Forum Starając się z pomocą medyczną IN VITRO - PAŹDZIERNIK'19
Odpowiedz

IN VITRO - PAŹDZIERNIK'19

Oceń ten wątek:
  • July Autorytet
    Postów: 284 198

    Wysłany: 12 października 2019, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 kwietnia, 13:19

    Pia88, Sierściucha, skała, Nadzieja lubią tę wiadomość

  • Sierściucha Autorytet
    Postów: 805 835

    Wysłany: 12 października 2019, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    IGA wrote:
    Gratuluje blizniakow.ty sie nie zamartwiaj tylko ciesz.

    Troje dzieci w domu...trochę mnie to przeraża.
    Ale najwazniejsze zeby z maluchami bylo wszystko ok.
    Podchodze tak pesymistycznie bo mi lekarz powiedział, ze to bedzie bardzo trudna ciąża szczegolnie jesli potwierdzi się ze sa w jednej owodni i ze wtedy byłoby lepiej dla mnie i jednego z maluchów, aby serce tego drugiego przestało bić...
    Obecnie sa identyczne wielkościowo i dokładnie ten sam wiek z usg co transferu/miesiączki - u mnie cykl naturalny.

    0ba2188e07.png
  • Pia88 Autorytet
    Postów: 1663 1635

    Wysłany: 12 października 2019, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    To te 5 nie jest liczone w ogole. Np jak ktos mial bete ale zdarzyla sie przykrosc i ona spadla to ta osoba nie jest w udanych anj nieudanych tylko w aniolkach. Udane to te ktore trwaja (no chyba ze ktos nie da znac), nieudane to 0 bety a aniolki to ktos to byl w udanych (ale zostal usuniety po tej przykrosci straty) lub ktos kto nie byl nigdzie bo czekal na przyrosty ktore niestety nie byly ok.


    Dzieki Dziewczyny,wiem ze nic nie moge zrobic ale ta bezsilnosc ze pomimo takich przygotownan i zmiany wszystkiego wyszlo tak samo plus ten strach co wtedy ze sie zatrzymaja naprawde mnie zalamal.

    Amilko czy byłaś na jakiejś diecie ze względu na IO? Bierzesz Metformax?
    Nie spisuj jeszcze wszystkiego na starty.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 października 2019, 14:43

    32l 🇵🇱🤓👠💄👗🧳💻📖🇩🇪
    6lat starań z przerwami na kryzysy małżeńskie🌈
    💃🏼: insuliooporność (Siofor+dieta superfoods), laparoskopia 2017r - usunięta torbiel endometrialna po stronie prawej, usunięte zrosty - odnownione mimo podania żelu.
    🕴🏼: morfologia 0-2% + chromatyna - 52%/ wrzesień 2019 - 32%/ luty 2020 -21%
    kariotypy ok
    01.11. /01.01. Nowenna Pompejańska📿
    11.2019 1 IMSI + MACS - transfer 1BB (zero mrozaków) :(
    26.02. histeroskopia - jeden mikro zrost przy ujściu jajowodu. Poza tym czysto :)
    Wracam do walki..


    Jezu, Ty się tym zajmij..
  • Iva_82 Autorytet
    Postów: 282 322

    Wysłany: 12 października 2019, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelka02 wrote:
    Przykro mi😭😭😭😭
    Będziesz jeszcze powtarzać?

    Nie, odstawiam leki

    38 lat starania od 2012 r., w klinice niepłodności ABOVO od 2015 r.
    HSG maj 2015r -drożne👍
    PCO, teratozoospermia
    2015-2016 stymulacje clostylbegyt, ovitrelle, starania nieudane☹️
    2017 3x IUI nieudane☹️
    2018 kwiecień 1x IUI☹️
    AMH 4.94
    Bocian Białystok IMSI 7.05.2019- stymulacja nieudana☹️
    1 pęcherzyk 24mm, polip endometrium 1,5 cm😭 30.05-histeroskopia
    14.06- torbiel 4cm😨
    10.08-start IMSI😊
    21.08-punkcja pobrano 14 oocytów 🥰
    ❄️❄️ ❄️❄️5 dniowe blastocysty 3AB,3BB 3BB,2BB♥️
    26.08- transfer ET 3AB, 06.09- beta <2😓
    8.09 zaczynamy cykl naturalny 😘
    01.10 transfer FET 3BB😰
    Przerwa koronawirus😞
    15.09 torbiel 4 cm😱 a jednak zaczynamy od 9 dc
    28.09 criotranfer 3BB
    12 dpt II kreski na teście
    🥰🙏
    Beta HCG 333,15 mlU/ml, PROG 35,19 ng/ml
    14 dpt Beta HCG 734 mlU/ml, PROG 32,87ng/ml
    15 dpt Beta HCG 1344 mlU/ml PROG 12
    27 dpt
    27.10 USG
    Kiedy świat mówi: „poddaj się”, nadzieja szepcze: „spróbuj jeszcze raz”
  • Catlady Autorytet
    Postów: 3240 4477

    Wysłany: 12 października 2019, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iva, bardzo mi przykro :(

    atdc2n0amlg0m4m8.png
    🙋🏻‍♀️:
    • MTHFR c.677C>T / MTHFR c.1298A>C układ heterozygotyczny
    • Niedrożny prawy jajowód
    💁🏻‍♂️:
    • Nekrospermia / brak ruchliwych plemników
    Kwiecień 2019 - przygotowanie do procedury IVF (ICSI)
    07.05.2019 - punkcja: 16 komórek, 12 zapłodnionych, 4 zarodki
    12.05.2019 - ET 5.1.1 ☹️
    05.06.2019 - FET odwołany (endo 6,6mm)
    14.08.2019 - FET 4.1.1 ☹️
    11.09.2019 - FET 4.1.1 😊
    7dpt - bhcg 13,3mlU/ml; progesteron 33,28ng/ml
    9dpt - bhcg 46,03mlU/ml; progesteron 45,37ng/ml
    11dpt - bhcg 120,9mlU/ml; progesteron 49,25ng/ml
    15dpt - bhcg 1052mlU/ml; progesteron 36ng/ml
    27dpt - mamy ❤️
    30.05.2020 - Tadziu jest już z nami 🥰

    Został 1 ❄️ (3.2.1)
    Pełni nadziei ❤️
  • elinkagd Autorytet
    Postów: 1600 892

    Wysłany: 12 października 2019, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iva_82 wrote:
    Beta <2😓
    Przykro mi. Przytulam mocno. Wypłacz sie. To pomaga.

    zem3anlirlcv80b3.png
    III. 2016r - początek starań
    VI.2017r. - Gameta Gdynia
    Jajowody drożne
    Niepłodność idiopatyczna
    08.01.2018 - cb :(
    09-12.2018 3podejscia IUI :(
    04.2019 - start IVF długi protokół - nieudany
    17.07.2019 - start IVF krótki protokół
    29.07.2019 - punkcja pobrano 18 kumulusow z czego 12 MII, mamy 4❄️ blastki
    26.08.2019 - transfer blaski 4bb 8dpt-1,4 U/I 10dpt<1.1U/I :(
    27.09.2019 - transfer blastki 4bb 8dpt<1.1U/I :( zostały 2 blastki
    10.2019 - histeroskopia + stratching - usunięto mały polip
    21.11.2019 - transfer blastki 4bb
    9dpt-19.8 U/I, PRG-32,34 ng/ml
    11dpt-9.1 U/I :( cb
    został już tylko 1 mrożaczek
    29.06.2020 - transfer ostatniego mrozaka, 8dpt<1.1U/l
    Brak zarodków
    Nie wiem co dalej
  • Atena000 Autorytet
    Postów: 346 488

    Wysłany: 12 października 2019, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć ja już po dwa zarodki podane :) cieszę się ale i smucę bo z 10 tylko te dwa przetrwały :( teraz czekamy na betę chwilo trwaj ...

    Aś2018, July, Iva_82, anka1987, Maarti, Pia88, blair., dariina, magg85, agika88, Nadzieja lubią tę wiadomość

    INVICTA Warszawa - 33l - 2ivf długi - 1ET FET 1 - S
    PCO
    NK-12%
    Nasienie-Fragmentacja 30%
    MTHFR c.677C>T homozygota (CC)
    MTHFR c.1298A>C homozygota(CC)
    2 ivf -start 27.09 protokół długi- punkcja 07.10, przewidywany termin transferu 12.10- podane 2 zarodki, 0- na zimowisku , (było 10 zarodków 8 przestało się rozwijać :( )
    * 6 dpt - 40,7
    *10 dpt- 121,6
    * wizyta pęcherzykowa 29.10- jest pęcherzyk :)
    * 05.11.2019 - jest serduszko :)
    * 16.12.2019- dzidziuś zdrowy (usg prenatalne)
    na chwilę obecną chłopak - czekamy na usg 20 tc
    mhsv3e5egkhasukv.png
  • Atena000 Autorytet
    Postów: 346 488

    Wysłany: 12 października 2019, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trochę chcę mi się płakać że tylko dwa zarodeczki ale wieżę że to te nasze wyczekiwane ....

    Makt, Pia88, Nadzieja, dariina lubią tę wiadomość

    INVICTA Warszawa - 33l - 2ivf długi - 1ET FET 1 - S
    PCO
    NK-12%
    Nasienie-Fragmentacja 30%
    MTHFR c.677C>T homozygota (CC)
    MTHFR c.1298A>C homozygota(CC)
    2 ivf -start 27.09 protokół długi- punkcja 07.10, przewidywany termin transferu 12.10- podane 2 zarodki, 0- na zimowisku , (było 10 zarodków 8 przestało się rozwijać :( )
    * 6 dpt - 40,7
    *10 dpt- 121,6
    * wizyta pęcherzykowa 29.10- jest pęcherzyk :)
    * 05.11.2019 - jest serduszko :)
    * 16.12.2019- dzidziuś zdrowy (usg prenatalne)
    na chwilę obecną chłopak - czekamy na usg 20 tc
    mhsv3e5egkhasukv.png
  • Meggie1 Autorytet
    Postów: 2336 2272

    Wysłany: 12 października 2019, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, jestem podłamana... dzisiaj miałam histero (wszystko ok) ale miałam tez konsultacje z moim lekarzem. Miałam krótki protokół (9 zapłodnionych komórek, z czego tylko 1 blastka). Teraz będziemy szli długim protokołem. Lekarz mnie wystraszył mówiąc, ze jeżeli tym razem również wszystkie (albo procz 1) nam padną to będzie oznaczać, ze problem jest nie tylko w implantacji a w zarodkach i nie ma sensu robić kolejnej procedury (jedynie adopcja zarodka). Jak było u Was ze zmiana protokołu? Szczególnie u dziewczyn gdzie dużo zarodków padało? Jestem przerażona :(

  • Makt Autorytet
    Postów: 10632 8087

    Wysłany: 12 października 2019, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Atena000 wrote:
    tego ananasa jeść przed czy po transferze ?

    Po :)

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Makt Autorytet
    Postów: 10632 8087

    Wysłany: 12 października 2019, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Ja wlasnie dostalam tel. Z moich 7 tylko 3 byly dojrzale i 2 sie zaplodnily. Mamy powtorke z pierwszego razu. Ile bym suplementow nie zjadla, badan nie zrobila, lekow nie brala i zastrzykow nie wkula zawsze jest to samo. Dla mnie juz starczy, znowu okazalo sie ze w poniedzialek kiedy mam byc w klinice moge dowiedziec sie ze wszystko padlo. To jest jakies pieklo, dla mnie kolejne dwie doby to bedzie 5 lat wyjetych z zycia. Ale w koncu wiemy ze jest ze mna problem-drugi raz tylko to potwierdzil.
    Nic juz nie zrobie ale musze wziac przerwe.
    Trzymajcie sie.

    Amilka przykro mi ze tak mało optymistycznie to wyglada ale będę trzymać kciuki za te 2 zarodki!
    A miałaś robione badania pod katem IO? Bo już nie pamietam..

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Makt Autorytet
    Postów: 10632 8087

    Wysłany: 12 października 2019, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aś2018 wrote:
    Arcola powiedz mi jak są liczone „Aniołki” w statystykach? na pierwszej stronie. Czy jak mamy np 10 nieudanych, to w tym mamy np 5 „Aniołkow” czy te 5 nie są liczone w ogóle? Albo są „naliczone” do udanych ciąż ? Bo jestem ciekawa realnej statystyki tzn ile faktycznie było ciąż które „przetrwały”?

    Do aniołków trafiają wszystkie początkowo pozytywne bety czyli jeśli jest cb albo zatrzymanie rozwoju ciąży na wczesnym etapie. Nieudane to gdy beta w ogóle nie ruszyła. Udane to te gdzie wszystko idzie tak jak ma być :)

    Aś2018 lubi tę wiadomość

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Makt Autorytet
    Postów: 10632 8087

    Wysłany: 12 października 2019, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iva_82 wrote:
    Beta <2😓

    Przykro mi :(

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Makt Autorytet
    Postów: 10632 8087

    Wysłany: 12 października 2019, 17:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meggie1 wrote:
    Dziewczyny, jestem podłamana... dzisiaj miałam histero (wszystko ok) ale miałam tez konsultacje z moim lekarzem. Miałam krótki protokół (9 zapłodnionych komórek, z czego tylko 1 blastka). Teraz będziemy szli długim protokołem. Lekarz mnie wystraszył mówiąc, ze jeżeli tym razem również wszystkie (albo procz 1) nam padną to będzie oznaczać, ze problem jest nie tylko w implantacji a w zarodkach i nie ma sensu robić kolejnej procedury (jedynie adopcja zarodka). Jak było u Was ze zmiana protokołu? Szczególnie u dziewczyn gdzie dużo zarodków padało? Jestem przerażona :(

    My za pierwszym razem mieliśmy 3 zarodki, 1 transferowane, pozostałe 2 padły. Także wynik raczej słaby. Szlam wtedy długim protokołem i tak samo za drugim razem - wtedy wynik był dużo lepszy bo 7 zarodków, blastka transferowana i 4 mrozaczki. Jeśli zarodki nie rozwijają się do blastki to może być problem czynnika męskiego, ale u nas właśnie było wiadomo ze jest s tym problem, a mimo to 2 procedura wyszła dużo lepiej :) wiec mi się wydaje se teoria teoria ale czasem bardzo subtelne zmiany mogą się przełożyć na zupełnie inny wynik końcowy - u nas najprawdopodobniej było to zwiększenie dawki metforminy i brak infekcji u męża przez 3 mce. Ale to tez są zgadywanki ;)

    Meggie1, Atena000, Pia88 lubią tę wiadomość

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Arcola Autorytet
    Postów: 1235 1141

    Wysłany: 12 października 2019, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Atena000 wrote:
    Trochę chcę mi się płakać że tylko dwa zarodeczki ale wieżę że to te nasze wyczekiwane ....
    Czasami wystarcza 2 a dobre niż dużo więcej a gorszej jakości. Trzymam kciuki żeby wszystko sie dobrze skończyło i beta była pozytywna 😁.

    Makt lubi tę wiadomość

    Kariotypy ok, Mthfr +v (R2) heterozygotyczne
    Nk - 13%, kiry AA/hlac c1,
    Allo 28,5%, Ana - ujemne
    Starania od lipiec`18
    AMH 4,63 ng/ml
    Euthyrox 75mg
    Nasienie:
    styczeń'19- morfologia 0%
    marzec'19 - morfologia 8%
    CB - wrzesień'18 (6t*), kwiecien'19(5t), kwiecien' 20(5t)
    ICSI maj' 19 (14 pobranych i zapłodnionych, jeszcze 7 ❄️)
    1 transfer 27.07 - 4.1.1 -złe przyrosty bety. Mały pęcherzyka do tygodnia ciąży. Aniołek (8t*).
    2 transfer 26.10 - 4.1.1 9dpt - 241,5/11dpt - 478/14dpt - 1260 (2x9t*)
    3 transfer - 8dpt beta 0,2
    Ciąża naturalna czerwiec'20 - pusty pęcherzyk (9t*)
  • Amilka Autorytet
    Postów: 907 935

