Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro - start pazdziernik 2018
Odpowiedz

In vitro - start pazdziernik 2018

Oceń ten wątek:
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 29 października 2018, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frelcia_ wrote:
    Kochane puśćcie kciuki. Dostałam @. Nie pomyle jej z niczym innym. Także moja walka póki co się kończy. Poczekam na crio. Do trzeciego IVF nie będę podchodzić. Pomyślimy może o AZ i tyle.

    Biedna. Tak bardzo wierzyłam w Twój sukces. Trzymaj się na ile to możliwe. Tulę

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • IGA Autorytet
    Postów: 3098 2675

    Wysłany: 29 października 2018, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorka81 wrote:
    Iga ja dostałam @ będąc na lekach, więc .....
    To nie wiedzialam ze tak moze byc.

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • IGA Autorytet
    Postów: 3098 2675

    Wysłany: 29 października 2018, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana ana wrote:
    Właśnie dostałam telefon z kliniki, jutro transfer :) mamy 5 zarodków :) jestem taka szczęśliwa, tak się bałam.
    No.to jutro trzamy mocno kciuki :)

    Ana ana lubi tę wiadomość

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 29 października 2018, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanie, pewnie głupie ale cóż....nie wiem a kogo mogę zapytać jak nie Was:)
    W dniu transferu aplikowalyscie rano luteinę?

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • malammi Przyjaciółka
    Postów: 75 37

    Wysłany: 29 października 2018, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana ana wrote:
    Dziewczyny mam pytanie, pewnie głupie ale cóż....nie wiem a kogo mogę zapytać jak nie Was:)
    W dniu transferu aplikowalyscie rano luteinę?

    Mi w klinice powiedzieli, że luteinę można aplikować do 6h przed transferem.

    Ana ana lubi tę wiadomość

    Ja: Niedoczynność tarczycy, niedrożny jajowód, hiperprolaktynemia, IO, AMH=4,46
    Mąż: obniżone parametry nasienia, brak poprawy po lekach

    11.2017 - 02.2018 -> stymulacja cykli (letrozol)
    01.2018 -> ciąża biochemiczna :(
    09.2018 -> 1. ICSI :(
  • Jagoda7 Autorytet
    Postów: 373 223

    Wysłany: 29 października 2018, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana ana wrote:
    Dziewczyny mam pytanie, pewnie głupie ale cóż....nie wiem a kogo mogę zapytać jak nie Was:)
    W dniu transferu aplikowalyscie rano luteinę?

    Nie można aplikować bezpośrednio przed samym transferem, ale rano można (jeżeli transfer jest po południu).

    Ana ana lubi tę wiadomość

    SonoHSG - ok, Mutacja MTHFR, Kariotypy ok
    2017 - 2 x IMSI - PGS-NGS - transfer blastki - cb :(
    Prolaktyna wreszcie prawidłowa
    Histeroskopia zabiegowa
    2018 - IMSI - 25.10. - transfer blastki :(
    2019 - 09.03. - transfer 12A (3d) cb :(
    NK 6%, ANA ujemne, KIR: Bx, PAI-1 - 4G/4G homozygota
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 29 października 2018, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jagoda7 wrote:
    Nie można aplikować bezpośrednio przed samym transferem, ale rano można (jeżeli transfer jest po południu).

    Transfer mam o 11. Chyba sobie odpuścić

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • malammi Przyjaciółka
    Postów: 75 37

    Wysłany: 29 października 2018, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana ana wrote:
    Transfer mam o 11. Chyba sobie odpuścić

    Też miałam o 11 i kazali mi aplikować dopiero po transferze

    Ana ana lubi tę wiadomość

    Ja: Niedoczynność tarczycy, niedrożny jajowód, hiperprolaktynemia, IO, AMH=4,46
    Mąż: obniżone parametry nasienia, brak poprawy po lekach

    11.2017 - 02.2018 -> stymulacja cykli (letrozol)
    01.2018 -> ciąża biochemiczna :(
    09.2018 -> 1. ICSI :(
  • Ana ana Autorytet
    Postów: 545 295

    Wysłany: 29 października 2018, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malammi wrote:
    Też miałam o 11 i kazali mi aplikować dopiero po transferze

    Dziękuję. Nie podam rano a co dalej to już dopytam w klinice.

    starania od 06.2015
    hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
    CLO (10 cykli)
    IUI 03.09.2018 :(
    IVF I 10.2018 - 2 zarodki 8A CB :(
    IVF II 02.2019 - 2 kruszynki ze mną, beta 22.02 - 4,9
    ❄❄
  • Jagoda7 Autorytet
    Postów: 373 223

    Wysłany: 29 października 2018, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana ana wrote:
    Transfer mam o 11. Chyba sobie odpuścić

    To faktycznie lepiej odpuścić i podać po transferze.

    Ana ana lubi tę wiadomość

    SonoHSG - ok, Mutacja MTHFR, Kariotypy ok
    2017 - 2 x IMSI - PGS-NGS - transfer blastki - cb :(
    Prolaktyna wreszcie prawidłowa
    Histeroskopia zabiegowa
    2018 - IMSI - 25.10. - transfer blastki :(
    2019 - 09.03. - transfer 12A (3d) cb :(
    NK 6%, ANA ujemne, KIR: Bx, PAI-1 - 4G/4G homozygota
  • Jagoda7 Autorytet
    Postów: 373 223

    Wysłany: 29 października 2018, 13:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, a ja mam pytanie o leki przy weryfikacjach.
    Obok bety muszę badać estradiol i progesteron - czy przed badaniem należy brać leki? Czy dopiero po badaniu?

    SonoHSG - ok, Mutacja MTHFR, Kariotypy ok
    2017 - 2 x IMSI - PGS-NGS - transfer blastki - cb :(
    Prolaktyna wreszcie prawidłowa
    Histeroskopia zabiegowa
    2018 - IMSI - 25.10. - transfer blastki :(
    2019 - 09.03. - transfer 12A (3d) cb :(
    NK 6%, ANA ujemne, KIR: Bx, PAI-1 - 4G/4G homozygota
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 29 października 2018, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    IGA wrote:
    To nie wiedzialam ze tak moze byc.
    Ja też nie, dlatego na początku jak Frelcia myślałam, że może to plemienie implantacyjne, bo przy poprzednich podejsciach @Dostałam dopiero po odstawieniu leków. Może to kwestia procedury

    Dorka81
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 29 października 2018, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana an w dniu transferu lekarz powiedział żeby nie aplikować luteiny bo i tak nie zdarzy się rozpuścić, wchłonąć i musi ja "wydlubac"

    Ana ana lubi tę wiadomość

    Dorka81
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 29 października 2018, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jagoda 7 ja przy weryfikacji normalnie brałam leki przed badaniem.

    Jagoda7 lubi tę wiadomość

    Dorka81
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2018, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frelcia, tak mi przykro :(

    Kroopka trzymaj sie ❤️

    Trzymam kciuki za resztę testów.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2018, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam tylko monitoring jajeczek w 7dc, a potem w 9dc po którym miałam wyznaczona date punkcji. Nie było u mnie w ogole badań krwi co bardzo mnie zdziwiło.

  • Jagoda7 Autorytet
    Postów: 373 223

    Wysłany: 29 października 2018, 14:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dorka81 wrote:
    Jagoda 7 ja przy weryfikacji normalnie brałam leki przed badaniem.

    Dzięki Dorka, też tak zrobię.

    SonoHSG - ok, Mutacja MTHFR, Kariotypy ok
    2017 - 2 x IMSI - PGS-NGS - transfer blastki - cb :(
    Prolaktyna wreszcie prawidłowa
    Histeroskopia zabiegowa
    2018 - IMSI - 25.10. - transfer blastki :(
    2019 - 09.03. - transfer 12A (3d) cb :(
    NK 6%, ANA ujemne, KIR: Bx, PAI-1 - 4G/4G homozygota
  • Jagoda7 Autorytet
    Postów: 373 223

    Wysłany: 29 października 2018, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    WIK wrote:
    Ja miałam tylko monitoring jajeczek w 7dc, a potem w 9dc po którym miałam wyznaczona date punkcji. Nie było u mnie w ogole badań krwi co bardzo mnie zdziwiło.

    WIK, a kiedy masz wyniki NGS? Ja raz badałam moje zarodki, ale tylko dwa. Jeden było chory, a drugi zdrowy?

    SonoHSG - ok, Mutacja MTHFR, Kariotypy ok
    2017 - 2 x IMSI - PGS-NGS - transfer blastki - cb :(
    Prolaktyna wreszcie prawidłowa
    Histeroskopia zabiegowa
    2018 - IMSI - 25.10. - transfer blastki :(
    2019 - 09.03. - transfer 12A (3d) cb :(
    NK 6%, ANA ujemne, KIR: Bx, PAI-1 - 4G/4G homozygota
  • palyna Autorytet
    Postów: 995 554

    Wysłany: 29 października 2018, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy któraś z was miała podawany accofil domaciczne przed transferem ??
    Właśnie dzwonił do mnie Paśnik i powiedział ze nie ma innego wyjścia ... jestem przerażona !

    palyna
  • Dorka81 Autorytet
    Postów: 457 162

    Wysłany: 29 października 2018, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Palyna, nie nic takiego nie miałam, A co to takiego i dlaczego?

    Dorka81
‹‹ 68 69 70 71 72 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego