In vitro start styczeń 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
martyna86 wrote:Boże nie wiem co to znaczy go... i meno... możesz mi podpowiedzieć-jestem jeszcze zielona w tym wszystkim
Gonapeptyl działa na przysadke mózgową ,zapobiega przedwczesnemu uweolnieniu komórek jajowych/ przedwczesnej owulacji. ja go biorę od 19 dc. Teraz mam 2 dzień nowego cyklu i nadal mam go brać/dzisiaj będzie 11 zatrzyk.
Jutro mam mieć wizyte i pewnie na dniach dojdzie menopur - odpowiedzialny za stylumalcje dojrzewanie komórek jajowych. Przy poprzedniej procedurze stosowałam Gonal, więc jeszcze nie wiem jak Menopur zadziała na mnie. Napewno jest bardziej skomplikowany w przygotowaniu do pobrania niż Gonal.
A nie chce straszyc, ale mnie po gonapeptylu bardzo głowa boli, normalnie globus non stop.
Jak co to pytaj
-
Onia wrote:Gonapeptyl działa na przysadke mózgową ,zapobiega przedwczesnemu uweolnieniu komórek jajowych/ przedwczesnej owulacji. ja go biorę od 19 dc. Teraz mam 2 dzień nowego cyklu i nadal mam go brać/dzisiaj będzie 11 zatrzyk.
Jutro mam mieć wizyte i pewnie na dniach dojdzie menopur - odpowiedzialny za stylumalcje dojrzewanie komórek jajowych. Przy poprzedniej procedurze stosowałam Gonal, więc jeszcze nie wiem jak Menopur zadziała na mnie. Napewno jest bardziej skomplikowany w przygotowaniu do pobrania niż Gonal.
A nie chce straszyc, ale mnie po gonapeptylu bardzo głowa boli, normalnie globus non stop.
Jak co to pytaj
Mnie tez zawsze głowa bolała na gonapeptylu.Tyle przeszliśmy, że wciąż nie wierzę, że Was mam..
Nigdy się nie poddawaj, bo warto walczyć.
Naturalsik ❤️
Po latach walki 💝 -
martyna86 wrote:dwa tygodnie to długo myślałam że stymulacja trwa szybciej koło tygodnia... ach człowiek jeszcze tyle nie wie.....
a jak sama punkcja i po niej samopoczucie ok?Diagnoza:Azoospermia
3x ICSI (2018/19). 6 zarodków
3x crio , 1 świeży transfer
29.3.18 😞 26.4.18 😁(12*)
13.09.18😞15.03.19😭
-12/19 naturalny cud- cb
-Aniołki (8*)2015 (12*)2018
-Amh 2,74
-Tsh 1,30 L-Thyroxin 25 mg
21.10.19 histeroskopia