Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro- start listopad
Odpowiedz

In vitro- start listopad

Oceń ten wątek:
  • _Hania Autorytet
    Postów: 918 290

    Wysłany: 9 listopada 2018, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewszyny Wasze wielki dzień, trzymam kciuki za Was <3 Dajcie znac po!

    Dorka 9 komórek ładnie, na pewno się większość zapłodni, daj znać, jak będziesz wiedzieć więcej :)
    Jestem też ciekawa jak z endometrium, z jednej strony fajnie już próbować, z drugiej strony, jak ma to zmniejszyć szansę - lepiej warto poczekać.

    Dużo cieprliwości :)

    Ja dzisiaj 4 zastrzyk, od jutra dochodzą poranne na niepękanie, ale już nawet mam wprawę ;)
    Jutro podgląd i badanie hormonów - trochę mnie to stresuje.

    A czy przy stymulacji - też Was bolały piersi?

    Em11 lubi tę wiadomość

    ❄️
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1104 1771

    Wysłany: 9 listopada 2018, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powodzenia dziś laseczki

    Haniu ja mam coraz wieksze piersi od stymulacji do teraz bola i tkliwe sutki takze to chyba normalne

    do tego nocne poty codziennie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 listopada 2018, 09:59

    Em11 lubi tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • IGA Autorytet
    Postów: 3068 2648

    Wysłany: 9 listopada 2018, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorka81 wrote:
    Powodzenia dla wszystkich dziewczyn, które mają dzisiaj transfer. Ja wczoraj miałam punkcję. Pobrali 9 komorek, z uwagi na mój wiek (37 ) będą zapladniac wszystkie. Oczywiście teraz z niecierpliwością będziemy czekać na info ile się zaplodnilo, później ile przetrwało i ci dalej....czy mrozimy (miałam grube Endo 18 mm) czy nie i podajemy. Trzymajcie kciuki kochane
    Dorka mozesz podac swoje dane do statystyki? Bo nie widze Cie na liscie.

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • Asiac93 Ekspertka
    Postów: 154 84

    Wysłany: 9 listopada 2018, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już po badaniu krwi.. później drugi podgląd pęcherzyków.. Ale mam źle przeczucie nic dziś nie czuje a chyba powinnam to już 12 dzien stymulacji może już pękly.. Nie wiem ;(
    Dorka trzymam kciuki niech będzie jak najwięcej zarodków &&

    Wiek 25 lat
    Niedoczynność tarczycy L-Thyroxin 75
    AMH 9,96
    Początek stymulacji 29.10.2108
    Punkcja 16.11.2018
    Transfer 21.11. 2018
    13.12.2018 jest ❤

    f2wlpiqv85x7q55i.png
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 9 listopada 2018, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iga oczywiście. Wiek 37 lat. Endometrioza, niedrożność jajowodów plus czynnik męski. AMH 0,76. 2016 rok laparoskopia. 2017 histeroskopia i stratching. Pierwsze dwie nieudane procedury w 2016 i 2017 roku w Invicta. W 2018 cm nieudana procedura w Fertimedica. Obecnie Artemida w Białymstoku. Rozpoczęcie stymulacji 27 października. Leki decapeptyl, gonal i menopur. Punkacja 08.11.2018 r. Pobrano 9 komorek. Transfer jeszcze nie wiadomo. Być może mrożenie z uwagi na grube endometrium i podanie w cyklu maturalnym.

    Dorka81
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 9 listopada 2018, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Raczej naturalnym, a nie maturalnym hahaha

    Dorka81
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 9 listopada 2018, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haniu fajnie, że zastrzykinjuz Ci nie straszne

    Rybitwa, _Hania lubią tę wiadomość

    Dorka81
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 9 listopada 2018, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiac93 nic się kochana nie martw ja tez nic nie czułam oraz myślałam, że nic tam się nie dzieje, ale zobaczysz, że będzie ok. Każda z nas inaczej to przechodzi. Trzymaj się i produkuj❤

    Asiac93 lubi tę wiadomość

    Dorka81
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 9 listopada 2018, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powodzenia dzisiaj dziewczyny. Trzymam mocno kciukasy :)

    Em11, Rybitwa lubią tę wiadomość

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1104 1771

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a mi dzisiaj wszedł dół po maksie. Pierwszy raz chyba az tak:( nie pomaga tez to,ze małż przezywa podobnie i jest smutny. swiadomosc,ze mam w brzuchu jeden jedyny promyczek nadziei,ze nie mam juz po co wracac do kliniki chyba ze wszystko znow od poczatku.. mowmy co chcemy ale poza cala otoczka,ze zrobi sie wszystko,pieniądze z rekawa sie nie sypia:(
    Mam zle mysli, w brzuchu nie czuje nic (a oczywiście sie naczytalam ile to dziewczyn czuje implantacje,malo tego-kiedy mialam ciaze pozamaciczna doskonale czułam moment kiedy sie implantowal,bol obudzil mnie w nocy i wzielam nawet ketonal wtedy).
    Stad mam dzis superdola i mysl,ze skoro juz zarodek wydostawal sie z otoczki to pewnie od srody powinnam cos poczuc,cokolwiek:(

    Dzisiejszy ponury dzien nie pomaga.6 lat staran i nadzieja w ICSI,gdzie sukcesem okazal sie jeden zarodek -tez nie pomaga.

    Noz kurde nie sądziłam ,ze bede tak pitolić dzisiaj,wybaczcie.

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    a mi dzisiaj wszedł dół po maksie. Pierwszy raz chyba az tak:( nie pomaga tez to,ze małż przezywa podobnie i jest smutny. swiadomosc,ze mam w brzuchu jeden jedyny promyczek nadziei,ze nie mam juz po co wracac do kliniki chyba ze wszystko znow od poczatku.. mowmy co chcemy ale poza cala otoczka,ze zrobi sie wszystko,pieniądze z rekawa sie nie sypia:(
    Mam zle mysli, w brzuchu nie czuje nic (a oczywiście sie naczytalam ile to dziewczyn czuje implantacje,malo tego-kiedy mialam ciaze pozamaciczna doskonale czułam moment kiedy sie implantowal,bol obudzil mnie w nocy i wzielam nawet ketonal wtedy).
    Stad mam dzis superdola i mysl,ze skoro juz zarodek wydostawal sie z otoczki to pewnie od srody powinnam cos poczuc,cokolwiek:(

    Dzisiejszy ponury dzien nie pomaga.6 lat staran i nadzieja w ICSI,gdzie sukcesem okazal sie jeden zarodek -tez nie pomaga.

    Noz kurde nie sądziłam ,ze bede tak pitolić dzisiaj,wybaczcie.

    Kochana nie możesz się tak smucić, to nie służy kropkowi. Wierz w pozytywne zakończenie.
    Doskonale wiem co czujesz, jestem w identycznej sytuacji. Zero śnieżynek i jedyna nadzieja w kropkach, które są na swoim miejscu. Do tego dochodzi marna beta w 8dpt. Ale wierzę bo wiara pozwala przerwać te trudne chwile. Wiem że jeśli teraz się nie powiedzie to cała procedura od nowa, wszystko po kolei a do tego ta przerwa wymagana pomiędzy jednym a drugim podejściem, 3 cykle. Dramat.
    Jednak do póki mogę to wierzę, wierzę że jest szansa i tylko to zostało.
    Wierz w krokpa, daj mu szansę :)

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1104 1771

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ana_ana dzieki :..) no caly czas jak swirnieta gadam do niego,ze ma zostac;) a Ty cos czulas w miedzyczasie?w brzuchu?
    Boze tak Ci zycze zeby sie udało.
    Zalamalas mnie tymi 3 miesiacami,nie wiedzialam!

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa, kochana...to co przeżywasz jest zupełnie naturalne. Twoje wsluchiwanie się w swój organizm i wyszukiwanie objawów i zmartwienie się, że nic nie czujesz. Ja miałam identycznie, wiem co przeżywasz. Świadomość, że nie mieliśmy mrozakow też nie pomagała, ale do końca (czyt. do wyników bety) wierzyliśmy, że się uda. Staraj się myśleć tylko pozytywnie, że nie ma innej opcji, że się uda. Trzymam kciuki, myślę, że 16 odetchniesz z ulgą i poczujesz wielka radość. Zobaczysz, że tak będzie kochana.

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    Dorka81
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dostałam telefon....5 się zaplodnilo.

    Rybitwa, Em11, Vaina, Ana ana, Ewelka02, Berbeć, Asiac93 lubią tę wiadomość

    Dorka81
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1104 1771

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorka81 dziekuje Ci,powiedzialam kropkowi ze ciotki z forum w niego wierza !
    Ale super wynik Kochana!5 to bardzo duzo ♡♡♡♡♡

    Dorka81 lubi tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa, pewnie że ciotki z forum wierzą, ta wiara graniczy z pewnością, że kropek to silny wojownik i na 100 % na dobre zagościł u mamusi. A gdzie lepiej niż u mamy.

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    Dorka81
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1104 1771

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :..) duzo sie dzieje w tym miesiącu. Nie moge sie doczekac, az ktoras przyniesie dobre wiesci!

    adgam, Dorka81 lubią tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Martinka Autorytet
    Postów: 1524 1392

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwo, też doskonale wiem co czujesz. Też mam jednego Kropka i to 3-dniowego i mocno w niego wierzę. Jutro będzie lepszy dzień. Ciesz się tą piękną chwilą i spróbuj nie myśleć co będzie dalej. . Czasami mamy prawo pomarudzić choć dobrze wiesz, że stres nie pomaga Twojemu Okruszkowi. Uszy do góry, e-ciotki trzymają kciuki

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    PAI-1 homo, MTHFR A1298c-hetero, 02.2018, NK 20%, kir BX, rozjechane cytokiny, IO, 2IUI, HSG, laparo, histero 8 lat starań, 08.2018 IMSI☹️11.2018 2 transfer☹️06.2019, 3transfer😔 06.2020 3procedura-3❄️, szczepienia czas start💪
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    :..) duzo sie dzieje w tym miesiącu. Nie moge sie doczekac, az ktoras przyniesie dobre wiesci!
    Ja też

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    Dorka81
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 9 listopada 2018, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam nadzieję, że będzie mnóstwo dobrych wiadomości

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    Dorka81
‹‹ 37 38 39 40 41 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie kalendarza owulacji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego