.05.2019 - beta 7 dpt -101,8 😍 9 dpt - 234,6 😍 14 dpt - 2074 😍 20 dpt - 8315 😍 22 dpt - 13377 😍 26 dpt - ❤️

    „Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie.”
  • viki_31 Autorytet
    Postów: 267 332

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem w szoku, strachu i pełnej nadzieji.
    wczorajsza beta 3.6 a dzisiaj 10.30..mam nadzieje ze nie doszło do żadnej pomyłki i mam nadzieje ze to jak na 8dpt to nie za mało.

    Olalasz, kaniczynka, aksb, rosamare, Domika333, Iva_82, Makt, diversik89, CYTRYNKA_2016, byle_do_jutra, Nadzieja, kasiek2620, kate2friend, Karr lubią tę wiadomość

    starania od 2014r Gyncentrum
    On-słabe nasienie 1%prawidłowych, HLA C1 C2
    Ona-problemy immunologiczne, MTHFR_1298A-C homozygotyczny, PAI-1 heterozygota, KIR AA,
    2IUI☹klinika Bocian,1IUI Accofil Invimed☹
    Start In-vitro kwiecień
    l07m0sk.png
  • Mania80 Autorytet
    Postów: 623 491

    Wysłany: 4 czerwca 2019, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Qcat wrote:
    Cześć dziewczyny:)
    Właśnie sprawdziłam wynik bety z wczoraj, 7dpt wynik 34:)


    Super gratulacje☺️☺️

    Qcat lubi tę wiadomość

    Choroba M-nowotwór
    2019-Azospermia
    starania IUI AID 3x😔
    Nowa klinika Eurofertil
    eraz IVF. 16.04.2019 2dc i START zaczynamy stymulację IVF-idziemy po swoje
    1.05 punkcja
    6.05 transfer 2❤️❤️-niech zostaną 😢
    Został 1❄️ Zabrany do domku 17.06 rośnij kropku
    3dpt beta -, testy 7-10 dpt białe, czekamy❤️❤️
    39lat
    Co nas nie zabije, to nas wzmocni. Żyj tak, byś niczego nie żałował-nie bój się, zawsze walcz do końca.
‹‹ 18 19 20 21 22 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego