X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

INSEMINACJA

Oceń ten wątek:
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aszka nie mam stycznosci z lekarzem, w uk lekarz jest tylko do tego zeby cie poinformowac ze bedziesz przystepowac do iui, raz w zyciu go widzialam.
    Pielegniarka ktora zreszta tez wykonuje IUI (lekarz tutaj nie wykonuje iui ) powiedziala nam ze jest prawdopodbienstwo ciazy mnogiej, ale oni biora pod uwage jedynie te 2 wieksze pecherzyki. Mysl ze ta reszta pecherzykow jest raczej za mala zeby cos z tego bylo. Nie znam sie, ale wydaje mi sie ze ewentualnie tylko 1 ma jakas szanse, chociaz tez wydaje mi sie ze ten 17.5mm jest dosc maly.

    Pielegniarka powiedziala ze nie podadza mi kolejnego zastrzyku bo moglo by sie okazac ze ta reszta pecherzykow by wzrosla i wtedy nie beda robic iui.

    Czy ten 17.5mm jest wystarczajacy zeby robic IUI? wczesniej mialam 21mm i nic z iui nie wyszlo

    wymusialam na nich zrobienie progesteronu wyznaczyli mi badanie na 20dc

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2015, 12:24

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Czarnula88 Koleżanka
    Postów: 74 12

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    martula wrote:
    A próbowałyscie akupunktury? Mam książkę chińskiej lekarki która osiąga super rezultaty w leczeniu niepłodności ta metoda. W necie znalazłam artykuł, w którym napisali ze akupunktura pomaga przy cienkim endonetrium, endometriozie, niedrożności jajowodów i zaburzeniach hormonów, w tym prolaktyny. Pomaga tez odblokować głowę. Ja chciałam spróbować w kolejnym cyklu.

    Martula a jaki tytuł tej książki i nazwisko autorki ??
    Chetnie poczytam bo wysoka prolaktyna i niedrożny jajowód to moje główne przeszkody w zajściu w ciąże..

    16.06 beta 672,29, 18.06 beta 1429,46
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuza1212 wrote:
    dawno sie nie odzywalam , wczoraj mialam monitoring o 12:00 pecherzyki 11mm 14mm oraz 15mm, podano mi kolejny zastrzyk menopur, dzis mialam kolejny monitoring o 8:45
    niezbyt rosna te pecherzyki i na dodotek pojawily sie kolejne 17,5mm 14,5mm, 13mm, 13mm, 12mm (wszystkie na lewym jajniku), na prawym 10,5mm oraz 12mm. Pielegniarka powiedziala ze nie moga mi podac kolejnego zastrzyku bo moze okazac sie ze bedzie za duzo pecherzykow i nie dojdzie do IUI. Mi sie wydaje ze te pecherzyki nie sa duze:/, iui mam miec w czwartek i chyba endometrium tez nie jest zadawalajace bo 8mm:/.
    Czy faktycznie dobra podjeli decyzje zeby robic IUI bo mam mieszane odczucia

    Myślę że do czwartku to max te dwa najwieksze podrosna na tyle, zeby była na nich mozliwa inseminacja. Ja bym robiła, a te drobne pecherzyki poznikaja jak zaczniesz przyjmowac progesteron :), powodzenia!

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Ali wczoraj na monitoringu o 12:00 bylo widac jedynie 3 pecherzyki na lewym jajniku( usg przeprowadzaly dwie osoby odpowiedzialne za robienie usg nie wiem jak one sie profesjonalnie nazywaja tutaj:P ). Przepisano mi menopur a dzis na usg z rana pojawilo sie 4 dodatkowe a tym razem jedna babka wykonywala usg. Dziwne zeby na wczorajszym nie zauwazyly wszystkich i to jeszcze 2 osoby przeprowadzaly monitoring

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • olencja Autorytet
    Postów: 4746 1568

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jesli chodzi o wysoka prolaktyne to czesta przyczyna jest po prostu przerost candidy

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2015, 13:03


    u5cvp2.png
  • Ka.Ma. Koleżanka
    Postów: 43 18

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza Twoje endometrium w porównaniu do mojego jest całkiem spoko. Ja mam ledwo 6mm i będę miała jutro iui.

    07.2014 HSG- oba jajowody drożne
    09.2015 laparoskopia, histeroskopia- endometrioza I st.
    02.12.2015 IUI :(
    25.01.2016 IUI :(
    03.2016 IUI :(
    Po 4 latach starań, niespodziewane II <3
  • Jolcia1985 Autorytet
    Postów: 641 282

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja się tylko "pochwalę", 04.01.16 idę do szpitala a 07.01 mam mieć zabieg. Powoli wraca do mnie optymizm :) i czuje się bardziej pewna swojej sytuacji.

    KasicaLisica, martula, Joanna85 lubią tę wiadomość

    1 IUI X.2015 - :(, 2 IUI XI.2015 :(
    I.2016 - laparoskopia, histeroskopia
    05.11.2016 Antoś ❤
    20.06.2018 [*] 10tc Aniołek Basia 6tc
    10.11.2018 jest ❤️😃 bracik


  • wombi Autorytet
    Postów: 4580 4164

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza to faktycznie masz sporo pęcherzyków, ja najwięcej miałam 4, ale i tak się staraliśmy, tylko w moim przypadku nic z tego nie wyszło. Koleżanka jak leżała w szpitalu to jedna dziewczyna miała 6 pęcherzyków i jej nie zrobili iui, bo za duże ryzyko.

    Jolcia, super, zawsze to jakiś krok do przodu :)

    23a58460c4.png

    Hashimoto, MTHFR , NK 17%,teratozoospermia, rozjechane cytokiny, gruczolak przysadki, endometrioza, borelioza
    Starania od 2013
    HSG, laparoskopia, histero, IUI :( histero z resekcją
    01.2016 I ICSI :( 1 zarodek, 0 mrożaków
    05.2016 II ICSI 1 zarodek 8A1, 0 mrożaków, [*] 6tc 💔
    11.2019 IUI :(
    12.2019 IUI :(
    02.2020 IUI :(
    06.2020 III IMSI 9 komórek, 3 dojrzałe, 1 zapłodnienie - brak transferu :(
    09.2020 - leczenie immuno i 3 cykle starań naturalnych
    06.2021 IV ICSI transfer 8A1, 4 blaski zamrożone
    8dpt 26, 10dpt 91, 12dpt 256, 28dpt <3
    12+3 prenatalne - uogólniony obrzęk płodu :( czekamy na amnio
    16tc 💔 Robercik - zespół Edwardsa
    14.02.2022 FET 3aa
    6dpt ⏸
    7dpt beta 72,70
    9dpt beta 178
    14dpt 1709
    25dpt jest <3 6t2d
    12+5 usg prenatalne OK - chyba 👧
    22+2 połówkowe Ok - będzie 👧
    30+4 prenatalne 3 trymestru OK - dalej 👧
    39+4 Julia cc 3380 50 cm ❤️
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ka.Ma. pilam czerwone wino jadlam migdaly orzechy i dupa endo tylko 8mm. chyba u mnie to sie nie sprawdza, bo w poprzednim cyklu bez jedzenia i picia tez mialam tyle samo. Za to dzisiaj niezle daje mi w kosc lewy jajnik. Na razie test owulacyny nie wyszedl mi pozytywny, stad moje watpliwosci czy w ogole ma sens robienie iui przy takich malych pecherzykach. Na czytalam sie ze powinny miec chociaz z 19mm, wiec u mnie lipa w tym cyklu tylko rozmnozyly sie niesamowicie hehe:D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2015, 13:51

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wombi ale ona musiala chyba miec 6 pecherzykow odpowiedniej wielkosci ze jej nie wykonano? bo u mnie jak widzisz male sa i w klinice nie biora ich pod uwage. Szczerze mowiac mi wystarczy 1 pecherzyk ale odpowiedniej wielkosci nie jestem wymagajaca :)

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Jolcia1985 Autorytet
    Postów: 641 282

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 13:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza ale przecież IUI masz mieć dopiero w czwartek, do tego czasu wszystko może ładnie podrosnąć :). A będziesz brała zastrzyk na pęknięcie? Przed IUI będziesz miała jeszcze usg sprawdzające wielkość pęcherzyków?

    1 IUI X.2015 - :(, 2 IUI XI.2015 :(
    I.2016 - laparoskopia, histeroskopia
    05.11.2016 Antoś ❤
    20.06.2018 [*] 10tc Aniołek Basia 6tc
    10.11.2018 jest ❤️😃 bracik


  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 90

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jolcia1985 pytalismy sie jej czy zrobia mi jakies badania krwi, bo wczesniej mowili ze przy 2 iui beda mi robic a teraz znowu okazalo sie ze nie beda mi nic sprawdzac1:/. Dostalam pregnyl 5000 mam zrobic zastrzyk o 22:00, nie ma szans zeby zrobili mi usgprzed lub po iui, przy poprzednim iui tez pytalam czy moze jednak by mi spr ale powiedziano ze oni tutaj nie robia:/. Wyblagalam za to jakims cudem badanie krwi progesteron ( na karteczce mam napisane badanie krwi sprawdzajace czy byla owulacja).
    dziwne jest ze wczoraj byly tylko 3 pecherzyki a dzisiaj pojawilo sie tyle nowych :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2015, 14:04

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza, tymi malymi pecherzykami sie nie przejmuj tylko tym najwiekszym. Powinien mec 18mm zeby byc gotowy do pekniecia i od dzis rana do 22 na pewno podrosnie wystarczajaco. Reszta powina sie wchlonac, ale berz ta luteine, bo moga Ci sie porobic torbiele. Endo masz wystarczajace a do czwartku tez pewnie podrosnie.
    Dziwna masz ta klinike jak juz pisalam. U mnie prowadzi mnie ten sam lekarz, wszystkie wizyty mialam u niej i monitoring tez mi robila ta sama lekarka.

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • olencja Autorytet
    Postów: 4746 1568

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuza, od luteiny poprawia sie endo:)) bierz bierz:)


    u5cvp2.png
  • pysia Autorytet
    Postów: 1579 808

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny :)ja nadal mecze sie z infekcja, dzis robilam sobie nasiadowke w ziolach- z kory debu, rumanku i nagietka, troche mi po tym lepiej, ale chyba chwilowo..
    a właśnie ten lactovaginal to ile razy dziennie mozna? :) i moge go dawac na noc razem z lutinusem? czy nie bardzo ? czy lepiej osobno te leki dawkowac.

    uwo9qqmzfcz2axe8.png
    Luty 2015-HSG,3iui :(
    1 IMSI:1 crio blastkiAB beta:8dpt 3,71/10dpt 1,17 :(
    2 crio:(
    Szczep.immuno
    2 IMSI: 3 transfery :(
    3 IMSI: blastka 9dpt beta82/11dpt:beta252/13dpt:beta 708 / 34dpt:jest <3
  • Pltm71 Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam,
    Jestem tutaj nową osobą. Byłabym wdzieczna za informacje na temat inseminacji BEZ PARTNERA w Czechach. W Polsce niestety nie znalazłam miejsca gdzie mozna taki zbieg przeprowadzić, podobno miesiąc temu ustawa cos zmieniła i teraz nie ma na to szans. Bardzo prosze o pomoc jesli ktos cos ....

    Marta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuza1212 wrote:
    aszka nie mam stycznosci z lekarzem, w uk lekarz jest tylko do tego zeby cie poinformowac ze bedziesz przystepowac do iui, raz w zyciu go widzialam.
    Pielegniarka ktora zreszta tez wykonuje IUI (lekarz tutaj nie wykonuje iui ) powiedziala nam ze jest prawdopodbienstwo ciazy mnogiej, ale oni biora pod uwage jedynie te 2 wieksze pecherzyki. Mysl ze ta reszta pecherzykow jest raczej za mala zeby cos z tego bylo. Nie znam sie, ale wydaje mi sie ze ewentualnie tylko 1 ma jakas szanse, chociaz tez wydaje mi sie ze ten 17.5mm jest dosc maly.

    Pielegniarka powiedziala ze nie podadza mi kolejnego zastrzyku bo moglo by sie okazac ze ta reszta pecherzykow by wzrosla i wtedy nie beda robic iui.

    Czy ten 17.5mm jest wystarczajacy zeby robic IUI? wczesniej mialam 21mm i nic z iui nie wyszlo

    wymusialam na nich zrobienie progesteronu wyznaczyli mi badanie na 20dc
    za mała ale do czwartku wystarczy ze 4 dobija i moga byc juz 4.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olencja wrote:
    zuza, od luteiny poprawia sie endo:)) bierz bierz:)
    luteiny sie nie bierze przed IUI tylko 3 dni po owulacji.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pltm71 wrote:
    Witam,
    Jestem tutaj nową osobą. Byłabym wdzieczna za informacje na temat inseminacji BEZ PARTNERA w Czechach. W Polsce niestety nie znalazłam miejsca gdzie mozna taki zbieg przeprowadzić, podobno miesiąc temu ustawa cos zmieniła i teraz nie ma na to szans. Bardzo prosze o pomoc jesli ktos cos ....
    napisz do Ania_84 ona ma namiary na jakas klinike w Czechach.

    Pltm71 lubi tę wiadomość

  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 1 grudnia 2015, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aszka wrote:
    za mała ale do czwartku wystarczy ze 4 dobija i moga byc juz 4.

    Lekarz mi tlumaczyl, ze jak zastrzyk zostanie juz podany to te pecherzyki ktore sa niedojrzale nie maja raczej szansy na pekniecie, poniewaz hcg dziala tylko na te pecherzyki gotowe do pekniecia. A zuza ma juz dzis zrobic sobie zastrzyk. Wiec teoretycznie nie ma szans zeby reszta podrosla.
    U mnie sie to sprawdzilo. Mimo ze pecherzyki w dniu podania Pregnylu mialy 20, 17 i 16mm, pelk tylko jeden. Reszta sie zaczela wchlaniac.
    Wiadomo, cuda sie zdarzaja, ale ja raczej w nie nie wierze ;)

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
‹‹ 970 971 972 973 974 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