In vitro start styczeń 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Karolciaaa26 wrote:Ja jestem po pierwszym podgladnieciu jajeczek.Jestem wsciekla bo lekarz ktory zastepowal mojego lekarza tylko powiedzial ze jajeczka sie wyrobily i zobaczy co da sie zrobic.Nic nie wytlumaczylile ich jest jakies wielkosci i wogole.Spotkalam swoja pielegniarkie na korytarzu i powiedzialam ze nic mi nie wytlumaczono to powiedziala ze dzis zadzwoni bo te usg musi byc obgadane z innymi lekarzami .wiec czekam na telefon i sie juz stresuje
Dziwne podejście lekarza. Moja Dr zawsze mi mówiła co i jak. Z resztą w nOvum na podglądzie jest też położna i ona wszystko notuje więc lekarz musi powiedzieć jaki jest rozmiar pęcherzyków żeby ona mogła zapisać. Do tego mam dostęp do swoich wyników badań.
A pytałaś lekarza o wielkość pęcherzyków? I on mimo to nic nie powiedział? -
Ciasteczko77 wrote:Bella - jak wyglada przygotowanie do crio?Izka1988 wrote:I go też się robi w brzuszek? a dawka taka sama jak prolutex?
Nuska, bierz cala dawke rano, do sniadania.
To mala dawka, a ten steryd nasladuje substancje, ktora wydzielamy sami - rano. -
MisiaZ88 wrote:Bella a czy wiesz może czy przy tym mthfr 677 hetero lekarz każe mi zrobić przerwę na suplementacje kwasem? Czy jeśli mam kwas w normie to nie trzeba?
MisiaZ88 lubi tę wiadomość
-
Zizu87 wrote:Dziwne podejście lekarza. Moja Dr zawsze mi mówiła co i jak. Z resztą w nOvum na podglądzie jest też położna i ona wszystko notuje więc lekarz musi powiedzieć jaki jest rozmiar pęcherzyków żeby ona mogła zapisać. Do tego mam dostęp do swoich wyników badań.
A pytałaś lekarza o wielkość pęcherzyków? I on mimo to nic nie powiedział?Nadzczynnosc tarczycy-Methimazole 2.5 mg
28 lat
8 lipiec transfer 3-dniowych 2-och zarodkow.
23 lipiec beta
Czekamy na cud♡♡ -
Bella93 wrote:Jego sie robi domiesniowo - udo/posladek - mi to akurat roznicy nie robi, bo prolutex tez bralam domiesniowo. Dawka wieksza, prolutex 25mg, agolutin 60mg.
Nuska, bierz cala dawke rano, do sniadania.