In vitro start w 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
lipcowka86 dzięki za informacje, gubię się w tym wszystkim mam nadzieje, ze moj doktorek tez nie będzie chciał czekać
-
Kkara dziś dla odmiany moje wyniki przyszły szybciej. Musiałam dziś zrobić, bo klinika chciała z 12dpt.
-
Kkara No u mnie już nie miało co się zmienić, nawet o tym nie myślałam :p a Ty już masz wynik?
ChceBycMama głowa do góry, jeszcze kilka dni i będziesz testować -
Kkara ja tylko mówię, że beta jest za niska jak na ten dpt. Niestety Niezapomniajka też miała niskie bety, które miały prawidłowe przyrosty i nie skończyło się to dobrze. Może jeszcze maluch się rozkręci, czego oczywiście Ci życzę ale dla mnie nie wygląda to dobrze.
-
nick nieaktualnyCześć Dziewczyny, chciałam się dołączyć do wątku- przeskoczyłam niestety z wątku IUI...W temacie IVF jestem zielona...
Chciałam się Was zapytać, jak to jest z szansami na ciąże po ivf czy duże? Czy tak każdy zachodzi? Czy lepiej robić IUI nr 4, czy już ivf?Jakie macie doświadczenia?
Czy są jakieś ekstra badania, jakie muszę zrobić? Powiem tak jestem po 3 IUI, miałam do tego robione wiadomo hormony (itp), HyFoSy, kariotyp(ale na wyniki czekamy). Co mi na chwilę obecną dolega?! Nie wiem. Mam naturalne owu, ciut cienkie endometrium, wyniki w normie, mój M nasienie bdb. A dziecka brak. Do kliniki poszliśmy, bo ze stresu M miał kłopot ze zgraniem się w odpowiednim czasie podczas współżycia... I niestety obecnie zostało mi ivf... Jak czytam o IVF( np. powikłaniach- tej hiper stymulacji) to zaczynam się mocno stresować. A może ktoś jest z Wrocławia (Invimed?)
Jak komuś się zechce odpisać, to z góry dziękuję -
Ninkali o nie a myslalam ze ta ostatnia iui sie powiedzie...
Powodzenia! I nie boj sie ivf jest do przejscia...
Instagram
@invitro.mama
Rozpakowane mamusie
https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
Starania start -> 2013
[*] 10tc (2015)
[*]8tc (2018)
3xIUI
1 ICSI
->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
->27.11 transfer 🐣🐣
->14dpt beta 1700