In vitro z komórką dawczyni
-
WIADOMOŚĆ
-
monester wrote:Hejka, jak poszło w Brnie ?
Hej,
Od listopada tamtego roku mamy 3 zarodki I ciągle coś nie tak ze mną i nie mamy jak podejść do transferu ;( już lekko ręce rozkładam.... W tym roku 3x histeroskopia i obecnie upierają się że kolejny raz polip z czym się nie zgadzam... -
Mamy dawczynię 😁 wszystko się zgadza kolor oczu, włosów, wzrost itp wiek 20 lat 🙄 powinnam się cieszyć, że taka młoda? Targają mną myśli, że to jeszcze dzieciątko. Swoją drogą czy jak dawczynie oddają w ramach programu MZ to też dostają rekompensatę. We wtorek ma punkcje, mąż ma się wstawić na zapłodnienie. Czego się spodziewać? Telefonu w 3 i 5 dobie? W którym dniu cyklu transfer, będzie Mrożka napewno bo ja na htz i wgle biocenoza 4 muszę przeleczyc. Jestem zielona bo to nasza 1 procedura
Konstruktorka93, monester lubią tę wiadomość
-
Konstruktorka93 wrote:Hej,
Od listopada tamtego roku mamy 3 zarodki I ciągle coś nie tak ze mną i nie mamy jak podejść do transferu ;( już lekko ręce rozkładam.... W tym roku 3x histeroskopia i obecnie upierają się że kolejny raz polip z czym się nie zgadzam... -
monester wrote:A to Brno mówi że trzeba histeroskopie? A proponowali Ci sztuczna menopauzę żeby całkowicie złuszczyc endometrium a potem odbudować estrofemem?
Nie proponowali na Chwile obecna, wciąż naciskają na histero... -
Mentosik wrote:Mamy dawczynię 😁 wszystko się zgadza kolor oczu, włosów, wzrost itp wiek 20 lat 🙄 powinnam się cieszyć, że taka młoda? Targają mną myśli, że to jeszcze dzieciątko. Swoją drogą czy jak dawczynie oddają w ramach programu MZ to też dostają rekompensatę. We wtorek ma punkcje, mąż ma się wstawić na zapłodnienie. Czego się spodziewać? Telefonu w 3 i 5 dobie? W którym dniu cyklu transfer, będzie Mrożka napewno bo ja na htz i wgle biocenoza 4 muszę przeleczyc. Jestem zielona bo to nasza 1 procedura
37 lat,IV 2019 AMH - 1,31, 11.19 AMH - 0,87
Kriobank, I ET - nieudany , jeden zarodek 7B
II ET - 2AA ,7 dpt - beta 39, synek ❤️