Forum Starając się z pomocą medyczną IN VITRO - SIERPIEŃ 2019
Odpowiedz

IN VITRO - SIERPIEŃ 2019

Oceń ten wątek:
  • palyna Autorytet
    Postów: 995 554

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karolkowa wrote:
    Hej dziewczyny, dzisiejsza beta 4125.. Niby rośnie ale tyko o 53,7%..
    Eh...
    Podobno później beta zwalnia, ale chyba nie tak szybko i poniżej normy?? Ostatnim razem miałam podobnie, zobaczyłam serduszko i za nie cały tydzień było poronienie.. Okropnie się boję, że znowu to samo.. :(
    Pani doktor napisała, żeby za 2 dni ponowić jeszcze i żeby być dobrej myśli.. Heh, ciężko być dobrej myśli :(
    Karolkowa jak u Ciebie sytuacja się wyjaśniła? Mam nadzieję , że wszystko ok ... ?
    Daj znać :)

    palyna
  • Amilka Autorytet
    Postów: 932 973

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki rozmowie na tym watku o krzywej cukrowej i insulinowej odkrylam kolejna ciekawostke u siebie- stan przedcukrzycowy i insulinoopornosc :p szczerze mowiac super, moze teraz beda lepsze komorki jak wdrozymy metformine :d
    Dzieki Dziewczyny:)

    Jusia 82, Gabriella, Makt, Jeheria, diversik89 lubią tę wiadomość

    Starania od: 11.2017
    26l. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-beta:1.2/1.9/14.5/26/10.4-cb
  • palyna Autorytet
    Postów: 995 554

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mwm wrote:
    Jasne, daj znać ;)
    I co Ci powiedziała Pani Doktor , która miała dzwonic ?

    palyna
  • Sierściucha Autorytet
    Postów: 805 836

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Dzieki rozmowie na tym watku o krzywej cukrowej i insulinowej odkrylam kolejna ciekawostke u siebie- stan przedcukrzycowy i insulinoopornosc :p szczerze mowiac super, moze teraz beda lepsze komorki jak wdrozymy metformine :d
    Dzieki Dziewczyny:)

    Dobrze ze udalo sie zrobić :)
    Ja juz od 2cg tygodni na diecie.

    0ba2188e07.png
  • Jusia 82 Autorytet
    Postów: 1405 870

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 22:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    palyna wrote:
    I co Ci powiedziała Pani Doktor , która miała dzwonic ?
    No że mam zrobić betę na 2 godziny przed wizyta 25 dpt. Czyli w novum jest to jakiś przyjęty standard.

    A poza tym że sie cieszy😁

    Makt, Maenka lubią tę wiadomość

    azoospermia, zespół antyfosfolipidowy, Mutacja MTHFR C677T (układ homozygotyczny), dodatnie ANA1,ANA2, kariotyp OK, histeroskopia OK, Szczepienia+ immunosupresja

    Starania od 2014
    ICSI maj 2018
    1 transfer 30 maja 2018 r., 2 transfer - 30 czerwca 2018r. (cb), 3 transfer - 22 listopada 2018 r. :(
    ICSI sierpień 2019
    4 transfer 12 sierpnia 2019 r. ( 7t*), 5 transfer 23 stycznia 2020 r. :(, 6 transfer 4 czerwca 2020 :(, 7transfer- 16 listopada 2020 r. :(
    ❄️❄️
  • palyna Autorytet
    Postów: 995 554

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jusia 82 wrote:
    No że mam zrobić betę na 2 godziny przed wizyta 25 dpt. Czyli w novum jest to jakiś przyjęty standard.

    A poza tym że sie cieszy😁
    Trzymam kciuki!! 🍀💪

    Makt, Jusia 82 lubią tę wiadomość

    palyna
  • Amilka Autorytet
    Postów: 932 973

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sierściucha wrote:
    Dobrze ze udalo sie zrobić :)
    Ja juz od 2cg tygodni na diecie.

    Ja mam w poniedzialek wizyte,szczerze mowiac ostatnie 3 msce wiedzac ze bedzie drugie podejscie odzywialam sie jak na siebie naprawde dobrze, czytalam o io i wplywie na komorki wiec na wszelki staralam sie jesc z niskim indeksem i porobilam kilka zmian w menu, tym bardziej ten wynik pokazuje ze cos jest nie tak;)

    Makt, Maenka lubią tę wiadomość

    Starania od: 11.2017
    26l. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-beta:1.2/1.9/14.5/26/10.4-cb
  • Makt Autorytet
    Postów: 10670 8104

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Dzieki rozmowie na tym watku o krzywej cukrowej i insulinowej odkrylam kolejna ciekawostke u siebie- stan przedcukrzycowy i insulinoopornosc :p szczerze mowiac super, moze teraz beda lepsze komorki jak wdrozymy metformine :d
    Dzieki Dziewczyny:)

    Nie lubie ze jesteś chora ale lubie ze jest krok do przodu :)

    Amilka lubi tę wiadomość

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Makt Autorytet
    Postów: 10670 8104

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Ja mam w poniedzialek wizyte,szczerze mowiac ostatnie 3 msce wiedzac ze bedzie drugie podejscie odzywialam sie jak na siebie naprawde dobrze, czytalam o io i wplywie na komorki wiec na wszelki staralam sie jesc z niskim indeksem i porobilam kilka zmian w menu, tym bardziej ten wynik pokazuje ze cos jest nie tak;)

    A z ciekawości cukier ininsulina wyszły zle czy sama insulina?

    4KMCp2.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • elinkagd Autorytet
    Postów: 1617 920

    Wysłany: 29 sierpnia 2019, 23:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny. Człowiek by zrobił wszystko by się udało. Ale macie rację że samemu nie ma co ryzykować z branie Acard. Biorę heparynę. Lekarz gdybym napisała do niego to pewnie by pomyślał ze podważam jego kompetencje.

    Dziewczyny czy moge kąpać się w w basenie? Czy najlepiej nie w godzić i nie ryzykować.

    zem3anlirlcv80b3.png
    III. 2016r - początek starań
    VI.2017r. - Gameta Gdynia
    Jajowody drożne
    Niepłodność idiopatyczna
    08.01.2018 - cb :(
    09-12.2018 3podejscia IUI :(
    04.2019 - start IVF długi protokół - nieudany
    17.07.2019 - start IVF krótki protokół
    29.07.2019 - punkcja pobrano 18 kumulusow z czego 12 MII, mamy 4❄️ blastki
    26.08.2019 - transfer blaski 4bb 8dpt-1,4 U/I 10dpt<1.1U/I :(
    27.09.2019 - transfer blastki 4bb 8dpt<1.1U/I :( zostały 2 blastki
    10.2019 - histeroskopia + stratching - usunięto mały polip
    21.11.2019 - transfer blastki 4bb
    9dpt-19.8 U/I, PRG-32,34 ng/ml
    11dpt-9.1 U/I :( cb
    został już tylko 1 mrożaczek
    29.06.2020 - transfer ostatniego mrozaka, 8dpt<1.1U/l
    Brak zarodków
    Nie wiem co dalej
  • Iva_82 Autorytet
    Postów: 283 339

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 05:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    elinkagd wrote:
    Dzięki dziewczyny. Człowiek by zrobił wszystko by się udało. Ale macie rację że samemu nie ma co ryzykować z branie Acard. Biorę heparynę. Lekarz gdybym napisała do niego to pewnie by pomyślał ze podważam jego kompetencje.

    Dziewczyny czy moge kąpać się w w basenie? Czy najlepiej nie w godzić i nie ryzykować.

    Ja też biorę heparynę, acardu nie dostałam. Jestem też tak jak ty w 4dpt 😍
    Na twoim miejscu zrezygnowałbym z basenu, możesz nabawić się infekcji. Ponadto gorąca kąpiel i sauna nie jest wskazana.

    38 lat starania od 2012 r., w klinice niepłodności ABOVO od 2015 r.
    HSG maj 2015r -drożne👍
    PCO, teratozoospermia
    2015-2016 stymulacje clostylbegyt, ovitrelle, starania nieudane☹️
    2017 3x IUI nieudane☹️
    2018 kwiecień 1x IUI☹️
    AMH 4.94
    Bocian Białystok IMSI 7.05.2019- stymulacja nieudana☹️
    1 pęcherzyk 24mm, polip endometrium 1,5 cm😭 30.05-histeroskopia
    14.06- torbiel 4cm😨
    10.08-start IMSI😊
    21.08-punkcja pobrano 14 oocytów 🥰
    ❄️❄️ ❄️❄️5 dniowe blastocysty 3AB,3BB 3BB,2BB♥️
    26.08- transfer ET 3AB, 06.09- beta <2😓
    8.09 zaczynamy cykl naturalny 😘
    01.10 transfer FET 3BB😰
    Przerwa koronawirus😞
    15.09 torbiel 4 cm😱 a jednak zaczynamy od 9 dc
    28.09 criotranfer 3BB
    12 dpt II kreski na teście
    🥰🙏
    Beta HCG 333,15 mlU/ml, PROG 35,19 ng/ml
    14 dpt Beta HCG 734 mlU/ml, PROG 32,87ng/ml
    15 dpt Beta HCG 1344 mlU/ml PROG 12
    27 dpt
    27.10 USG
    Kiedy świat mówi: „poddaj się”, nadzieja szepcze: „spróbuj jeszcze raz”
  • Jusia 82 Autorytet
    Postów: 1405 870

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 05:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iva_82 wrote:
    Ja też biorę heparynę, acardu nie dostałam. Jestem też tak jak ty w 4dpt 😍
    Na twoim miejscu zrezygnowałbym z basenu, możesz nabawić się infekcji. Ponadto gorąca kąpiel i sauna nie jest wskazana.

    Jak ja cierpię przez ten brak ciepłych kąpieli w wanience😌 Dziewczyny- jaka dawkę heparyny przyjmujecie?

    azoospermia, zespół antyfosfolipidowy, Mutacja MTHFR C677T (układ homozygotyczny), dodatnie ANA1,ANA2, kariotyp OK, histeroskopia OK, Szczepienia+ immunosupresja

    Starania od 2014
    ICSI maj 2018
    1 transfer 30 maja 2018 r., 2 transfer - 30 czerwca 2018r. (cb), 3 transfer - 22 listopada 2018 r. :(
    ICSI sierpień 2019
    4 transfer 12 sierpnia 2019 r. ( 7t*), 5 transfer 23 stycznia 2020 r. :(, 6 transfer 4 czerwca 2020 :(, 7transfer- 16 listopada 2020 r. :(
    ❄️❄️
  • elinkagd Autorytet
    Postów: 1617 920

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 06:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jusia 82 wrote:
    Jak ja cierpię przez ten brak ciepłych kąpieli w wanience😌 Dziewczyny- jaka dawkę heparyny przyjmujecie?
    Ja mam 60 jakiś jednostek. Przed punkcja i po miałam 40.

    zem3anlirlcv80b3.png
    III. 2016r - początek starań
    VI.2017r. - Gameta Gdynia
    Jajowody drożne
    Niepłodność idiopatyczna
    08.01.2018 - cb :(
    09-12.2018 3podejscia IUI :(
    04.2019 - start IVF długi protokół - nieudany
    17.07.2019 - start IVF krótki protokół
    29.07.2019 - punkcja pobrano 18 kumulusow z czego 12 MII, mamy 4❄️ blastki
    26.08.2019 - transfer blaski 4bb 8dpt-1,4 U/I 10dpt<1.1U/I :(
    27.09.2019 - transfer blastki 4bb 8dpt<1.1U/I :( zostały 2 blastki
    10.2019 - histeroskopia + stratching - usunięto mały polip
    21.11.2019 - transfer blastki 4bb
    9dpt-19.8 U/I, PRG-32,34 ng/ml
    11dpt-9.1 U/I :( cb
    został już tylko 1 mrożaczek
    29.06.2020 - transfer ostatniego mrozaka, 8dpt<1.1U/l
    Brak zarodków
    Nie wiem co dalej
  • Molhi Przyjaciółka
    Postów: 64 68

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 06:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, zrobiłam dzisiaj ten test dla kliniki, choć i tak już od dobrego tygodnia "czułam po sobie" że się nie udało- test negatywny.

    Gratuluję mocno tym, ktoŕym się udało i trzymam kciuki za Wasze maleństwa, niech rosną zdrowo🌻

    Mi pozostaje czekać na wiadomość z kliniki z decyzją co dalej... mamy jeszcze dwa zarodki..

    diversik89 lubi tę wiadomość

    maj 2017 - zaczynamy starania
    sierpień 2017 - badania męża
    maj 2018 - nareszcie pierwsza wizyta w klinice!
    wrzesień 2018 - polip w macicy, przeoczony na kontroli
    marzec 2019 - histeroskopia, teraz powinno być dobrze!
    maj 2019 - bladzioch, czy to możliwe? ciąża naturalna
    30.05.2019 - żegnaj aniołku 😞 7tyg0dni
    30.07.2019 zaczynamy InVitro
    14.08.2019 transfer trzydniowca❤
    Niestety, test negatywny.
    4.11.2019 transfer 4 dniowego zarodka💗Niestey, nie udało się.
    19.02.2020 Transfer ostatniego, dwudniowego mrożaka🤞


    🙋‍♀️ 37: macica dwurożna
    🙋‍♂️ 39:morfologia 2%
  • elinkagd Autorytet
    Postów: 1617 920

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 06:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iva_82 wrote:
    Ja też biorę heparynę, acardu nie dostałam. Jestem też tak jak ty w 4dpt 😍
    Na twoim miejscu zrezygnowałbym z basenu, możesz nabawić się infekcji. Ponadto gorąca kąpiel i sauna nie jest wskazana.
    A to idziemy razem w tym czekanie. A kiedy zamierzasz testować / betować?

    Iva_82 lubi tę wiadomość

    zem3anlirlcv80b3.png
    III. 2016r - początek starań
    VI.2017r. - Gameta Gdynia
    Jajowody drożne
    Niepłodność idiopatyczna
    08.01.2018 - cb :(
    09-12.2018 3podejscia IUI :(
    04.2019 - start IVF długi protokół - nieudany
    17.07.2019 - start IVF krótki protokół
    29.07.2019 - punkcja pobrano 18 kumulusow z czego 12 MII, mamy 4❄️ blastki
    26.08.2019 - transfer blaski 4bb 8dpt-1,4 U/I 10dpt<1.1U/I :(
    27.09.2019 - transfer blastki 4bb 8dpt<1.1U/I :( zostały 2 blastki
    10.2019 - histeroskopia + stratching - usunięto mały polip
    21.11.2019 - transfer blastki 4bb
    9dpt-19.8 U/I, PRG-32,34 ng/ml
    11dpt-9.1 U/I :( cb
    został już tylko 1 mrożaczek
    29.06.2020 - transfer ostatniego mrozaka, 8dpt<1.1U/l
    Brak zarodków
    Nie wiem co dalej
  • elinkagd Autorytet
    Postów: 1617 920

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 06:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Molhi wrote:
    Hej dziewczyny, zrobiłam dzisiaj ten test dla kliniki, choć i tak już od dobrego tygodnia "czułam po sobie" że się nie udało- test negatywny.

    Gratuluję mocno tym, ktoŕym się udało i trzymam kciuki za Wasze maleństwa, niech rosną zdrowo🌻

    Mi pozostaje czekać na wiadomość z kliniki z decyzją co dalej... mamy jeszcze dwa zarodki..
    Przykro mi :(

    Molhi lubi tę wiadomość

    zem3anlirlcv80b3.png
    III. 2016r - początek starań
    VI.2017r. - Gameta Gdynia
    Jajowody drożne
    Niepłodność idiopatyczna
    08.01.2018 - cb :(
    09-12.2018 3podejscia IUI :(
    04.2019 - start IVF długi protokół - nieudany
    17.07.2019 - start IVF krótki protokół
    29.07.2019 - punkcja pobrano 18 kumulusow z czego 12 MII, mamy 4❄️ blastki
    26.08.2019 - transfer blaski 4bb 8dpt-1,4 U/I 10dpt<1.1U/I :(
    27.09.2019 - transfer blastki 4bb 8dpt<1.1U/I :( zostały 2 blastki
    10.2019 - histeroskopia + stratching - usunięto mały polip
    21.11.2019 - transfer blastki 4bb
    9dpt-19.8 U/I, PRG-32,34 ng/ml
    11dpt-9.1 U/I :( cb
    został już tylko 1 mrożaczek
    29.06.2020 - transfer ostatniego mrozaka, 8dpt<1.1U/l
    Brak zarodków
    Nie wiem co dalej
  • Maenka Autorytet
    Postów: 1633 1971

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 06:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jusia 82 wrote:
    No że mam zrobić betę na 2 godziny przed wizyta 25 dpt. Czyli w novum jest to jakiś przyjęty standard.

    A poza tym że sie cieszy😁

    Super Jusia! 😊😘.
    To kiedy ta wizyta wypada?

    Twoja beta dale mi nadzieję. Ja dziś powtórka - 9dpt.

    m3sxqqmzr2yat7k2.png

    👱‍♀️hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy; AMH 6,7; PCO; MTHFR c.1286A>C (A1298C); choroba autoimmuno; ANA+; anemia - ukryty niedobór żelaza; PAI 4G/SG hetero; podwyższone nk w macicy; niska il10.
    👨słabe parametry nasienia.

