In vitro z komórką dawczyni
-
WIADOMOŚĆ
-
Dzięki dziewczyny, będę w poniedziałek rozmawiać z lekarzem, tylko pewnie nic mądrego nie usłyszę. Zapytam o diphereline. Najbardziej jestem zła znowu na lekarza, bo rozmawiałam z nim 3dc przez tel. i mówiłam, że znowu cykl miałam 19-dniowy, że jest mega dziwny itp. to usłyszałam, że szukam problemów na siłę... Jeszcze raz dzięki i sorki, musialam sie, gdzieś wyżalić...
-
glodia wrote:Dzięki dziewczyny, będę w poniedziałek rozmawiać z lekarzem, tylko pewnie nic mądrego nie usłyszę. Zapytam o diphereline. Najbardziej jestem zła znowu na lekarza, bo rozmawiałam z nim 3dc przez tel. i mówiłam, że znowu cykl miałam 19-dniowy, że jest mega dziwny itp. to usłyszałam, że szukam problemów na siłę... Jeszcze raz dzięki i sorki, musialam sie, gdzieś wyżalić...
Po to tutaj jesteśmy, żeby wysłuchać i doradzić 🤗glodia, Nowa na forum, Trinity_Nea lubią tę wiadomość
👩 Ona '89
🧑🏻 On '89
IV IVF
Reprofit Ostrawa
FET styczeń 2024 r. 🤞🍀
9 dpt - beta <1,2 💔
FET luty 2024 r. 🤞🍀
CB 💔
FET czerwiec 2024 r. 🤞🍀
4 dpt prog. 17,10 ng/ml
5 dpt ⏸️ beta 31,2
7 dpt beta 92,1, prog. 15,50 ng/ml
12 dpt beta 722, prog. 21,00 ng/ml
18 dpt beta 7005 prog. 22,50 ng/ml
21 dpt - pęcherzyk ciążowy z żółtkowym 🙏
30 dpt - jest ❤️
Córeczka 🎀
21+1 połówkowe 400 g szczęścia 🥰
"Pewnego dnia góra, która znajdowała się u twych stóp,
będzie daleko za twoimi plecami.
Ale to kim się stałeś w trakcie wspinaczki,
pozostanie z tobą już na zawsze..." -
Aguśka wrote:U mnie konsultacja z genetykiem. Niskie bardzo wszystkie ryzyka, także uf. Niby nie trzeba nic robić.
Wow konkret beta. Kiedy na USG? Pęcherzyk już będzie 😁
Usg 4 grudnia 🤩Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 listopada 2023, 15:03
-
glodia wrote:Jestem tak wkurzona..... tak się przygotowywałam do tego transferu, wszystko miało być idealnie.....
Nie wiem o co chodzi, ale od kilku miesięcy szaleją mi hormony i miesiączka, tak, że nic nie wychodzi, nic nie można zaplanować... -