    Wysłany: 12 października 2019, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze raz dzieki. Tak, mam io i stan przedcukrzycowy, przed 2 sie dowiedzialam i jest metformina 2x500.
    Magg dzieki. Nie zebym sie pocieszala "ze ktos ma gorzej" ale dzieki temu widac ze nie jestesmy same ze swoimi komplikacjami przy ivf..
    Plan juz jest. Jak to nie wypali to az bez zastanowienia.

    magg85 lubi tę wiadomość

    Starania od: 11.2017
    26l. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-beta:1.2/1.9/14.5/26/10.4-cb
  • Sierściucha Autorytet
    Postów: 805 835

    Wysłany: 12 października 2019, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iva_82 wrote:
    Nie, odstawiam leki

    Mi lekarz zabronił odstawić siofor.

    0ba2188e07.png
  • Pia88 Autorytet
    Postów: 1663 1635

    Wysłany: 12 października 2019, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Jeszcze raz dzieki. Tak, mam io i stan przedcukrzycowy, przed 2 sie dowiedzialam i jest metformina 2x500.
    Magg dzieki. Nie zebym sie pocieszala "ze ktos ma gorzej" ale dzieki temu widac ze nie jestesmy same ze swoimi komplikacjami przy ivf..
    Plan juz jest. Jak to nie wypali to az bez zastanowienia.

    Amilka, sorry że tak wiercę temat, ale czy robiłaś badania kontrolne insuliny i glukozy?

    32l 🇵🇱🤓👠💄👗🧳💻📖🇩🇪
    6lat starań z przerwami na kryzysy małżeńskie🌈
    💃🏼: insuliooporność (Siofor+dieta superfoods), laparoskopia 2017r - usunięta torbiel endometrialna po stronie prawej, usunięte zrosty - odnownione mimo podania żelu.
    🕴🏼: morfologia 0-2% + chromatyna - 52%/ wrzesień 2019 - 32%/ luty 2020 -21%
    kariotypy ok
    01.11. /01.01. Nowenna Pompejańska📿
    11.2019 1 IMSI + MACS - transfer 1BB (zero mrozaków) :(
    26.02. histeroskopia - jeden mikro zrost przy ujściu jajowodu. Poza tym czysto :)
    Wracam do walki..


    Jezu, Ty się tym zajmij..
  • Amilka Autorytet
    Postów: 907 935

    Wysłany: 12 października 2019, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pia nie ma problemu,nie,nie mialam juz kiedy. Tak czy tak jest po ptakach, nic z ta jakoscia nie zrobimy a ja nie podejde kolejnu raz. Ale kiedys zrobie.

    Pia88 lubi tę wiadomość

    Starania od: 11.2017
    26l. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-beta:1.2/1.9/14.5/26/10.4-cb
  • anka1987 Autorytet
    Postów: 733 457

    Wysłany: 12 października 2019, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iva_82 bardzo mi przykro. Mam podane te same zarodki i bardzo zasmuciła mnie twoja wiadomość ☹️.
    Mam pytanie - cykl sztuczny- jak odstawie leki to kiedy @ przychodzi??

    32 lat - starania o pierwsze dziecko <3
    Starania od 11.2016
    Leczenie w Invimed 10.2018
    Ja - AMH -6.06 po roku AMH 3.9
    HSG - drożne dwa jajowody.
    On:
    morfologia 1-2%
    SCD - 33%
    HBA -66%

    2 x IUI - nie udane
    hbIMSI -udane - bliźniaczki <3 <3
‹‹ 59 60 61 62 63 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego