X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro start styczeń 2018
Odpowiedz

In vitro start styczeń 2018

Oceń ten wątek:
  • Onia Autorytet
    Postów: 1510 601

    Wysłany: 19 listopada 2018, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    martyna86 wrote:
    Boże nie wiem co to znaczy go... i meno... :(:(:( możesz mi podpowiedzieć-jestem jeszcze zielona w tym wszystkim

    Gonapeptyl działa na przysadke mózgową ,zapobiega przedwczesnemu uweolnieniu komórek jajowych/ przedwczesnej owulacji. ja go biorę od 19 dc. Teraz mam 2 dzień nowego cyklu i nadal mam go brać/dzisiaj będzie 11 zatrzyk.
    Jutro mam mieć wizyte i pewnie na dniach dojdzie menopur - odpowiedzialny za stylumalcje dojrzewanie komórek jajowych. Przy poprzedniej procedurze stosowałam Gonal, więc jeszcze nie wiem jak Menopur zadziała na mnie. Napewno jest bardziej skomplikowany w przygotowaniu do pobrania niż Gonal.

    A nie chce straszyc, ale mnie po gonapeptylu bardzo głowa boli, normalnie globus non stop.

    Jak co to pytaj :)

    c5c9c0e3f3.png
  • Onia Autorytet
    Postów: 1510 601

    Wysłany: 19 listopada 2018, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    martyna86 wrote:
    dwa tygodnie to długo myślałam że stymulacja trwa szybciej koło tygodnia... ach człowiek jeszcze tyle nie wie.....

    a jak sama punkcja i po niej samopoczucie ok?

    długi protkół to conajmniej 3 -4 tygodnie

    c5c9c0e3f3.png
  • Niezapominajka5 Autorytet
    Postów: 3114 2603

    Wysłany: 19 listopada 2018, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Onia wrote:
    Gonapeptyl działa na przysadke mózgową ,zapobiega przedwczesnemu uweolnieniu komórek jajowych/ przedwczesnej owulacji. ja go biorę od 19 dc. Teraz mam 2 dzień nowego cyklu i nadal mam go brać/dzisiaj będzie 11 zatrzyk.