    ✨01.2019: FAMSI nr 1
    = ET + 3 ❄❄❄.
    23.02.19: ET morulki - 😥
    07.05.19: FET blastki - 😥
    21.08.19: FET 2 blastek: 2.2.3 i 3.2.2 - cb 😥

    ✨09.12.19: FAMSI nr 2
    = 2 ❄️❄️.
    04.06.20: FET 4.1.1 i 4.2.3: 6 dpt: 56🍀, 8 dpt: 189, 11 dpt: 560, 14 dpt 3300, 19 dpt: 20.000 jest 2mm wojownik, 31dpt mamy ❤ - cudzie trwaj
    03.09.20: it's a boy! 👶
  • Maenka Autorytet
    Postów: 1633 1971

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 07:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy Wy zawsze robicie bety o podobnej porze? Czy ma to jakiś wpływ na wynik jak zrobię po 2 dniach, ale za pierwszym razem krew oddawałam po 12, a teraz o 8?

    m3sxqqmzr2yat7k2.png

    👱‍♀️hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy; AMH 6,7; PCO; MTHFR c.1286A>C (A1298C); choroba autoimmuno; ANA+; anemia - ukryty niedobór żelaza; PAI 4G/SG hetero; podwyższone nk w macicy; niska il10.
    👨słabe parametry nasienia.

    ✨01.2019: FAMSI nr 1
    = ET + 3 ❄❄❄.
    23.02.19: ET morulki - 😥
    07.05.19: FET blastki - 😥
    21.08.19: FET 2 blastek: 2.2.3 i 3.2.2 - cb 😥

    ✨09.12.19: FAMSI nr 2
    = 2 ❄️❄️.
    04.06.20: FET 4.1.1 i 4.2.3: 6 dpt: 56🍀, 8 dpt: 189, 11 dpt: 560, 14 dpt 3300, 19 dpt: 20.000 jest 2mm wojownik, 31dpt mamy ❤ - cudzie trwaj
    03.09.20: it's a boy! 👶
  • Maenka Autorytet
    Postów: 1633 1971

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 07:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Molhi wrote:
    Hej dziewczyny, zrobiłam dzisiaj ten test dla kliniki, choć i tak już od dobrego tygodnia "czułam po sobie" że się nie udało- test negatywny.

    Gratuluję mocno tym, ktoŕym się udało i trzymam kciuki za Wasze maleństwa, niech rosną zdrowo🌻

    Mi pozostaje czekać na wiadomość z kliniki z decyzją co dalej... mamy jeszcze dwa zarodki..

    Przykro mi Molhi. Trzymaj się dzielnie i wracaj do walki. Życzę wytrwałości.

    Molhi lubi tę wiadomość

    m3sxqqmzr2yat7k2.png

    👱‍♀️hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy; AMH 6,7; PCO; MTHFR c.1286A>C (A1298C); choroba autoimmuno; ANA+; anemia - ukryty niedobór żelaza; PAI 4G/SG hetero; podwyższone nk w macicy; niska il10.
    👨słabe parametry nasienia.

    ✨01.2019: FAMSI nr 1
    = ET + 3 ❄❄❄.
    23.02.19: ET morulki - 😥
    07.05.19: FET blastki - 😥
    21.08.19: FET 2 blastek: 2.2.3 i 3.2.2 - cb 😥

    ✨09.12.19: FAMSI nr 2
    = 2 ❄️❄️.
    04.06.20: FET 4.1.1 i 4.2.3: 6 dpt: 56🍀, 8 dpt: 189, 11 dpt: 560, 14 dpt 3300, 19 dpt: 20.000 jest 2mm wojownik, 31dpt mamy ❤ - cudzie trwaj
    03.09.20: it's a boy! 👶
  • Jusia 82 Autorytet
    Postów: 1405 870

    Wysłany: 30 sierpnia 2019, 07:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maenka wrote:
    Super Jusia! 😊😘.
    To kiedy ta wizyta wypada?

    Twoja beta dale mi nadzieję. Ja dziś powtórka - 9dpt.

    Wizyta 6 września czyli równi za tydzień😊 wczoraj jeszcze raz i obiecuje ostatni przed wizyta zrobilam bete bo mualam plamienie w srode i te silne bole brzucha. Beta rosnie- jest 1274. Jestem dobrej mysli i u Ciebie tez bedzie dobrze😊 trzymam kciuki za Twoja dzis😊

    diversik89, Maenka, Gabriella, Makt lubią tę wiadomość

    azoospermia, zespół antyfosfolipidowy, Mutacja MTHFR C677T (układ homozygotyczny), dodatnie ANA1,ANA2, kariotyp OK, histeroskopia OK, Szczepienia+ immunosupresja

    Starania od 2014
    ICSI maj 2018
    1 transfer 30 maja 2018 r., 2 transfer - 30 czerwca 2018r. (cb), 3 transfer - 22 listopada 2018 r. :(
    ICSI sierpień 2019
    4 transfer 12 sierpnia 2019 r. ( 7t*), 5 transfer 23 stycznia 2020 r. :(, 6 transfer 4 czerwca 2020 :(, 7transfer- 16 listopada 2020 r. :(
    ❄️❄️
‹‹ 216 217 218 219 220 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego